Stránka 82 z 119

Napsal: 31 bře 2010, 09:29
od subz3ro_tdi
Smoke: ale aj na zivotnosti turba ;)

Napsal: 31 bře 2010, 09:41
od Smoke
pokud to netrápíš na okruhu nebo dálnici, tak je to fuk ;)

Napsal: 31 bře 2010, 16:12
od Tom89
wr8 píše:
Tom89 píše:
jericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?Myslel jsem si,že éra V3S už je pryč ...Tdi bylo vymyšleno,ne kvůli tomu,že je složitější a dražší,a proti TD je to sračka,ale z důvodu snížení emisí a lepšího ovzduší...Vyrostl jsem v tom bolševickým bordelu,kde kouřilo všechno,co mělo výfuk...a to u nás byly i čtyřtakty...Nezapomenu když jsen byl v NDR u nějakého jezera na dovolené a mladí němci ,jejichž tátové za války stříleli do vzduchu ,ráno startovali svoje stroje a jeli na snídani-....Ty simsony,emzety,Wartburgy a trabanty zamořily kemp tak,že jsem nestačil kouřit,abych to rozdýchal...Jediný čtyřtakt ,který jsem tam viděl,byla škoda MB a ifa nákladák...Tak kurva ,copak to je nějaká úprava,když něco nacpu naftou a ono to hulí....?To to neumíte sladit?Profi chip nespočívá v tom ,že něco napojím,ale v tom,že využiji mezery v softweru továrny...Ted už nekouřím a plíce již nemají takovou odolnost... :)
Další ekolog (LOL) (LOL) .Nech nám to hulí jak chce mě dým nevadí a na ostatní ser.
zadnej ekolog,chapu s nim,mam naladovany mtdi a muzu sam uznat ze to jd i bez koure,jen to da mnohem vetsi praci
Já jsem to řek ze srandy :) Určitě to jde,ale jak psal Smoke je to pěkny když někdo podřadí a jde tam vidět že tam má něco(třeba pro nás chudší jenom přidané na naftě) :D

Napsal: 31 bře 2010, 17:06
od Milo75
Smoke píše:a já mohu potvrdit, že s čoudem jede líp
ne že bych byl zastánce dýmovnic, ale když trochu něco lítá z laufu, je to ve výkonu poznat
jinak ohledně toho aromatiku a zvyšování otevíracích tlaků trysek sem myslle tak něco kolem 20barů- nikdo mi nedokáže přesně říci o kolik a navíc se tím sere čerpadlo jak tu už padlo

jinak bez čoudu to sice jde, ale čím víc čoudu, tím rychlejš roztočená turbína .........



EDIT: proč myslíš, že mín dávky půjde do spalovacího prostoru, při zvýšení otevíracím talku trysek kvůli lepšímu rozprášení????

Napsal: 31 bře 2010, 17:09
od Milo75
jericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?.........................)
přečti si název fora a pak se jdi bodnout :fakac:

Napsal: 31 bře 2010, 20:45
od turbo kamna power
jericho-3 píše:Tak to jste Vy hoši,za kterými se nedá jet a musí se zavírat větrání..?.........................)
tak to si trochu pleteš s avii ne? páč upravený TD sice kouřit může, ale jen při plným plynu, a to by jsi v závěsu stejně nestačil (noteeth) ale při normální klidný jízdě to nekouří vůbec ;)

Napsal: 03 dub 2010, 16:49
od ropakhanz
Kluci kde se nachazi ta tycka toho pridavace v cerpadle precetl jsem to tady asi do str.27 uz nemuzu :P nekdo se nato tady taky ptal ale nebylo mu odpovezeno je tu mraky fotek jak upravit tu tycku ale nikde napsany kde ji hledat ani foto nebo jsem spatne teda hledal vsem dik moc.

Napsal: 03 dub 2010, 17:12
od RudisTDic
Ta tyčka je pod víčkem na samym vrcholu čerpadla...a vede do toho hadička.. ;)

n

Napsal: 03 dub 2010, 17:15
od Milo75
ObrázekObrázek

Re: n

Napsal: 03 dub 2010, 17:47
od ropakhanz
Díky soudruhu!Co to je za chcipaka (noteeth) asi sem budu muset hodit foto jak vypada poradnej motor (noteeth) !Ja si rikal naco je tam tohle kdyz jsem to vyndal ven stoho vrchu cerpadla pres vykend ho cele rozeberu uplne do sroubku pak budu badat co se da utoho jeste vylepsit ale mam pochybnosti ze to bude jezdit lip jak ta 2,5td v Crome.Tam jsem šáhl jen na sroub na naftu a byla to raketa!No su zvedav.Jeste jednou dik a musim poslat foto motoru!Poradneho motoru! :DMe hlavne zajimala ta tycka co jste ubrusovali az to kuchnu a zjistim princip a funkci bude vse jasny.Pridavac je tohle.jo!

Napsal: 19 dub 2010, 21:55
od Kocur_
Čus...pasuje na 1.9 TD AAZ převodovka z TDI ?

Napsal: 19 dub 2010, 23:29
od tuner
Pasuje proč by nepasovala, jen musiš mit k ni i spousty dalšich věci.

Napsal: 20 dub 2010, 17:57
od Kocur_
Jakých ? :)

Napsal: 20 dub 2010, 18:16
od tuner
Je tu toho spousty o tom už napsanyho jen hledat. nepíšeš u jakyho auta. U G3,toleda to je tedy:setrvačník,lamela,přitlačak,předni držak motoru,vyměna komplet řazení,předělaní ovladaní spojky z mechanickyho na hydraulicky

Napsal: 20 dub 2010, 19:41
od Kocur_
Je to Vento..A na kolik by to tak asi vyšlo?