jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Max otacky 5800 na neutral z rychlosti 5500 regulator ot. vyndanej je to pak dano uz konstrukci motoru mozna ze vetsim turbem by se dalo to jeste posunout ale to nevim zatim!Pac se me mé kkk 16 rozlitlo hnet pri prvni skusebni jizde.jinak motor 2,0tdid origo cerpadlo a turbo vlastne turbo uz ne
Jinak tohle cerpadlo dava dost nafty upravil jsem ho takovim spusobem jako to tady neskusil asi nikdo.Tet tam chci dat 24 kkk ale zatim se me nedari ho sehnat ale verim tomu az ho tam dam ze to bude raketa protoze to co me to udelalo jen stou 16ckou tak bych vam pral vydet.A bylo v cajku osicka se ani nehla a stejne se rozpulila!!Piste nekdo naky postrehy z nakych experimentu at si tu rozsirime obzor 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Tak vubec prvni veci jsem zacal ze jsem to celi do sroubku rozkuchal a vubec se snazil nejprve pochopit jak to cele vlastne funguje.Prvni veci jsem zacal tou vasi slavnou ubrusovanou kuzelkou
to co se nachazi ve spodni casti toho vrchniho vika cerpadla kde ja ta podtlakova regulace nafty blokuje celi ten mechanismus maximalni tlak nafty z cerpadla proste neumoznuje presunuti toho krouzku pres diru v pistu hlavy pri maximalni otevreni plynu a tim padam neumoznuje maximum nafty co by jsme chteli.Ten celi mechanismus jsem vymontoval a plyn chodi v obrovskym rozsahu a je to max co se da stoho vyzdimat.Druha vec nasledovala vyrazeni regulatoru otacek to sem neudelal dobre protoze to neplni jen funkci omezeni max otacek ale hlavne volnobeznych a vtom to bylo spatne proste to neslo seridit na volnobech kdyz jsem to nasteloval aby pry plnem plynu normalne klesli otacky motoru tak se neudrzel volnobech a kdyz jsem zas pridal tak zas nepadli.Proste tam musi byt na vysvetlovani je to tady na roman
pokud by jste nekdo chtel upravovat zavazicka ci je tam nedat tak to nedelejte uvidite ze to tam budete muset vratit zpet.Ale stejne jsem nadtim regulatorem vyzral ten mechnismus co taha tu paku v cerpadle na plyn tak tam jsou tri pruzinky ty sem vypodlozil a regulator chodi akorat vam na podlaze proste nestahne otacky.No a do tretice se musi upravit celi to tahlo na cerpadle.Origo to ma hrozne mali chod a velkou paku pokud chcete docilit min a max otevreni tak se musi vrtat rezat ruzne skracovat a zkratit paku na tahani plynu no byl to porod nez jsem to vysteloval.Ale tet tet je to to prave co jsem chtel a ocekaval.Skoda ze to nemuzu ukazat na fotkach takhle ztoho moc lidi nebude moudrejch.


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
No hlavně pár úprav co tady popisuješ jsou uplně běžný upravy čerpadel, to ostatní jsou krávoviny. Kdyby jsi se zeptal tak sis ušetřil to laborování nad některýma věcma, které logicky nemužou fungovat... A další věc, v brzké době se ti to čerpadlo rozlítne a hned v zápětí za ním pudou písty 

Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

No bezny upravy mozna protebe
.Nikde jsem nic podobneho na netu nenasel nerikam ze to nikdo nepopisoval treba to nekde je ale ja to teda nenasel.Jinak ze skapnou pisty je mozny to se pozna.Ale nechapu proc by melo odejit cerpadlo?Je pravda ta ze pri plnem plynu to cerpadlo bude otrochu vic namahano nez standartne s tovarny ale nemyslim si ze to bude mit fatalni nasledky.Uz ti naky odeslo?A co logicky podle tebe nemuze fungovat.Regulator otacek?Nebo tahlo plynu?Bez regulaku to normalne jezdi a zadnyho pretoceni motoru jsem se nedockal jak je vsude uvadeno!A bez upravy tahla plynu nikdy nedocilis bud plnyho otevreni nebo nestahnes otacky na motoru to se muselo predelat jinak to neslo tak co mas na mysli tim jsou kravoviny.
