jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
THOMASLO
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 17 čer 2010, 08:08
Odpovědi: 0
Bydliště: ZNOJMO DVWOJMO

Příspěvek od THOMASLO »

To už je šilenost to kdyby do ruky dostal nějakej mladej borec s čerstvým řidičákem tak bych tomu motoru nedal víc jak tejden když by to šlo vytočit až do 7tis.
VW MK2 1.6D brzy GTD, VW MK1 2.0 16V GTi, AUDI A4 B5 1.9 TDi
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

řekl bych 5500 je ,,bezpečnej strop´´
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

Obrázek

já to žeru (noteeth)
Keflek
Přispěvovatel
Příspěvky: 143
Registrován: 05 srp 2007, 15:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a Mnichovice

hihi

Příspěvek od Keflek »

to i ty zizaly a brouci v ty trave :D
Touran 2.0 tdi
ropakhanz
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 27 bře 2010, 11:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od ropakhanz »

Max otacky 5800 na neutral z rychlosti 5500 regulator ot. vyndanej je to pak dano uz konstrukci motoru mozna ze vetsim turbem by se dalo to jeste posunout ale to nevim zatim!Pac se me mé kkk 16 rozlitlo hnet pri prvni skusebni jizde.jinak motor 2,0tdid origo cerpadlo a turbo vlastne turbo uz ne (noteeth) Jinak tohle cerpadlo dava dost nafty upravil jsem ho takovim spusobem jako to tady neskusil asi nikdo.Tet tam chci dat 24 kkk ale zatim se me nedari ho sehnat ale verim tomu az ho tam dam ze to bude raketa protoze to co me to udelalo jen stou 16ckou tak bych vam pral vydet.A bylo v cajku osicka se ani nehla a stejne se rozpulila!!Piste nekdo naky postrehy z nakych experimentu at si tu rozsirime obzor ;)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

napiš co jsi upravoval na tom čerpadle, myslím že nejsem sám, koho to zajímá ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
THOMASLO
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 17 čer 2010, 08:08
Odpovědi: 0
Bydliště: ZNOJMO DVWOJMO

Příspěvek od THOMASLO »

Obrázek
Obrázek

Taky něco málo jak to kouří, bohužel lepší fotku u sebe teď nemám, ale dodám, na jedný nejde vidět ani auto! (rofl)
VW MK2 1.6D brzy GTD, VW MK1 2.0 16V GTi, AUDI A4 B5 1.9 TDi
ropakhanz
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 27 bře 2010, 11:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od ropakhanz »

Tak vubec prvni veci jsem zacal ze jsem to celi do sroubku rozkuchal a vubec se snazil nejprve pochopit jak to cele vlastne funguje.Prvni veci jsem zacal tou vasi slavnou ubrusovanou kuzelkou :kol1: to co se nachazi ve spodni casti toho vrchniho vika cerpadla kde ja ta podtlakova regulace nafty blokuje celi ten mechanismus maximalni tlak nafty z cerpadla proste neumoznuje presunuti toho krouzku pres diru v pistu hlavy pri maximalni otevreni plynu a tim padam neumoznuje maximum nafty co by jsme chteli.Ten celi mechanismus jsem vymontoval a plyn chodi v obrovskym rozsahu a je to max co se da stoho vyzdimat.Druha vec nasledovala vyrazeni regulatoru otacek to sem neudelal dobre protoze to neplni jen funkci omezeni max otacek ale hlavne volnobeznych a vtom to bylo spatne proste to neslo seridit na volnobech kdyz jsem to nasteloval aby pry plnem plynu normalne klesli otacky motoru tak se neudrzel volnobech a kdyz jsem zas pridal tak zas nepadli.Proste tam musi byt na vysvetlovani je to tady na roman :P pokud by jste nekdo chtel upravovat zavazicka ci je tam nedat tak to nedelejte uvidite ze to tam budete muset vratit zpet.Ale stejne jsem nadtim regulatorem vyzral ten mechnismus co taha tu paku v cerpadle na plyn tak tam jsou tri pruzinky ty sem vypodlozil a regulator chodi akorat vam na podlaze proste nestahne otacky.No a do tretice se musi upravit celi to tahlo na cerpadle.Origo to ma hrozne mali chod a velkou paku pokud chcete docilit min a max otevreni tak se musi vrtat rezat ruzne skracovat a zkratit paku na tahani plynu no byl to porod nez jsem to vysteloval.Ale tet tet je to to prave co jsem chtel a ocekaval.Skoda ze to nemuzu ukazat na fotkach takhle ztoho moc lidi nebude moudrejch.
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

No hlavně pár úprav co tady popisuješ jsou uplně běžný upravy čerpadel, to ostatní jsou krávoviny. Kdyby jsi se zeptal tak sis ušetřil to laborování nad některýma věcma, které logicky nemužou fungovat... A další věc, v brzké době se ti to čerpadlo rozlítne a hned v zápětí za ním pudou písty :-)
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
ropakhanz
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 27 bře 2010, 11:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od ropakhanz »

No bezny upravy mozna protebe ;) .Nikde jsem nic podobneho na netu nenasel nerikam ze to nikdo nepopisoval treba to nekde je ale ja to teda nenasel.Jinak ze skapnou pisty je mozny to se pozna.Ale nechapu proc by melo odejit cerpadlo?Je pravda ta ze pri plnem plynu to cerpadlo bude otrochu vic namahano nez standartne s tovarny ale nemyslim si ze to bude mit fatalni nasledky.Uz ti naky odeslo?A co logicky podle tebe nemuze fungovat.Regulator otacek?Nebo tahlo plynu?Bez regulaku to normalne jezdi a zadnyho pretoceni motoru jsem se nedockal jak je vsude uvadeno!A bez upravy tahla plynu nikdy nedocilis bud plnyho otevreni nebo nestahnes otacky na motoru to se muselo predelat jinak to neslo tak co mas na mysli tim jsou kravoviny.
guzic
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 zář 2009, 13:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od guzic »

zdravim mam 1.9 td dal jsem tam turbo z 1.6 GTD a chtel jsem se zeptat kde se zvysuje tlak na turbu je to myslim ze typ KKK diky
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to jsi neudělal dobrou kombinaci, tlak bych určo nezvyšoval. když už z 1.6 tak z 51kw (ne gtd 59kw)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
guzic
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 zář 2009, 13:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od guzic »

no a co se stane kdyz zvysim tlak??
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

možná nic, možná (spíš) se rozletí. už tím že to je na větším objemu dostává zabrat.
jinak postup je tu někde vysvětlem, stačí číst a hledat
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
guzic
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 zář 2009, 13:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od guzic »

ok dik
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“