Stránka 84 z 124

Napsal: 29 říj 2013, 11:10
od oldaf
Obrázek

Napsal: 29 říj 2013, 21:09
od Bueno
Oldo, vypadá to moc dobře :-) doufám, že necháváš vyrobit víc kusů :D

Napsal: 29 říj 2013, 21:19
od oldaf
Bueno píše:Oldo, vypadá to moc dobře :-) doufám, že necháváš vyrobit víc kusů :D
Zatím jen jeden prototyp pro mě :D

Napsal: 29 říj 2013, 22:14
od Bueno
oldaf píše:
Bueno píše:Oldo, vypadá to moc dobře :-) doufám, že necháváš vyrobit víc kusů :D
Zatím jen jeden prototyp pro mě :D
tak my zatím budeme nedočkavě čekat na postřehy, jak se to bude chovat :-)))

Napsal: 30 říj 2013, 01:00
od Napuram
Šmankote to je krása. S tímhle bych se schoval pod peřinu a zamkl zdevře. Teď mi teprv docvaklo jaký jsi kalibr.

Napsal: 30 říj 2013, 13:51
od oldaf
Ale kdepak, to není můj výrobek ani jsem to nevymyslel , podle toho to jen budu vyrábět :D

Napsal: 31 říj 2013, 09:42
od Bueno
Vřelé díky uživateli Pirát za kastli.. Budu se o ní starat a udělám z toho zase pěkný a rychlý auto. Převoz proběhl naprosto v pořádku přes celou ČR. Ještě jsem jí neviděl za světla, ale asi mám celou zimu co dělat :D

Napsal: 31 říj 2013, 12:41
od Pirat
No neni zač :) jsem rad ze bude jezdit dal a to pekelne :D
Jinak skoda ze se uz tak brzo stmiva no :(

Tak první poznatky s propanem

Napsal: 03 lis 2013, 00:56
od Napuram
Hlavně se nesmát provedení, je to pouze sobotní kratochvíle, při které jsem si to chtěl ověřit prakticky.
Obrázek
Asi není co dodat
Obrázek
Spínání plynu je zajištěno selenoidem s EGR ventilu+externím negrem na sedadle spolujezdce
Obrázek
Jasně vidět, jak je provedení praktické a ergonomické
Obrázek
Sypačka přímo do turba pomocí ventilku z kola a léty ztěřelé hadice
Obrázek
Další příklad praktičnosti provedení

Nu jelikož se po okolí motala známa červená ochcávka s bradavicí, která mě již stála 7bodů a 6000Kč (a to bylo to auto ještě v ukecatelném stavu, bez holých pneumatik, bez rozbitého čelního skla, bez dýmu a řevu, no a ta bomba napojená někam do motorraumu by tomu taky nepřidala), testování bylo velmi strohé. Vcelku mám ověřeno vše, co jsem čekal, nebo zde padlo. Za normálního režimu (bez nalívání) bez gasu jsem ten špunt v laufu roztočil max tak na 0,6baru. Když kolega sepnul gas okolo 2000, auto začalo ochotněji zrychlovat a maximální tlak se dostal někam k 1baru. Přičemž ale stále spojka neklouzla, nárůst výkonu však znatelný, dým téměř nulový. Při nalívání těžko soudit, páč od 2500ot. spojka jak po špeku. Ale záběr turba se posunul minimálně o 500ot. níže, takže jakousi energii ten plyn odevzdá. Dle očekávání i clona znatelně menší, řekl bych tak o 30-50%. Samozřejmě být to vstřikování nějak řízené, bude to jiná. Takto při zapnutí na volnoběh se to mocně zatřáslo a v detonacích zdechlo, při vysokém zatížení téměř neznatelné. Když jsem si s tím ventilem k vařiči na bombě zkoušel hrát na volnoběh, dalo by se to přirovnat téměř k posouvání hlavy čerpadla. Nejhorší ale je ta regulační prodleva mezi změnou na vstupu a odezvou motoru, tipuju tak něco přes sekundu. Je jasné, že kamión s malým rozpětím otáček a ustáleným chodem by z toho vytěžil víc.

Napsal: 03 lis 2013, 21:15
od dawe2706
Joo tohle jsem testoval taky ještě na omeze. Je to přesně jak píšeš..zrychlení v určitých otáčkách je o něco lepší,ale v točkách už to nemá žádný vliv. a to "klepání" při vpuštění plynu je dobrý (LOL)

Napsal: 16 lis 2013, 17:32
od Bueno
No.. koukám,že to tu nějak uvadlo, tak přikládám alespoň pár fotek ze stavby e36 mTds mk2.. Rozhodl jsem se pro celolak Avus Blau a už se v tý kose proklínám.. každopádně z toho něco možná bude :D Samozřejmě bude znovu projekt k26, ale vyjetí nejspíš až na jaře :-) Čeká mě výměna celý zadní nápravy, předek kompletně brzdy, takže nejspíš rovnou sáhnu po nějakých silnějších brzdách, zadek rovnou čeká renovace a když je kardan venku, tak bych rovnou asi i pořešil kříže.. Tím asi směřuju dotaz na oldu.. Z čeho mám použít kříže prosim? Už mám pevnější žirafu, tak bych to rád pořešil, než tam vrazim motor :D
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek

Napsal: 16 lis 2013, 17:55
od mev1
no zadní nápravu jsem dnes skoro doskládal, měl sem ji celou rozebranou, otryskanou, komaxit a nové tvrdé silentbloky strongflex race, zítra to snad dokončím a jsem zvědavý jak se to bude chovat, pak se na zimu zavřu do garáže a vyjedu až s toho bude pořádné monstrum, olda ví o čem mluvím :D

Napsal: 16 lis 2013, 18:07
od Bueno
ty silentbloky k diferáku sis nechal vyrobit? nebo taky jdou koupit. já právě přemejšlel co tam dát u diferáku apod... zkrátka všechny na zadní nápravě..

Napsal: 16 lis 2013, 18:07
od Bueno
nepotřebuju z toho mít zase stíhačku :D dobře odlazená k26 mi postačí :-)))

Napsal: 16 lis 2013, 19:14
od mev1
Bueno píše:ty silentbloky k diferáku sis nechal vyrobit? nebo taky jdou koupit. já právě přemejšlel co tam dát u diferáku apod... zkrátka všechny na zadní nápravě..
co jsou silentbloky co drží diferák tak ty jsem dal nové origo, ty je blbost dávat tvrdé, strongflexi mam jen na uložení nápravnice a ramen, bral sem kompletní sadu 18silentbloku na e36 a cena byla něco kolem 7tis + origo silentbloky na diferak takže to neni zrovna levne ale aspon budu mit klid, ty stare silentbloky byly už jak žvýkačka a ja se mohl divit že mi připadalo jako by se kroudilo celé auto...