jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

Smoke píše:a ke snížení dávky
ale houby fakt?? a když jezdíš na bezaromatik, tak potřebuješ přece zvednout otevírací tlak
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?Myslel jsem si,že éra V3S už je pryč ...Tdi bylo vymyšleno,ne kvůli tomu,že je složitější a dražší,a proti TD je to sračka,ale z důvodu snížení emisí a lepšího ovzduší...Vyrostl jsem v tom bolševickým bordelu,kde kouřilo všechno,co mělo výfuk...a to u nás byly i čtyřtakty...Nezapomenu když jsen byl v NDR u nějakého jezera na dovolené a mladí němci ,jejichž tátové za války stříleli do vzduchu ,ráno startovali svoje stroje a jeli na snídani-....Ty simsony,emzety,Wartburgy a trabanty zamořily kemp tak,že jsem nestačil kouřit,abych to rozdýchal...Jediný čtyřtakt ,který jsem tam viděl,byla škoda MB a ifa nákladák...Tak kurva ,copak to je nějaká úprava,když něco nacpu naftou a ono to hulí....?To to neumíte sladit?Profi chip nespočívá v tom ,že něco napojím,ale v tom,že využiji mezery v softweru továrny...Ted už nekouřím a plíce již nemají takovou odolnost... :)
nepropadat panice...
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

Milo75 píše:
Smoke píše:a ke snížení dávky
ale houby fakt?? a když jezdíš na bezaromatik, tak potřebuješ přece zvednout otevírací tlak

nevim co ředidlo a proč zvedat tlak. určitě ne o moc, ne víc jak 20barů.
při takovím tlaku se trubka roztahuje, je to i cítit při chodu když chytneš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Bodejť by se neroztahovala když v ni je 1600-1800bar, těch 20bar na otevřeni trysky nepoznaš.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

jericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?Myslel jsem si,že éra V3S už je pryč ...Tdi bylo vymyšleno,ne kvůli tomu,že je složitější a dražší,a proti TD je to sračka,ale z důvodu snížení emisí a lepšího ovzduší...Vyrostl jsem v tom bolševickým bordelu,kde kouřilo všechno,co mělo výfuk...a to u nás byly i čtyřtakty...Nezapomenu když jsen byl v NDR u nějakého jezera na dovolené a mladí němci ,jejichž tátové za války stříleli do vzduchu ,ráno startovali svoje stroje a jeli na snídani-....Ty simsony,emzety,Wartburgy a trabanty zamořily kemp tak,že jsem nestačil kouřit,abych to rozdýchal...Jediný čtyřtakt ,který jsem tam viděl,byla škoda MB a ifa nákladák...Tak kurva ,copak to je nějaká úprava,když něco nacpu naftou a ono to hulí....?To to neumíte sladit?Profi chip nespočívá v tom ,že něco napojím,ale v tom,že využiji mezery v softweru továrny...Ted už nekouřím a plíce již nemají takovou odolnost... :)
Pruser je v tom ,ze Td nejaky soft nemaj.je to mechanika
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tuner píše:Bodejť by se neroztahovala když v ni je 1600-1800bar, těch 20bar na otevřeni trysky nepoznaš.

přehmátl ses. je tam 130-160bar ;)
resp u G2 1.6D 135b a TD 155b
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Kdepak nepřehmatl, to je jen otvírací tlak trysky to co píšeš ty.Při tom tlaku začne tryska vstřikovat a tlak narustá dál až na tech 1600-1800.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tlak roste? nechcu se hádat, ale ani na zkoušečce v čerpadlárně ten tlak nejde dál jak při otevření. pro mě to je novina.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

