Stránka 83 z 119

Napsal: 20 dub 2010, 21:45
od tuner
Vyjde to přesně na to za kolik to seženeš.

Napsal: 21 dub 2010, 06:03
od Kocur_
A utahne to ten motor? Nebo už to bude chcit trochu přidat na tlaku a naftě?

vw golfIII

Napsal: 07 kvě 2010, 07:21
od theclan8man
du do toho tak vw golfIII , snad postaco intercooler z dvojky

Re: vw golfIII

Napsal: 04 čer 2010, 08:10
od polack
nazdar, mám AAZ s čerpadlem s tím "komínkem" ,ale je pošahané tak sháním jiné čerpadlo. Mám možnosti vzít taky z AAZ ale "bez komínku" (viz foto). dá se na něm přidat nafta tak jednoduše jako na tom s komínkem?
Obrázek

Napsal: 06 čer 2010, 19:15
od sparco gti
jak je to mozne ze po zaslepeni egr stupla spotreba :roll: .vsade som cital ze spotreba klesne umna uplny opak.tak som to dal vsetko naspet. (wallbash)

Napsal: 17 čer 2010, 11:02
od THOMASLO
jsem rád že jsem našel takový téma, musím to tu celý prošmejdit, a udělat podle rad.

Napsal: 17 čer 2010, 11:08
od FR4NK!3
je tu snad opravdu vsechno co se da udelat podrobne popsany ... jinak sem sem ladil podle tohohle navodu 1,6 td ale 51 kw bez intercoleru. Zatah neskutecnej, tlak 1,8b maximalka 200 a ani to moc nekourilo. Nikdy nezapomenu na nevericnej pohled pana v audi a8 na dalnici kdyz sem ho ve 180 predjizdel z prava (LOL)

Napsal: 17 čer 2010, 15:18
od Smoke
200? jakou jsi měl převodovku? měj jel ,,jen´´ 180 a otáčky byly 4500

Napsal: 17 čer 2010, 16:04
od RudisTDic
Smoke píše:200? jakou jsi měl převodovku? měj jel ,,jen´´ 180 a otáčky byly 4500
Tak,tak..já naložil AAZku a v 5000ot. sem měl 190Km/h :o

Napsal: 17 čer 2010, 20:23
od FR4NK!3
typ prevodovky nevim, myslim ze origo ale mel sem sundanej doraz na cerpadle takze kdyz sem to podrzel tak to slo jeste hodne za 5000 otacek. Zkousel sem to jen jednou bylo to dobry na predjizdeni ... nevadlo to ani v 5000 otackach. Obcas mi to zachranilo krk kdyz sem predjizdel na krev. Jediny co me merzi ze sem nebyl na brzde... protoze ibiza co sem mel potom 1,9 tdi 66 kw AGR s PP764 a ceckovym cidle, na tlaku 1,4 ve spici a mozna lehkym cipem( znami co se v tom projeli rikali ze to jede vic nez na 66 kw :? ) nejela tak dobre jak ten golf. Jinak to auto bylo vysponovany do extremu stejne se divim ze se to nerozlitlo... cerpadlo na max co slo, obohacovac ubranej do mrťe turbo 2b. Se slzou v oku na nej vzpominám.

Napsal: 17 čer 2010, 20:37
od FR4NK!3
jinak pro neverici tady prvni 3 videa od vrchu dokazuji ze kdyz na to ma motor, tak si necha domluvit i prevodovka :) http://www.youtube.com/results?search_q ... D+200&aq=f

Napsal: 18 čer 2010, 08:39
od Smoke
mě to taky chodilo ochotně až do 5500, (nad 5000 už ztrácel tah) ale na 5ku jsem to tak nikdy netrápil, jinak dle tacho ve zrychlení můj jel podobně. +- 130k a 200Nm

Napsal: 18 čer 2010, 09:11
od THOMASLO
Smoke píše:mě to taky chodilo ochotně až do 5500, (nad 5000 už ztrácel tah) ale na 5ku jsem to tak nikdy netrápil, jinak dle tacho ve zrychlení můj jel podobně. +- 130k a 200Nm
a pomuže hodně trisky z 1.9TD na 1.6 TD? plus samo přidání na naftě turbu.....

Napsal: 18 čer 2010, 11:15
od Smoke
trysky z 1.9 ne, ale prej z 1.6GTD (59kw), já měl orig 51kw

Napsal: 18 čer 2010, 12:32
od THOMASLO
Smoke píše:trysky z 1.9 ne, ale prej z 1.6GTD (59kw), já měl orig 51kw
mám 59kW, origo nic s ním nedělanej takže by tam měli být 59kW trysky