Stránka 88 z 119
Napsal: 29 črc 2010, 21:34
od Majkl.fiat
Tom89 píše:THOMASLO píše:Tom89 píše:
kua ještě to tak připečené kruhy to by mě kua nasralo.JJ vyskouším ty vstřiky a uvidím.Čichal jsem k oleji a nafta tam nejde cítit

Hele na vstřiky si se díval? když to tak dlouho stálo, tak by mohl být některej zalehlej.
Bych se podíval,ale vevím jaký to má klíč když tak já mám ještě na druhé hlavě Sb vstřiky tak bych skusil vyměnit
Na vstřiky je 28mm trubkáč, a zkontroluj předvstřik, buď bude hoooodně malej nebo hoooodně velkej (podle toho že nejde do otáček a převaluje se na 2 - 3 válce bude malej) . Kdyby to bylo jen naftou tak to nesmrdí jak avia

Označ si čerpadlo ryskou, povol ho tak aby s ním šlo těžce šibovat, nastartuj a zkoušej s ním hýbat na některou stranu, na jednu stranu to asi zdechne a na druhou by se to mělo zlepšovat. Zkus první pohnout čerpadlem k motoru (zvětšit předvstřik)
Jinak já když jsem poskládal nový motor, tak první start byl na hoooodně velkej předvstřik, musel jsem jít až o 3 zuby na rozvodech aby to vůbec chytlo. Pak jsme to nechal klepat půl hoďky, motor se zahřál, trochu si to sedlo, nastavil zpět jak má být a jede jak hodinky.
Napsal: 30 črc 2010, 06:54
od THOMASLO
Majkl.fiat píše:Tom89 píše:THOMASLO píše:
Hele na vstřiky si se díval? když to tak dlouho stálo, tak by mohl být některej zalehlej.
Bych se podíval,ale vevím jaký to má klíč když tak já mám ještě na druhé hlavě Sb vstřiky tak bych skusil vyměnit
Na vstřiky je 28mm trubkáč, a zkontroluj předvstřik, buď bude hoooodně malej nebo hoooodně velkej (podle toho že nejde do otáček a převaluje se na 2 - 3 válce bude malej) . Kdyby to bylo jen naftou tak to nesmrdí jak avia

Označ si čerpadlo ryskou, povol ho tak aby s ním šlo těžce šibovat, nastartuj a zkoušej s ním hýbat na některou stranu, na jednu stranu to asi zdechne a na druhou by se to mělo zlepšovat. Zkus první pohnout čerpadlem k motoru (zvětšit předvstřik)
Jinak já když jsem poskládal nový motor, tak první start byl na hoooodně velkej předvstřik, musel jsem jít až o 3 zuby na rozvodech aby to vůbec chytlo. Pak jsme to nechal klepat půl hoďky, motor se zahřál, trochu si to sedlo, nastavil zpět jak má být a jede jak hodinky.
Pravda taky jsem to jednou dělal, ale mě spíš auto dělalo to že špatně chytalo, jelo normálně.
Napsal: 30 črc 2010, 08:06
od Tom89
Majkl.fiat píše:Tom89 píše:THOMASLO píše:
Hele na vstřiky si se díval? když to tak dlouho stálo, tak by mohl být některej zalehlej.
Bych se podíval,ale vevím jaký to má klíč když tak já mám ještě na druhé hlavě Sb vstřiky tak bych skusil vyměnit
Na vstřiky je 28mm trubkáč, a zkontroluj předvstřik, buď bude hoooodně malej nebo hoooodně velkej (podle toho že nejde do otáček a převaluje se na 2 - 3 válce bude malej) . Kdyby to bylo jen naftou tak to nesmrdí jak avia

