
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Smoke: ale aj na zivotnosti turba 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Já jsem to řek ze srandywr8 píše:zadnej ekolog,chapu s nim,mam naladovany mtdi a muzu sam uznat ze to jd i bez koure,jen to da mnohem vetsi praciTom89 píše:Další ekologjericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?Myslel jsem si,že éra V3S už je pryč ...Tdi bylo vymyšleno,ne kvůli tomu,že je složitější a dražší,a proti TD je to sračka,ale z důvodu snížení emisí a lepšího ovzduší...Vyrostl jsem v tom bolševickým bordelu,kde kouřilo všechno,co mělo výfuk...a to u nás byly i čtyřtakty...Nezapomenu když jsen byl v NDR u nějakého jezera na dovolené a mladí němci ,jejichž tátové za války stříleli do vzduchu ,ráno startovali svoje stroje a jeli na snídani-....Ty simsony,emzety,Wartburgy a trabanty zamořily kemp tak,že jsem nestačil kouřit,abych to rozdýchal...Jediný čtyřtakt ,který jsem tam viděl,byla škoda MB a ifa nákladák...Tak kurva ,copak to je nějaká úprava,když něco nacpu naftou a ono to hulí....?To to neumíte sladit?Profi chip nespočívá v tom ,že něco napojím,ale v tom,že využiji mezery v softweru továrny...Ted už nekouřím a plíce již nemají takovou odolnost...![]()
.Nech nám to hulí jak chce mě dým nevadí a na ostatní ser.


jinak ohledně toho aromatiku a zvyšování otevíracích tlaků trysek sem myslle tak něco kolem 20barů- nikdo mi nedokáže přesně říci o kolik a navíc se tím sere čerpadlo jak tu už padloSmoke píše:a já mohu potvrdit, že s čoudem jede líp
ne že bych byl zastánce dýmovnic, ale když trochu něco lítá z laufu, je to ve výkonu poznat
jinak bez čoudu to sice jde, ale čím víc čoudu, tím rychlejš roztočená turbína .........
EDIT: proč myslíš, že mín dávky půjde do spalovacího prostoru, při zvýšení otevíracím talku trysek kvůli lepšímu rozprášení????
Naposledy upravil(a) Milo75 dne 31 bře 2010, 17:10, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak to si trochu pleteš s avii ne? páč upravený TD sice kouřit může, ale jen při plným plynu, a to by jsi v závěsu stejně nestačiljericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?.........................)


Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Re: n
Díky soudruhu!Co to je za chcipaka
asi sem budu muset hodit foto jak vypada poradnej motor
!Ja si rikal naco je tam tohle kdyz jsem to vyndal ven stoho vrchu cerpadla pres vykend ho cele rozeberu uplne do sroubku pak budu badat co se da utoho jeste vylepsit ale mam pochybnosti ze to bude jezdit lip jak ta 2,5td v Crome.Tam jsem šáhl jen na sroub na naftu a byla to raketa!No su zvedav.Jeste jednou dik a musim poslat foto motoru!Poradneho motoru! :DMe hlavne zajimala ta tycka co jste ubrusovali az to kuchnu a zjistim princip a funkci bude vse jasny.Pridavac je tohle.jo!


-
- Aktivista
- Příspěvky: 2767
- Registrován: 24 led 2006, 11:32
- Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno
Je tu toho spousty o tom už napsanyho jen hledat. nepíšeš u jakyho auta. U G3,toleda to je tedy:setrvačník,lamela,přitlačak,předni držak motoru,vyměna komplet řazení,předělaní ovladaní spojky z mechanickyho na hydraulicky
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km