BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
ten pocit kdy mi hrabala i trojka se svorem dokonce i slickama znám taky a to ještě z 2260kyBueno píše:Já s tím neměl v plánu sprintovat, ale jestli se někde potkáme, tak samozřejmě něco pro porovnání odjedem. Zajímá mě o kolik můžeš být napřed, když mi i trojka se svorem hrabalamev1 píše:Tak ladici doufam, ze kdyz uz budete mit naladeno ze vas pristi sezonu potkam nekde na sprintech at vidim jak vam to Olda poladil a jestli uz budu mit konkurenci
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
jak už psal i bueno, nejde tak o tlak jako o množství vzduchu... protože ke spalování potřebuješ palivo a kyslík a čím vyšší tlak tím se zvedá i teplota vzduchu a čím vyšší teplota vzduchu tak je ho méně což znamená i méně kyslíku, tudíž tlak je dobrý, ale někdy znamená méně více... to je třeba stejné jako proč auto s velkým turbem jelo na tlak 1,5baru lépe jako s malým turbem na tlaku přez 2 bary... prostě na nižšším tlaku dodá větší množství vzduchu a když máš malý průměr potrubí tak je to brzda a je to stejné jako velké vs malé turbo... jinak když vedení vzduchu bude naopak už moc velké zvýší se také turbo díra než se to velké vedení nafoukne... jinak jen pro zajímavost když sem vyměnil sériový ic za větší celohliníkový, nárust vykonu na tlaku 2,2baru byl jen intercoolerem větší než když sem do motoru pustil nitro, byla tam zrovna daná nová 240mm spojka a po montáži ic okamžitě začala klouzat a to předtím držela bez klouznutí i to nitro...kully dully píše:hosi a potreboval bych vysvetlit proc na prumeru sani tolik zalezi ? ... preci turbo tlaci tak ze tlak furt stejnej a uz je jedno jestli 40 nebo 80 prumer trubek nebo ne ? ... vcem je ta osemetnost ?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
a chtelo by to vymyslet nakou spolecnou seslost --
big bmw je blbe tam lidi moc nemaj radi tuning motoru a td
a nedokazou pochopit ze serii si necham na 7 az mi bude 50
bylo by to fajn zablbnout pokeca vymenit nazory
....
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Sice už mám 530d ,ale na tenhle srázek bych asi i přijelkully dully píše:a chtelo by to vymyslet nakou spolecnou seslost --big bmw je blbe tam lidi moc nemaj radi tuning motoru a td
a nedokazou pochopit ze serii si necham na 7 az mi bude 50
bylo by to fajn zablbnout pokeca vymenit nazory
....
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
ja mam pruměr sani 57 kvuli ic ale těch 60 by bylo optymalni, ale hlavně na výfuku to chce větší pruměr co jsem slyšel tak tammaš snad jen 55 to je hrizně malo ja mam 70mm celonerezový výfuk na míru včetně tlumyče 
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Ano mam 60 ale u turba 55 hnus uz je 75 nerez na ceste a bude se delat vyfuk na tri castli s trojuhelnikovejma sroubovejma spojema na tri srouby a i sani udelam novy hadice poradny a pude 3.0 x5 spojka a uvideme kolik naladim ... Udelal jsem chybu ...
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 
já měl 60mm sání i vejfuk.. teď u druhýho auta zůstane 60mm sání a vejfuk bude 70, ať to hezky dejchá.. zatím se motoru a jeho dalším součástem vůbec nevěnuju.. nějak jsem se zaseknul u přípravy na lak
. Jen pevně doufám, že až to složim a poprvý nafouknu IC, že mi nikde nebude unikat.. vypadá jen trochu pochroumaně, ale na pohled bez děr a prasklin 
sešlost by byla fajnkully dully píše:a chtelo by to vymyslet nakou spolecnou seslost --big bmw je blbe tam lidi moc nemaj radi tuning motoru a td
a nedokazou pochopit ze serii si necham na 7 az mi bude 50
bylo by to fajn zablbnout pokeca vymenit nazory
....
Jojo, tak to abych si něco v těch úpravách nechal jen pro sebe, jinak mi všichni s těma lehkýma kárama ujedete. Takže žádný nový čerpadlaBueno píše:sešlost by byla fajnkully dully píše:a chtelo by to vymyslet nakou spolecnou seslost --big bmw je blbe tam lidi moc nemaj radi tuning motoru a td
a nedokazou pochopit ze serii si necham na 7 az mi bude 50
bylo by to fajn zablbnout pokeca vymenit nazory
....
bavil jsem se o tom už s oldou, když jsem od něj tenkrát odjížděl a říkali jsme si, jak je času dost přes zimu.. teď budu rád, když budu mít jak dorazit, jestli se to nějak poladí
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,