BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Napuram
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 27 říj 2013, 07:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Napuram »

Ta usměrňovací dioda tam je pouze ilustračně, jak se dá to napětí poskládat z různého odpadu. Vyzkoušej to potom tak, že než to zapojíš k senzoru, zapoj vstup na +12V na baterku, zem na kostru a když změříš výstup, mělo by tam být požadované maximální napětí, které upokojí ŘJ. Potom to můžeš ještě zkusit takto zapojené (s odpojeným senzorem) pustit do ŘJ, jestli je vše ok. Pokud to bude dýmit jak lokomotiva a žádný nouzák dílo se zdařilo.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Jenže savka je zvyklej stavět auta s výkonama 500ps a vejš na různý šílenosti jako jsou drifty, to se nás netýká. Samostavitelnej přítlačák má výhodu v tom že i když se ti lamela sjede tak na ni působí stejnej přítlak. Pokud se ti sjede o obyč přítlačáku tak jsi v hajzlu, sníží se tím kurevsky přítlak a začne to už jen klouzat a spálí se ti to. Oni v bmw věděli proč samostavitelnej přítlačák začli dávat i do M5.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:
Bueno píše:Napuram: 30l nafty na 150km to nežralo ani když mi tekly 2 vstřiky :-)) Jinak tu spojku doporučuju asi tu jakou mám já, jestli jí chceš vyřešit jednou a naposledy.. Jednohmota, lamela hds, přítlačák 3.0d.
co se te spojky týče mluvyl jsem ze Savkou a udajně ten samostavitelnej přítlačák je tenčí, vyhřeje se a zkroutí a začne brát jen krajema tak nevím, zatím na něm ale taky jezdím na keramice, jinak mi radil 240mm přítlačák z e39 tds který nebyl ještě samostavitelný takže do roku 97-98 a k němu nechat udělat setrvačník s nižšším osazením aby se zvedla přítlačná síla, ale zase pak je problém, že jak se ojede lamela tak začne zas klouzat takže ji bude třeba měnit... hold spojka je nekonečný příběh
jenže jak tě znám tak jsi řekl savkovi že tam máš aspoň 600koní :D tak se toho zalekl :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

oldaf píše:
mev1 píše:
Bueno píše:Napuram: 30l nafty na 150km to nežralo ani když mi tekly 2 vstřiky :-)) Jinak tu spojku doporučuju asi tu jakou mám já, jestli jí chceš vyřešit jednou a naposledy.. Jednohmota, lamela hds, přítlačák 3.0d.
co se te spojky týče mluvyl jsem ze Savkou a udajně ten samostavitelnej přítlačák je tenčí, vyhřeje se a zkroutí a začne brát jen krajema tak nevím, zatím na něm ale taky jezdím na keramice, jinak mi radil 240mm přítlačák z e39 tds který nebyl ještě samostavitelný takže do roku 97-98 a k němu nechat udělat setrvačník s nižšším osazením aby se zvedla přítlačná síla, ale zase pak je problém, že jak se ojede lamela tak začne zas klouzat takže ji bude třeba měnit... hold spojka je nekonečný příběh
jenže jak tě znám tak jsi řekl savkovi že tam máš aspoň 600koní :D tak se toho zalekl :D
ale kdepak řekl jsem mu 300hp a 600Nm :-D
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:
oldaf píše:
mev1 píše: co se te spojky týče mluvyl jsem ze Savkou a udajně ten samostavitelnej přítlačák je tenčí, vyhřeje se a zkroutí a začne brát jen krajema tak nevím, zatím na něm ale taky jezdím na keramice, jinak mi radil 240mm přítlačák z e39 tds který nebyl ještě samostavitelný takže do roku 97-98 a k němu nechat udělat setrvačník s nižšším osazením aby se zvedla přítlačná síla, ale zase pak je problém, že jak se ojede lamela tak začne zas klouzat takže ji bude třeba měnit... hold spojka je nekonečný příběh
jenže jak tě znám tak jsi řekl savkovi že tam máš aspoň 600koní :D tak se toho zalekl :D
ale kdepak řekl jsem mu 300hp a 600Nm :-D
Jen aby :-D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savky :D stačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Bueno píše:aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savky :D stačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej
možná tak až dostavím ten novej motor :D jestli se to nerozlítne při prvním startu
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Bueno píše:aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savky :D stačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej
a adamovi to už točí víc jak kde jakýmu emku, už by mu nestačil ani benzínovej otáčkoměr
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

oldaf píše:
Bueno píše:aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savky :D stačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej
možná tak až dostavím ten novej motor :D jestli se to nerozlítne při prvním startu
Tak snad to přežije alespoň první jízdu (LOL)

To jsem zvědavej, co ten Adam postaví za bestii.. Hlavně co to s těma otáčkama vydrží :D
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

oldaf píše:
Bueno píše:aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savky :D stačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej
a adamovi to už točí víc jak kde jakýmu emku, už by mu nestačil ani benzínovej otáčkoměr
Oldo nemuzes je tady tak mast krom tebe a Dawa nikdo nevi jak se jmenuju tak nevi o jake vysokootackove tdso se jedna, jinak to ze se mi to tocilo az nekam k 8500ot bylo asi tim ze sem mel zkoceny rozvod a byla i jinak nastavena vacka a nejak moc se tomu pak chtelo tocit, bylo to az neskutecny jak to chtelo do otacek :-D s dobre nastavenym rozvodem a vackou uz to bylo jen tak kolem tech 6500ot max 7 ale to uz padalo
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:
oldaf píše:
Bueno píše:aby to tak jednou nedopadlo, že TDSka budou mít parametry někde na úrovni Savky :D stačí se tu prokousat pár desítek stránek tohodle tématu zpátky a ten pokrok je neskutečnej
a adamovi to už točí víc jak kde jakýmu emku, už by mu nestačil ani benzínovej otáčkoměr
Oldo nemuzes je tady tak mast krom tebe a Dawa nikdo nevi jak se jmenuju tak nevi o jake vysokootackove tdso se jedna, jinak to ze se mi to tocilo az nekam k 8500ot bylo asi tim ze sem mel zkoceny rozvod a byla i jinak nastavena vacka a nejak moc se tomu pak chtelo tocit, bylo to az neskutecny jak to chtelo do otacek :-D s dobre nastavenym rozvodem a vackou uz to bylo jen tak kolem tech 6500ot max 7 ale to uz padalo
Já myslím že už tě zná víc lidí jménem, aspoň ode mě teda :-D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

minimálně já :-)))
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

ok, jinak Oldo pořád přemýšlím nad jednou věcí co se používala už někdy v první nebo druhé světové o které sme už kdysi mluvili :-) aspon by to třeba tak nedýmilo :-)
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

kompresor?
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

nene mířím jiným směrem než je stlačování vzduchu :-D
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Odpovědět

Zpět na „BMW“