BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ta usměrňovací dioda tam je pouze ilustračně, jak se dá to napětí poskládat z různého odpadu. Vyzkoušej to potom tak, že než to zapojíš k senzoru, zapoj vstup na +12V na baterku, zem na kostru a když změříš výstup, mělo by tam být požadované maximální napětí, které upokojí ŘJ. Potom to můžeš ještě zkusit takto zapojené (s odpojeným senzorem) pustit do ŘJ, jestli je vše ok. Pokud to bude dýmit jak lokomotiva a žádný nouzák dílo se zdařilo.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Jenže savka je zvyklej stavět auta s výkonama 500ps a vejš na různý šílenosti jako jsou drifty, to se nás netýká. Samostavitelnej přítlačák má výhodu v tom že i když se ti lamela sjede tak na ni působí stejnej přítlak. Pokud se ti sjede o obyč přítlačáku tak jsi v hajzlu, sníží se tím kurevsky přítlak a začne to už jen klouzat a spálí se ti to. Oni v bmw věděli proč samostavitelnej přítlačák začli dávat i do M5.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
jenže jak tě znám tak jsi řekl savkovi že tam máš aspoň 600konímev1 píše:co se te spojky týče mluvyl jsem ze Savkou a udajně ten samostavitelnej přítlačák je tenčí, vyhřeje se a zkroutí a začne brát jen krajema tak nevím, zatím na něm ale taky jezdím na keramice, jinak mi radil 240mm přítlačák z e39 tds který nebyl ještě samostavitelný takže do roku 97-98 a k němu nechat udělat setrvačník s nižšším osazením aby se zvedla přítlačná síla, ale zase pak je problém, že jak se ojede lamela tak začne zas klouzat takže ji bude třeba měnit... hold spojka je nekonečný příběhBueno píše:Napuram: 30l nafty na 150km to nežralo ani když mi tekly 2 vstřiky) Jinak tu spojku doporučuju asi tu jakou mám já, jestli jí chceš vyřešit jednou a naposledy.. Jednohmota, lamela hds, přítlačák 3.0d.


PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
ale kdepak řekl jsem mu 300hp a 600Nmoldaf píše:jenže jak tě znám tak jsi řekl savkovi že tam máš aspoň 600konímev1 píše:co se te spojky týče mluvyl jsem ze Savkou a udajně ten samostavitelnej přítlačák je tenčí, vyhřeje se a zkroutí a začne brát jen krajema tak nevím, zatím na něm ale taky jezdím na keramice, jinak mi radil 240mm přítlačák z e39 tds který nebyl ještě samostavitelný takže do roku 97-98 a k němu nechat udělat setrvačník s nižšším osazením aby se zvedla přítlačná síla, ale zase pak je problém, že jak se ojede lamela tak začne zas klouzat takže ji bude třeba měnit... hold spojka je nekonečný příběhBueno píše:Napuram: 30l nafty na 150km to nežralo ani když mi tekly 2 vstřiky) Jinak tu spojku doporučuju asi tu jakou mám já, jestli jí chceš vyřešit jednou a naposledy.. Jednohmota, lamela hds, přítlačák 3.0d.
tak se toho zalekl

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Jen abymev1 píše:ale kdepak řekl jsem mu 300hp a 600Nmoldaf píše:jenže jak tě znám tak jsi řekl savkovi že tam máš aspoň 600konímev1 píše: co se te spojky týče mluvyl jsem ze Savkou a udajně ten samostavitelnej přítlačák je tenčí, vyhřeje se a zkroutí a začne brát jen krajema tak nevím, zatím na něm ale taky jezdím na keramice, jinak mi radil 240mm přítlačák z e39 tds který nebyl ještě samostavitelný takže do roku 97-98 a k němu nechat udělat setrvačník s nižšším osazením aby se zvedla přítlačná síla, ale zase pak je problém, že jak se ojede lamela tak začne zas klouzat takže ji bude třeba měnit... hold spojka je nekonečný příběhtak se toho zalekl

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
možná tak až dostavím ten novej motorBueno píše:aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savkystačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
a adamovi to už točí víc jak kde jakýmu emku, už by mu nestačil ani benzínovej otáčkoměrBueno píše:aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savkystačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Tak snad to přežije alespoň první jízduoldaf píše:možná tak až dostavím ten novej motorBueno píše:aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savkystačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej
jestli se to nerozlítne při prvním startu

To jsem zvědavej, co ten Adam postaví za bestii.. Hlavně co to s těma otáčkama vydrží

Oldo nemuzes je tady tak mast krom tebe a Dawa nikdo nevi jak se jmenuju tak nevi o jake vysokootackove tdso se jedna, jinak to ze se mi to tocilo az nekam k 8500ot bylo asi tim ze sem mel zkoceny rozvod a byla i jinak nastavena vacka a nejak moc se tomu pak chtelo tocit, bylo to az neskutecny jak to chtelo do otacekoldaf píše:a adamovi to už točí víc jak kde jakýmu emku, už by mu nestačil ani benzínovej otáčkoměrBueno píše:aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savkystačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Já myslím že už tě zná víc lidí jménem, aspoň ode mě tedamev1 píše:Oldo nemuzes je tady tak mast krom tebe a Dawa nikdo nevi jak se jmenuju tak nevi o jake vysokootackove tdso se jedna, jinak to ze se mi to tocilo az nekam k 8500ot bylo asi tim ze sem mel zkoceny rozvod a byla i jinak nastavena vacka a nejak moc se tomu pak chtelo tocit, bylo to az neskutecny jak to chtelo do otacekoldaf píše:a adamovi to už točí víc jak kde jakýmu emku, už by mu nestačil ani benzínovej otáčkoměrBueno píše:aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savkystačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej
s dobre nastavenym rozvodem a vackou uz to bylo jen tak kolem tech 6500ot max 7 ale to uz padalo

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
ok, jinak Oldo pořád přemýšlím nad jednou věcí co se používala už někdy v první nebo druhé světové o které sme už kdysi mluvili
aspon by to třeba tak nedýmilo 


BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
nene mířím jiným směrem než je stlačování vzduchu 

BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw