jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Tom89 píše:
THOMASLO píše:
Tom89 píše: kua ještě to tak připečené kruhy to by mě kua nasralo.JJ vyskouším ty vstřiky a uvidím.Čichal jsem k oleji a nafta tam nejde cítit :( :(
Hele na vstřiky si se díval? když to tak dlouho stálo, tak by mohl být některej zalehlej.
Bych se podíval,ale vevím jaký to má klíč když tak já mám ještě na druhé hlavě Sb vstřiky tak bych skusil vyměnit
Na vstřiky je 28mm trubkáč, a zkontroluj předvstřik, buď bude hoooodně malej nebo hoooodně velkej (podle toho že nejde do otáček a převaluje se na 2 - 3 válce bude malej) . Kdyby to bylo jen naftou tak to nesmrdí jak avia :-D Označ si čerpadlo ryskou, povol ho tak aby s ním šlo těžce šibovat, nastartuj a zkoušej s ním hýbat na některou stranu, na jednu stranu to asi zdechne a na druhou by se to mělo zlepšovat. Zkus první pohnout čerpadlem k motoru (zvětšit předvstřik)
Jinak já když jsem poskládal nový motor, tak první start byl na hoooodně velkej předvstřik, musel jsem jít až o 3 zuby na rozvodech aby to vůbec chytlo. Pak jsme to nechal klepat půl hoďky, motor se zahřál, trochu si to sedlo, nastavil zpět jak má být a jede jak hodinky.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
Uživatelský avatar
THOMASLO
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2010, 08:08
Bydliště: ZNOJMO DVWOJMO

Příspěvek od THOMASLO »

Majkl.fiat píše:
Tom89 píše:
THOMASLO píše: Hele na vstřiky si se díval? když to tak dlouho stálo, tak by mohl být některej zalehlej.
Bych se podíval,ale vevím jaký to má klíč když tak já mám ještě na druhé hlavě Sb vstřiky tak bych skusil vyměnit
Na vstřiky je 28mm trubkáč, a zkontroluj předvstřik, buď bude hoooodně malej nebo hoooodně velkej (podle toho že nejde do otáček a převaluje se na 2 - 3 válce bude malej) . Kdyby to bylo jen naftou tak to nesmrdí jak avia :-D Označ si čerpadlo ryskou, povol ho tak aby s ním šlo těžce šibovat, nastartuj a zkoušej s ním hýbat na některou stranu, na jednu stranu to asi zdechne a na druhou by se to mělo zlepšovat. Zkus první pohnout čerpadlem k motoru (zvětšit předvstřik)
Jinak já když jsem poskládal nový motor, tak první start byl na hoooodně velkej předvstřik, musel jsem jít až o 3 zuby na rozvodech aby to vůbec chytlo. Pak jsme to nechal klepat půl hoďky, motor se zahřál, trochu si to sedlo, nastavil zpět jak má být a jede jak hodinky.
Pravda taky jsem to jednou dělal, ale mě spíš auto dělalo to že špatně chytalo, jelo normálně.
VW MK2 1.6D brzy GTD, VW MK1 2.0 16V GTi, AUDI A4 B5 1.9 TDi
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

Majkl.fiat píše:
Tom89 píše:
THOMASLO píše: Hele na vstřiky si se díval? když to tak dlouho stálo, tak by mohl být některej zalehlej.
Bych se podíval,ale vevím jaký to má klíč když tak já mám ještě na druhé hlavě Sb vstřiky tak bych skusil vyměnit
Na vstřiky je 28mm trubkáč, a zkontroluj předvstřik, buď bude hoooodně malej nebo hoooodně velkej (podle toho že nejde do otáček a převaluje se na 2 - 3 válce bude malej) . Kdyby to bylo jen naftou tak to nesmrdí jak avia :-D Označ si čerpadlo ryskou, povol ho tak aby s ním šlo těžce šibovat, nastartuj a zkoušej s ním hýbat na některou stranu, na jednu stranu to asi zdechne a na druhou by se to mělo zlepšovat. Zkus první pohnout čerpadlem k motoru (zvětšit předvstřik)
Jinak já když jsem poskládal nový motor, tak první start byl na hoooodně velkej předvstřik, musel jsem jít až o 3 zuby na rozvodech aby to vůbec chytlo. Pak jsme to nechal klepat půl hoďky, motor se zahřál, trochu si to sedlo, nastavil zpět jak má být a jede jak hodinky.
Tak ještě mě ukažte kde to mám povolit a jak mám označit čerpadlo tou ryskou
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

