jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
FR4NK!3
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 27 čer 2007, 11:21

Příspěvek od FR4NK!3 »

Predpetim te pruziny si urcujes pri jakym tlaku popripade otackach ti bude obohacovac davat naftu... ja osobne mam pruzinu povolenou co nejvic at mi to dava naftu pekne odspodu a postupne ... je to jen o tom jak to mas celkove vsechno sladeny ... pokud ti to od spodu hodne pokuruje tak skus napruzit ... je to hodne piplacka to poradne odladit bez koure, tlacim 1,5b a bez koure, jede krasne od spodu na to ze je to obtokac ... pokud tomu samozrejme ve 1200 otackach nedam podlahu... :D
ex Seat Ibiza 1,9 TDI
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw :D
DON'T STOP SMOKING :)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Ještě by mě zajímalo,jak se chová 1,6td ,když se do ní dá rozdělovací hlava 11mm z přímího vstřiku? to nevadí,že to je komůrkáč?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
jammie
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2010, 10:13
Bydliště: LM

Příspěvek od jammie »

chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

jammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
Už to je tady napsáno hodněkrát...a tak si přečti všechny příspěvky a tam odpovědi najdeš...já ji taky našel.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

jammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
Podíváš ze ze předu a uvidíš na čerpadle šroubek + kontra matku na 12 nebo 13 klíč povolíš kontra matku a budeš odtahovat
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

Tom89 píše:
jammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
Podíváš ze ze předu a uvidíš na čerpadle šroubek + kontra matku na 12 nebo 13 klíč povolíš kontra matku a budeš odtahovat
odtahovat? přidáváním nafty se dotahuje ne?
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

dawe2706 píše:
Tom89 píše:
jammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
Podíváš ze ze předu a uvidíš na čerpadle šroubek + kontra matku na 12 nebo 13 klíč povolíš kontra matku a budeš odtahovat
odtahovat? přidáváním nafty se dotahuje ne?


Když se přidává nafta tak se povoluje.Já jsem to povolil jenom do toho plechu zajištovacího a krasně to čadilo :D
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Nafta se přidává přitažením šroubu ;)
jinocmi1
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2010, 19:24

Příspěvek od jinocmi1 »

Zdravím. Mám golfa II diesel motor JR s turbem. Nemám tam však čerpadlo, které má být u turbo motoru. Je tam obyčejné bez toho hřibu s membránou na přidávání nafty. N2kdo si hrál s tím mechanickým nastavením tlaku-šroubek.Jak to mám nastavit.Do jaké pozice ho mám našroubovat.Díky.
jammie
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2010, 10:13
Bydliště: LM

Příspěvek od jammie »

jinocmi1 píše:Zdravím. Mám golfa II diesel motor JR s turbem. Nemám tam však čerpadlo, které má být u turbo motoru. Je tam obyčejné bez toho hřibu s membránou na přidávání nafty. N2kdo si hrál s tím mechanickým nastavením tlaku-šroubek.Jak to mám nastavit.Do jaké pozice ho mám našroubovat.Díky.
tak to mas potom take cerpadlo alo ja...a citit ze to ide slabsie oproti povodnemu cerpadlu?
jinocmi1
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2010, 19:24

Příspěvek od jinocmi1 »

to jammie. nemůžu posoudit,už jezdím s tímto čerpadlem,ale logicky by to mělo být lepší s tím origo.Ale beru to spíš takto, že když je tam turbo čerpadlo tak si to pak přidává naftu samo. takto turbo jede ale nic se nepřidává. dost mi to hulí-jde tam málo vzduchu vůči palivu, nebo hodně. Zajímá mě jak to optimálně nastavitkdyž si to neumí samo přidat naftu.Asi zkoušet podle kouře.předvstřik by měl být ok.
Uživatelský avatar
Martines
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2008, 22:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Martines »

čau kluci koupil sem golfa 1.9TD rv 1997 a chtěl bych zvednout výkon. je tam namontovaný jedna věc viz foto.
Octavia 1.9Tdi ALH 66KW @ trysky PP764, turbo 1749VB, vedení vzduchu ARL, chip tdidrapek.cz, FMIC, spojka ATD+VR6, EGR OFF, KAT OFF, puky TT, pružiny RS
Uživatelský avatar
Martines
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2008, 22:27
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Martines »

Obrázek
Obrázek
Octavia 1.9Tdi ALH 66KW @ trysky PP764, turbo 1749VB, vedení vzduchu ARL, chip tdidrapek.cz, FMIC, spojka ATD+VR6, EGR OFF, KAT OFF, puky TT, pružiny RS
OnyXTD
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2010, 13:42

Příspěvek od OnyXTD »

Zdravim vsechny. Pred tydnem jsem koupil us verzi venta 1.9TD AAZ. Chtel bych poladit vykon. Pridani na nafte je mi jasny ale ten WG je vcelku s zebrovanym valcem na tri imbusy. A nevim jestli ten malej imbus s kontramatkou reguluje tlak turba. Nechci ho vyradit uplne. Muze mi nekdo poradit pac mam dojem ze vsech 89 str. Je o 1.6td.
VW Vento TDi 66KW 1Z
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

OnyXTD píše:Zdravim vsechny. Pred tydnem jsem koupil us verzi venta 1.9TD AAZ. Chtel bych poladit vykon. Pridani na nafte je mi jasny ale ten WG je vcelku s zebrovanym valcem na tri imbusy. A nevim jestli ten malej imbus s kontramatkou reguluje tlak turba. Nechci ho vyradit uplne. Muze mi nekdo poradit pac mam dojem ze vsech 89 str. Je o 1.6td.
Ahoj..ten malej imbus s kontra je na regulaci tlaku..když ho zašroubuješ,tak zvedneš tlak..a nezapomeň upravit přidavač,,jen přidání nafty ti moc nepomůže :P A nepřežeň to s tlakem..1.7b je akorát..ale to už není tlak na každodenní honění..
Octavia II RS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“