jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

nechci nějak rozumovat,ale turbo KKK je u G2 51 kw,44,59 má Garrett
Uživatelský avatar
THOMASLO
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2010, 08:08
Bydliště: ZNOJMO DVWOJMO

Příspěvek od THOMASLO »

Tom89 píše:nechci nějak rozumovat,ale turbo KKK je u G2 51 kw,44,59 má Garrett
Tak to ani já nevim co je v jaký 1.6 za turbínu.
VW MK2 1.6D brzy GTD, VW MK1 2.0 16V GTi, AUDI A4 B5 1.9 TDi
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

THOMASLO píše:
Tom89 píše:nechci nějak rozumovat,ale turbo KKK je u G2 51 kw,44,59 má Garrett
Tak to ani já nevim co je v jaký 1.6 za turbínu.
Jestly je to origo 59 Sb tak tam bude na tuty Garrett.Ale vím že Charlie z VW Clubu má Garretta a má 51.Já mám taky origo Sb,ale mám tam turbo z origo JR kvuli jednoduchosti při zvyšování výkonu
nieto
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 08 dub 2009, 22:30

Příspěvek od nieto »

Mohol by si mi prosim vysvetlit ako to myslis,ze na 51Kw JR je turbo jendoduchsie na zvysenie vykonu? ja mam 51 ale moc jendoduchsie podla toho co tu je vsetko ohladne turba na golfe pisane mi to nepride.Ja tam vobec nemam ten srobik na zvysenie predpetia pruziny a ani tiahlo.
VW GOLF II 1,6 TD 51 kW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

nevim jestli jednoduší, ale 51kw má největší turbo. šteluje se to imbusem na baňce, táhlo tam není, nebo odpojením tlaklové hadičky ovládání
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

Smoke píše:nevim jestli jednoduší, ale 51kw má největší turbo. šteluje se to imbusem na baňce, táhlo tam není, nebo odpojením tlaklové hadičky ovládání
smouku chci se tě zeptat když si dával IC tak si pootáčel tou sací částí co je tam na pár šroubkách.Turbo KKK 24
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

cau chlapy prosim o rychlou odp. mam 1.9TD a chci zvednout tlak turba , tahlo mam skratit nebo prodlouzit ? diky moc za rychlou odp. :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

tom89: jo, pootčil
libangvw: zkrátit
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

Smoke píše:tom89: jo, pootčil
libangvw: zkrátit
a o kolik si to prosímtě pootočil,musím tam ohnout tu trubičku do baipassu.Nechci zatím nic zaslepovat
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

záleží jakej chceš tlak, musíš postupně utahovat a při jízdě koukat na tlak.
doufám že máš budík tlaku, jinak nevíš co dává a turbo pude do kytek
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
ozzy01
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2009, 14:55
Bydliště: North
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozzy01 »

čau chlapy,nainstaloval sem do auta motor JR,turbo mam z SB vodníka s tim poháněcim čerpadlem,vstřiky sem dal z AAzka ty novější,upravil sem ten konus v cerpadle cca o 7mm auto už začalo pěkně hulit i má tach ale nemůžu už na plechvce zatočit s tou tyčkou abych přidal,nevim zda už je na konci když furt vidim závity ale za boha s tim už nehnu,jak docílim tlaku 1,8Bar?ted mam 1,5 :( a chystám se dát velkej IC před masku jen co seženu trubky takže zatim enmam žádnej,může to bejt tim? díky moc
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

smrtelný je už 1.3b na turbo z SB (LOL)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
ozzy01
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2009, 14:55
Bydliště: North
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozzy01 »

Tak já už sem nějaky TD měl i mechaniku 150ps takže už se k tomu umim chovat,ale todle turbo je fakt top,jak řikám ted mam 1,5 a jede to pěkně takže rikas vic už ne jo?mam tady to turbo z 51 kw který nemá zadnou vuli takze kdyby neco tak ho tam vratim
Jetta mGTD*turbo vodník*1,5Bar*čerpadlo++*vstřiky AAZ,nerezka 60mm*
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

lepší je KKK z 51kw (JR) - je větší.
v 1.6TD při 1.8b naměřeno 126k, není to o chování, ale ze zkušenosti vím že SB tolik neunese
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
ozzy01
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2009, 14:55
Bydliště: North
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozzy01 »

ty jo já měl za to že když je chlazený vodou že vydrží víc a dýl :? ale vy výkonu to nepoznáš ne,de čistě jen o vydrž
Jetta mGTD*turbo vodník*1,5Bar*čerpadlo++*vstřiky AAZ,nerezka 60mm*
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“