Označ si čerpadlo ryskou, povol ho tak aby s ním šlo těžce šibovat, nastartuj a zkoušej s ním hýbat na některou stranu, na jednu stranu to asi zdechne a na druhou by se to mělo zlepšovat. Zkus první pohnout čerpadlem k motoru (zvětšit předvstřik)
Jinak já když jsem poskládal nový motor, tak první start byl na hoooodně velkej předvstřik, musel jsem jít až o 3 zuby na rozvodech aby to vůbec chytlo. Pak jsme to nechal klepat půl hoďky, motor se zahřál, trochu si to sedlo, nastavil zpět jak má být a jede jak hodinky.
Tak ještě mě ukažte kde to mám povolit a jak mám označit čerpadlo tou ryskou
Napsal: 30 črc 2010, 13:56
od Majkl.fiat
Tom89 píše:Tak ještě mě ukažte kde to mám povolit a jak mám označit čerpadlo tou ryskou
Povol ty 3 šrouby co drží čerpadlo k motoru (3 do trojuhelníku u příruby) a jeden je vzadu pod vstřikovací hlavou, bude dotáhlej k motoru na oválné díře. A čerpadlo si označ na přírubě k motoru, udělej rysku z příruby čerpadla na přírubu motoru.
Napsal: 30 črc 2010, 19:46
od cernohousmartin
ahoj všem.když se tu řeší ten předvstřik tak se přidam.když sem auto koupil tak mělo strašně tvrdý chod,bývalí majitel říkal že tam je velký předvstřik,že když ho snížím tak to bude tišší,jak tady tak čtu že když se čerpadlo natočí směrem k motoru tak se předvsřik zvětší.Jak majitel řikal že je velký předvstřik tak čepradlo bylo uplně ce nejdál od motoru,ale podle toho co se tu píše tak je to právě naopak.Když k motoru tak větší a tvrdší chod....nevíte jestli třeba nemuže být o zub špatně nastavené čerapadlo?
Napsal: 30 črc 2010, 21:15
od Majkl.fiat
JJ, může to být na rozvodech posunuté. Já si teda teď nejsem uplně jistý protože si to nevybavím, ale když posuneš čerpadlo k motoru, tj. proti otáčení, tak najíždíš na vačku, tj. že počátek vstřiku bude dřív = velký předvstřik. Stejného výsledku docílíš když budeš posouvat řemenici na čerpadle dopředu po směru otáčení ( u některých TDI co mají posuvné kolo) Říkám to správně?
Jak majitel řikal že je velký předvstřik tak čepradlo bylo uplně ce nejdál od motoru
- A tohle může být tvůj případ, nemáš nahodou čerpadlo na motoru napevno a máš tam posuvnou řemenici?
Napsal: 31 črc 2010, 04:07
od cernohousmartin
čerpadlo na motoru na pevno mam...když snim hýbu tak hýbu s celym čerpadlem,i s řemenicí...ještě podotku že když je auto studený tak z výfuku při startu vylítne oblak takového našidivělého štiplavého dýmu...je to nespálená nafta?má to za následek velký předvstřik...já to zkusim asi hodit o zub na tom čerpadle a uvidím...
Napsal: 31 črc 2010, 11:33
od Majkl.fiat
JJ, modrý štiplavý dým je velkým předvstřikem.
Napsal: 31 črc 2010, 18:08
od cernohousmartin
takže to budu muset doštelovat na kole čerpadla,protože na drážkách je nastavený na co nejmenší předvstřik...mam s kolem hnout teda směrem k motoru jo abych ho snížil...
Napsal: 05 srp 2010, 19:47
od LibangVW
http://www.youtube.com/watch?v=5xgdtXIQsNM 
vstriky AAZ , turbo SZ , vyfuk nerez , tlak 1,5B zitra dodam videjko za jizdy
a mam dotaz , obcas klouze spojka co s tim ? nechat jenom preoblozit lamelu ?
Napsal: 05 srp 2010, 20:39
od cernohousmartin
LibangVW píše:http://www.youtube.com/watch?v=5xgdtXIQsNM 
vstriky AAZ , turbo SZ , vyfuk nerez , tlak 1,5B zitra dodam videjko za jizdy
a mam dotaz , obcas klouze spojka co s tim ? nechat jenom preoblozit lamelu ?
aaa ozzyho jetta...jak si spokojen a za kolik ti ji nechal?
Napsal: 06 srp 2010, 09:15
od LibangVW
celkem spokojenost az na par veci , cenovka celkem prijatelna

nikdo nevi co s tou spojkou ?
Napsal: 02 zář 2010, 23:49
od LibangVW
kamosovo bejvaly TD AAZ

Napsal: 06 zář 2010, 15:56
od Tom89
chlapi chci se zaptat,kdo by uměl předělat podtlakovou banku na přetlak a zdali pasuje z VA na V a naopak moc díky
Napsal: 15 zář 2010, 19:34
od dawe2706
Ahoj komůrkáči

...četl jsem to tady do 60té stránky....byla to celkem fuška

a tak doufám,že se tohle neprobýralo o stránku dál

Jen jsem nenašel jestli se někdo "hrabal" do vratné přužiny v té "baňce" na přidavači...Pístek mám zbroušenej,ale jak jsem to měl rozhozený,tak jsem si všiml,že spodek je seřizovatelnej...dá se zvětšit nebo zmenšit přepětí pružiny...Je lepší větší přepětí a nebo menší? tlak bude kolem 1,8 baru a tak myslím,že by i při větším přepětí šel pístek v přidavači na doraz...a že menší přepětí = rychlejší reakce na plyn...mám VNT regulaci a 1,8 baru je už při 1900 ot/min a tak třeba to nemá žádnej význam...
Díky za odpověď.