jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

ozzy01 píše:čau chlapy,nainstaloval sem do auta motor JR,turbo mam z SB vodníka s tim poháněcim čerpadlem,vstřiky sem dal z AAzka ty novější,upravil sem ten konus v cerpadle cca o 7mm auto už začalo pěkně hulit i má tach ale nemůžu už na plechvce zatočit s tou tyčkou abych přidal,nevim zda už je na konci když furt vidim závity ale za boha s tim už nehnu,jak docílim tlaku 1,8Bar?ted mam 1,5 :( a chystám se dát velkej IC před masku jen co seženu trubky takže zatim enmam žádnej,může to bejt tim? díky moc
Akorád si udělal chybu že si tam dal vstřiky z 1.9 sou dvoujpružinkové a mají za následek akorád menší spotřebu narvi tam z 1.6 59 SB
Uživatelský avatar
ozzy01
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2009, 14:55
Bydliště: North
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ozzy01 »

ok ty můžu taky sehnat díky ;)
Jetta mGTD*turbo vodník*1,5Bar*čerpadlo++*vstřiky AAZ,nerezka 60mm*
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a zkusil bych na ty 59kw trysky 10mm hlavu čerpadla z TDi. takto s jiným turbem jsem viděl 160k
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Smoke píše:a zkusil bych na ty 59kw trysky 10mm hlavu čerpadla z TDi. takto s jiným turbem jsem viděl 160k
A to jako 160PS na AAZku??? :o s jakou spojkou??Já dal novou sadu od LUKu a 3ku mi už neudrží.. :roll:
Octavia II RS
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Od kdy ma AAZ dvoupružinovy vstřiky? (noteeth)
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

tuner píše:Od kdy ma AAZ dvoupružinovy vstřiky? (noteeth)
no budeš se divit,ale opravdu má ;) ,měl sem je rozlousknutý a to jak z novějšího AAZ,tak i ze strýho AAZ..docela sem se divil k čemu tam sou 2 pružiny..Ale mě spíš zaráží ten výkon 160 PS :o na AAZku!!!
Octavia II RS
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ne na aaz, ale 1.6td, bylo to někde na youtube ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

Chlapi je to sice mimo téma,ale chci se vás zeptat.Do mého golfa sem koupil druhý motor SB turbo KKK 24.Když ho nastartuju tak se klepe a ot.mám někde kolem 400-500 ot.skoušel jsem přidat na naftě nepomohlo skoušel jsem přidat volnoběhu taky nic.Je možné že tam je stará nafta víc jak 3/4 roku se stím nejelo.Z výfuku jde nespálená nafta a při vyšších ot to jak kdyby střelí.Je taky možné tou naftou že to nejde do vyšších ot.Díky za pomoc
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Smoke píše:ne na aaz, ale 1.6td, bylo to někde na youtube ;)
http://www.youtube.com/watch?v=Bc1lIyVPCyI docela pěkný..125kW na 1.6td :o ale s inačim turbem atd..
Octavia II RS
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

zmer tlaky,ja to vidim,ze ti to nebezi na vsechny valce,proto ta nespalena nafta.mozna pricina: netesnost ventilu,nebo pripecceny kruhy.nesmrdi ti nafta v oleji?
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

petrsk píše:zmer tlaky,ja to vidim,ze ti to nebezi na vsechny valce,proto ta nespalena nafta.mozna pricina: netesnost ventilu,nebo pripecceny kruhy.nesmrdi ti nafta v oleji?
kua ještě to tak připečené kruhy to by mě kua nasralo.JJ vyskouším ty vstřiky a uvidím.Čichal jsem k oleji a nafta tam nejde cítit :( :(
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

tak potom nemusej sedet ventily
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

petrsk píše:tak potom nemusej sedet ventily
tím myslíš přeskočený rozvod nebo co
Uživatelský avatar
THOMASLO
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2010, 08:08
Bydliště: ZNOJMO DVWOJMO

Příspěvek od THOMASLO »

Tom89 píše:
petrsk píše:zmer tlaky,ja to vidim,ze ti to nebezi na vsechny valce,proto ta nespalena nafta.mozna pricina: netesnost ventilu,nebo pripecceny kruhy.nesmrdi ti nafta v oleji?
kua ještě to tak připečené kruhy to by mě kua nasralo.JJ vyskouším ty vstřiky a uvidím.Čichal jsem k oleji a nafta tam nejde cítit :( :(
Hele na vstřiky si se díval? když to tak dlouho stálo, tak by mohl být některej zalehlej.
VW MK2 1.6D brzy GTD, VW MK1 2.0 16V GTi, AUDI A4 B5 1.9 TDi
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

THOMASLO píše:
Tom89 píše:
petrsk píše:zmer tlaky,ja to vidim,ze ti to nebezi na vsechny valce,proto ta nespalena nafta.mozna pricina: netesnost ventilu,nebo pripecceny kruhy.nesmrdi ti nafta v oleji?
kua ještě to tak připečené kruhy to by mě kua nasralo.JJ vyskouším ty vstřiky a uvidím.Čichal jsem k oleji a nafta tam nejde cítit :( :(
Hele na vstřiky si se díval? když to tak dlouho stálo, tak by mohl být některej zalehlej.
Bych se podíval,ale vevím jaký to má klíč když tak já mám ještě na druhé hlavě Sb vstřiky tak bych skusil vyměnit
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“