No měl by jsi asi přečist něco o vznětovych motorech, moc toho nevíš tedy, o vstřikovacích čerpadlech,rychlost šíření tlakove vlny,rychlost hoření atd. Pokud daš manometr na vstřikovací trubku naměříš na ti těch 1600-1800. Zkus to a uvidíš. U PD by jsi naměřil kolem 2000bar a u CR až 2500bar. Jakej vliv ma vstřikovací tlak na vykon to snad víš. Čím je vyšší tim se lip rozpráší nafta ale hlavně a co je nejduležitější za stejnej čas ho tam dostaneš daleko víc a o to jde. proto se vyrobci snaži zvyšovat maximalní vstřik.tlaky. Doporučuji nějakou literaturu o vznětovych motorech,mam doma a pujčil bych ti ji ale mam to trochu z ruky je to asi 200str knížka za asi 100Kč z normal knihkupectví. Zkus se stavit k Barvičovi, mohli by ji tam mít ale už nevím jeji přesnej nazev. Je myslím zelena a asi 1cm tlustá.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tak to bych asi doporučil tobě. čekal sem nějaké vysvětlení. to že to má CR 2000b je jasný, ale začínalo se od +-130b.
ale u starých D je kolem 150b
u TDi 300b
a CR až 2000b

máš v tom pěknej guláš
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Kdepak, porad to maš pomyleny, :D už jsem ti tu knižku našel. http://www.knihkupectvi-bn.cz/vladimir- ... u/d-90784/ doporučuji přečíst a dozvědět se zakladní věci aspon.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

jericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?Myslel jsem si,že éra V3S už je pryč ...Tdi bylo vymyšleno,ne kvůli tomu,že je složitější a dražší,a proti TD je to sračka,ale z důvodu snížení emisí a lepšího ovzduší...Vyrostl jsem v tom bolševickým bordelu,kde kouřilo všechno,co mělo výfuk...a to u nás byly i čtyřtakty...Nezapomenu když jsen byl v NDR u nějakého jezera na dovolené a mladí němci ,jejichž tátové za války stříleli do vzduchu ,ráno startovali svoje stroje a jeli na snídani-....Ty simsony,emzety,Wartburgy a trabanty zamořily kemp tak,že jsem nestačil kouřit,abych to rozdýchal...Jediný čtyřtakt ,který jsem tam viděl,byla škoda MB a ifa nákladák...Tak kurva ,copak to je nějaká úprava,když něco nacpu naftou a ono to hulí....?To to neumíte sladit?Profi chip nespočívá v tom ,že něco napojím,ale v tom,že využiji mezery v softweru továrny...Ted už nekouřím a plíce již nemají takovou odolnost... :)
Další ekolog (LOL) (LOL) .Nech nám to hulí jak chce mě dým nevadí a na ostatní ser.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Smoke píše:tak to bych asi doporučil tobě. čekal sem nějaké vysvětlení. to že to má CR 2000b je jasný, ale začínalo se od +-130b.
ale u starých D je kolem 150b
u TDi 300b
a CR až 2000b

máš v tom pěknej guláš

Na konci výtlaku paliva v rotačním čerpadle je asi 800-900barů.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

Tom89 píše:
jericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?Myslel jsem si,že éra V3S už je pryč ...Tdi bylo vymyšleno,ne kvůli tomu,že je složitější a dražší,a proti TD je to sračka,ale z důvodu snížení emisí a lepšího ovzduší...Vyrostl jsem v tom bolševickým bordelu,kde kouřilo všechno,co mělo výfuk...a to u nás byly i čtyřtakty...Nezapomenu když jsen byl v NDR u nějakého jezera na dovolené a mladí němci ,jejichž tátové za války stříleli do vzduchu ,ráno startovali svoje stroje a jeli na snídani-....Ty simsony,emzety,Wartburgy a trabanty zamořily kemp tak,že jsem nestačil kouřit,abych to rozdýchal...Jediný čtyřtakt ,který jsem tam viděl,byla škoda MB a ifa nákladák...Tak kurva ,copak to je nějaká úprava,když něco nacpu naftou a ono to hulí....?To to neumíte sladit?Profi chip nespočívá v tom ,že něco napojím,ale v tom,že využiji mezery v softweru továrny...Ted už nekouřím a plíce již nemají takovou odolnost... :)
Další ekolog (LOL) (LOL) .Nech nám to hulí jak chce mě dým nevadí a na ostatní ser.
zadnej ekolog,chapu s nim,mam naladovany mtdi a muzu sam uznat ze to jd i bez koure,jen to da mnohem vetsi praci
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a já mohu potvrdit, že s čoudem jede líp
ne že bych byl zastánce dýmovnic, ale když trochu něco lítá z laufu, je to ve výkonu poznat
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“