Tom89 píše:Tak ještě mě ukažte kde to mám povolit a jak mám označit čerpadlo tou ryskou
Povol ty 3 šrouby co drží čerpadlo k motoru (3 do trojuhelníku u příruby) a jeden je vzadu pod vstřikovací hlavou, bude dotáhlej k motoru na oválné díře. A čerpadlo si označ na přírubě k motoru, udělej rysku z příruby čerpadla na přírubu motoru.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

Příspěvek od cernohousmartin »

ahoj všem.když se tu řeší ten předvstřik tak se přidam.když sem auto koupil tak mělo strašně tvrdý chod,bývalí majitel říkal že tam je velký předvstřik,že když ho snížím tak to bude tišší,jak tady tak čtu že když se čerpadlo natočí směrem k motoru tak se předvsřik zvětší.Jak majitel řikal že je velký předvstřik tak čepradlo bylo uplně ce nejdál od motoru,ale podle toho co se tu píše tak je to právě naopak.Když k motoru tak větší a tvrdší chod....nevíte jestli třeba nemuže být o zub špatně nastavené čerapadlo?
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

JJ, může to být na rozvodech posunuté. Já si teda teď nejsem uplně jistý protože si to nevybavím, ale když posuneš čerpadlo k motoru, tj. proti otáčení, tak najíždíš na vačku, tj. že počátek vstřiku bude dřív = velký předvstřik. Stejného výsledku docílíš když budeš posouvat řemenici na čerpadle dopředu po směru otáčení ( u některých TDI co mají posuvné kolo) Říkám to správně? :-D
Jak majitel řikal že je velký předvstřik tak čepradlo bylo uplně ce nejdál od motoru
- A tohle může být tvůj případ, nemáš nahodou čerpadlo na motoru napevno a máš tam posuvnou řemenici?
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

Příspěvek od cernohousmartin »

čerpadlo na motoru na pevno mam...když snim hýbu tak hýbu s celym čerpadlem,i s řemenicí...ještě podotku že když je auto studený tak z výfuku při startu vylítne oblak takového našidivělého štiplavého dýmu...je to nespálená nafta?má to za následek velký předvstřik...já to zkusim asi hodit o zub na tom čerpadle a uvidím...
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

JJ, modrý štiplavý dým je velkým předvstřikem.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

Příspěvek od cernohousmartin »

takže to budu muset doštelovat na kole čerpadla,protože na drážkách je nastavený na co nejmenší předvstřik...mam s kolem hnout teda směrem k motoru jo abych ho snížil...
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

http://www.youtube.com/watch?v=5xgdtXIQsNM :) vstriky AAZ , turbo SZ , vyfuk nerez , tlak 1,5B zitra dodam videjko za jizdy :D

a mam dotaz , obcas klouze spojka co s tim ? nechat jenom preoblozit lamelu ?
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Odpovědi: 0
Registrován: 08 úno 2009, 22:06

Příspěvek od cernohousmartin »

LibangVW píše:http://www.youtube.com/watch?v=5xgdtXIQsNM :) vstriky AAZ , turbo SZ , vyfuk nerez , tlak 1,5B zitra dodam videjko za jizdy :D

a mam dotaz , obcas klouze spojka co s tim ? nechat jenom preoblozit lamelu ?
aaa ozzyho jetta...jak si spokojen a za kolik ti ji nechal?
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

celkem spokojenost az na par veci , cenovka celkem prijatelna :D
nikdo nevi co s tou spojkou ?
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

kamosovo bejvaly TD AAZ :)

Obrázek
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

chlapi chci se zaptat,kdo by uměl předělat podtlakovou banku na přetlak a zdali pasuje z VA na V a naopak moc díky
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Ahoj komůrkáči (crazy) ...četl jsem to tady do 60té stránky....byla to celkem fuška (noteeth) a tak doufám,že se tohle neprobýralo o stránku dál :D :D
Jen jsem nenašel jestli se někdo "hrabal" do vratné přužiny v té "baňce" na přidavači...Pístek mám zbroušenej,ale jak jsem to měl rozhozený,tak jsem si všiml,že spodek je seřizovatelnej...dá se zvětšit nebo zmenšit přepětí pružiny...Je lepší větší přepětí a nebo menší? tlak bude kolem 1,8 baru a tak myslím,že by i při větším přepětí šel pístek v přidavači na doraz...a že menší přepětí = rychlejší reakce na plyn...mám VNT regulaci a 1,8 baru je už při 1900 ot/min a tak třeba to nemá žádnej význam...
Díky za odpověď.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“