
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Predpetim te pruziny si urcujes pri jakym tlaku popripade otackach ti bude obohacovac davat naftu... ja osobne mam pruzinu povolenou co nejvic at mi to dava naftu pekne odspodu a postupne ... je to jen o tom jak to mas celkove vsechno sladeny ... pokud ti to od spodu hodne pokuruje tak skus napruzit ... je to hodne piplacka to poradne odladit bez koure, tlacim 1,5b a bez koure, jede krasne od spodu na to ze je to obtokac ... pokud tomu samozrejme ve 1200 otackach nedam podlahu... 

ex Seat Ibiza 1,9 TDI
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw
DON'T STOP SMOKING
Audi A6 2.5 TDI 103kw ... polazeno pry na 125 kw

DON'T STOP SMOKING

Už to je tady napsáno hodněkrát...a tak si přečti všechny příspěvky a tam odpovědi najdeš...já ji taky našel.jammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
odtahovat? přidáváním nafty se dotahuje ne?Tom89 píše:Podíváš ze ze předu a uvidíš na čerpadle šroubek + kontra matku na 12 nebo 13 klíč povolíš kontra matku a budeš odtahovatjammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
dawe2706 píše:odtahovat? přidáváním nafty se dotahuje ne?Tom89 píše:Podíváš ze ze předu a uvidíš na čerpadle šroubek + kontra matku na 12 nebo 13 klíč povolíš kontra matku a budeš odtahovatjammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
Když se přidává nafta tak se povoluje.Já jsem to povolil jenom do toho plechu zajištovacího a krasně to čadilo

tak to mas potom take cerpadlo alo ja...a citit ze to ide slabsie oproti povodnemu cerpadlu?jinocmi1 píše:Zdravím. Mám golfa II diesel motor JR s turbem. Nemám tam však čerpadlo, které má být u turbo motoru. Je tam obyčejné bez toho hřibu s membránou na přidávání nafty. N2kdo si hrál s tím mechanickým nastavením tlaku-šroubek.Jak to mám nastavit.Do jaké pozice ho mám našroubovat.Díky.
to jammie. nemůžu posoudit,už jezdím s tímto čerpadlem,ale logicky by to mělo být lepší s tím origo.Ale beru to spíš takto, že když je tam turbo čerpadlo tak si to pak přidává naftu samo. takto turbo jede ale nic se nepřidává. dost mi to hulí-jde tam málo vzduchu vůči palivu, nebo hodně. Zajímá mě jak to optimálně nastavitkdyž si to neumí samo přidat naftu.Asi zkoušet podle kouře.předvstřik by měl být ok.
Zdravim vsechny. Pred tydnem jsem koupil us verzi venta 1.9TD AAZ. Chtel bych poladit vykon. Pridani na nafte je mi jasny ale ten WG je vcelku s zebrovanym valcem na tri imbusy. A nevim jestli ten malej imbus s kontramatkou reguluje tlak turba. Nechci ho vyradit uplne. Muze mi nekdo poradit pac mam dojem ze vsech 89 str. Je o 1.6td.
VW Vento TDi 66KW 1Z
Ahoj..ten malej imbus s kontra je na regulaci tlaku..když ho zašroubuješ,tak zvedneš tlak..a nezapomeň upravit přidavač,,jen přidání nafty ti moc nepomůžeOnyXTD píše:Zdravim vsechny. Pred tydnem jsem koupil us verzi venta 1.9TD AAZ. Chtel bych poladit vykon. Pridani na nafte je mi jasny ale ten WG je vcelku s zebrovanym valcem na tri imbusy. A nevim jestli ten malej imbus s kontramatkou reguluje tlak turba. Nechci ho vyradit uplne. Muze mi nekdo poradit pac mam dojem ze vsech 89 str. Je o 1.6td.

Octavia II RS