ale houby fakt?? a když jezdíš na bezaromatik, tak potřebuješ přece zvednout otevírací tlakSmoke píše:a ke snížení dávky
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?Myslel jsem si,že éra V3S už je pryč ...Tdi bylo vymyšleno,ne kvůli tomu,že je složitější a dražší,a proti TD je to sračka,ale z důvodu snížení emisí a lepšího ovzduší...Vyrostl jsem v tom bolševickým bordelu,kde kouřilo všechno,co mělo výfuk...a to u nás byly i čtyřtakty...Nezapomenu když jsen byl v NDR u nějakého jezera na dovolené a mladí němci ,jejichž tátové za války stříleli do vzduchu ,ráno startovali svoje stroje a jeli na snídani-....Ty simsony,emzety,Wartburgy a trabanty zamořily kemp tak,že jsem nestačil kouřit,abych to rozdýchal...Jediný čtyřtakt ,který jsem tam viděl,byla škoda MB a ifa nákladák...Tak kurva ,copak to je nějaká úprava,když něco nacpu naftou a ono to hulí....?To to neumíte sladit?Profi chip nespočívá v tom ,že něco napojím,ale v tom,že využiji mezery v softweru továrny...Ted už nekouřím a plíce již nemají takovou odolnost... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Milo75 píše:ale houby fakt?? a když jezdíš na bezaromatik, tak potřebuješ přece zvednout otevírací tlakSmoke píše:a ke snížení dávky
nevim co ředidlo a proč zvedat tlak. určitě ne o moc, ne víc jak 20barů.
při takovím tlaku se trubka roztahuje, je to i cítit při chodu když chytneš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 417
- Registrován: 25 črc 2007, 20:05
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
Pruser je v tom ,ze Td nejaky soft nemaj.je to mechanikajericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?Myslel jsem si,že éra V3S už je pryč ...Tdi bylo vymyšleno,ne kvůli tomu,že je složitější a dražší,a proti TD je to sračka,ale z důvodu snížení emisí a lepšího ovzduší...Vyrostl jsem v tom bolševickým bordelu,kde kouřilo všechno,co mělo výfuk...a to u nás byly i čtyřtakty...Nezapomenu když jsen byl v NDR u nějakého jezera na dovolené a mladí němci ,jejichž tátové za války stříleli do vzduchu ,ráno startovali svoje stroje a jeli na snídani-....Ty simsony,emzety,Wartburgy a trabanty zamořily kemp tak,že jsem nestačil kouřit,abych to rozdýchal...Jediný čtyřtakt ,který jsem tam viděl,byla škoda MB a ifa nákladák...Tak kurva ,copak to je nějaká úprava,když něco nacpu naftou a ono to hulí....?To to neumíte sladit?Profi chip nespočívá v tom ,že něco napojím,ale v tom,že využiji mezery v softweru továrny...Ted už nekouřím a plíce již nemají takovou odolnost...
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
No měl by jsi asi přečist něco o vznětovych motorech, moc toho nevíš tedy, o vstřikovacích čerpadlech,rychlost šíření tlakove vlny,rychlost hoření atd. Pokud daš manometr na vstřikovací trubku naměříš na ti těch 1600-1800. Zkus to a uvidíš. U PD by jsi naměřil kolem 2000bar a u CR až 2500bar. Jakej vliv ma vstřikovací tlak na vykon to snad víš. Čím je vyšší tim se lip rozpráší nafta ale hlavně a co je nejduležitější za stejnej čas ho tam dostaneš daleko víc a o to jde. proto se vyrobci snaži zvyšovat maximalní vstřik.tlaky. Doporučuji nějakou literaturu o vznětovych motorech,mam doma a pujčil bych ti ji ale mam to trochu z ruky je to asi 200str knížka za asi 100Kč z normal knihkupectví. Zkus se stavit k Barvičovi, mohli by ji tam mít ale už nevím jeji přesnej nazev. Je myslím zelena a asi 1cm tlustá.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
tak to bych asi doporučil tobě. čekal sem nějaké vysvětlení. to že to má CR 2000b je jasný, ale začínalo se od +-130b.
ale u starých D je kolem 150b
u TDi 300b
a CR až 2000b
máš v tom pěknej guláš
ale u starých D je kolem 150b
u TDi 300b
a CR až 2000b
máš v tom pěknej guláš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Kdepak, porad to maš pomyleny,
už jsem ti tu knižku našel. http://www.knihkupectvi-bn.cz/vladimir- ... u/d-90784/ doporučuji přečíst a dozvědět se zakladní věci aspon.

G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Další ekologjericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?Myslel jsem si,že éra V3S už je pryč ...Tdi bylo vymyšleno,ne kvůli tomu,že je složitější a dražší,a proti TD je to sračka,ale z důvodu snížení emisí a lepšího ovzduší...Vyrostl jsem v tom bolševickým bordelu,kde kouřilo všechno,co mělo výfuk...a to u nás byly i čtyřtakty...Nezapomenu když jsen byl v NDR u nějakého jezera na dovolené a mladí němci ,jejichž tátové za války stříleli do vzduchu ,ráno startovali svoje stroje a jeli na snídani-....Ty simsony,emzety,Wartburgy a trabanty zamořily kemp tak,že jsem nestačil kouřit,abych to rozdýchal...Jediný čtyřtakt ,který jsem tam viděl,byla škoda MB a ifa nákladák...Tak kurva ,copak to je nějaká úprava,když něco nacpu naftou a ono to hulí....?To to neumíte sladit?Profi chip nespočívá v tom ,že něco napojím,ale v tom,že využiji mezery v softweru továrny...Ted už nekouřím a plíce již nemají takovou odolnost...


- wr8
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 762
- Registrován: 05 úno 2007, 23:24
- Bydliště: Kunštát
- Kontaktovat uživatele:
zadnej ekolog,chapu s nim,mam naladovany mtdi a muzu sam uznat ze to jd i bez koure,jen to da mnohem vetsi praciTom89 píše:Další ekologjericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?Myslel jsem si,že éra V3S už je pryč ...Tdi bylo vymyšleno,ne kvůli tomu,že je složitější a dražší,a proti TD je to sračka,ale z důvodu snížení emisí a lepšího ovzduší...Vyrostl jsem v tom bolševickým bordelu,kde kouřilo všechno,co mělo výfuk...a to u nás byly i čtyřtakty...Nezapomenu když jsen byl v NDR u nějakého jezera na dovolené a mladí němci ,jejichž tátové za války stříleli do vzduchu ,ráno startovali svoje stroje a jeli na snídani-....Ty simsony,emzety,Wartburgy a trabanty zamořily kemp tak,že jsem nestačil kouřit,abych to rozdýchal...Jediný čtyřtakt ,který jsem tam viděl,byla škoda MB a ifa nákladák...Tak kurva ,copak to je nějaká úprava,když něco nacpu naftou a ono to hulí....?To to neumíte sladit?Profi chip nespočívá v tom ,že něco napojím,ale v tom,že využiji mezery v softweru továrny...Ted už nekouřím a plíce již nemají takovou odolnost...![]()
.Nech nám to hulí jak chce mě dým nevadí a na ostatní ser.