Stránka 89 z 119

Napsal: 16 zář 2010, 00:53
od FR4NK!3
Predpetim te pruziny si urcujes pri jakym tlaku popripade otackach ti bude obohacovac davat naftu... ja osobne mam pruzinu povolenou co nejvic at mi to dava naftu pekne odspodu a postupne ... je to jen o tom jak to mas celkove vsechno sladeny ... pokud ti to od spodu hodne pokuruje tak skus napruzit ... je to hodne piplacka to poradne odladit bez koure, tlacim 1,5b a bez koure, jede krasne od spodu na to ze je to obtokac ... pokud tomu samozrejme ve 1200 otackach nedam podlahu... :D

Napsal: 20 zář 2010, 15:00
od dawe2706
Ještě by mě zajímalo,jak se chová 1,6td ,když se do ní dá rozdělovací hlava 11mm z přímího vstřiku? to nevadí,že to je komůrkáč?

Napsal: 24 zář 2010, 13:23
od jammie
chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.

Napsal: 24 zář 2010, 15:29
od dawe2706
jammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
Už to je tady napsáno hodněkrát...a tak si přečti všechny příspěvky a tam odpovědi najdeš...já ji taky našel.

Napsal: 24 zář 2010, 15:42
od Tom89
jammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
Podíváš ze ze předu a uvidíš na čerpadle šroubek + kontra matku na 12 nebo 13 klíč povolíš kontra matku a budeš odtahovat

Napsal: 24 zář 2010, 17:43
od dawe2706
Tom89 píše:
jammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
Podíváš ze ze předu a uvidíš na čerpadle šroubek + kontra matku na 12 nebo 13 klíč povolíš kontra matku a budeš odtahovat
odtahovat? přidáváním nafty se dotahuje ne?

Napsal: 24 zář 2010, 19:13
od Tom89
dawe2706 píše:
Tom89 píše:
jammie píše:chlapi ako pridam trosku vykon na 1.6 TD 44kw s tym aby som nemusel menit cerpadlo.
Podíváš ze ze předu a uvidíš na čerpadle šroubek + kontra matku na 12 nebo 13 klíč povolíš kontra matku a budeš odtahovat
odtahovat? přidáváním nafty se dotahuje ne?


Když se přidává nafta tak se povoluje.Já jsem to povolil jenom do toho plechu zajištovacího a krasně to čadilo :D

Napsal: 24 zář 2010, 19:17
od oldaf
Nafta se přidává přitažením šroubu ;)

Napsal: 24 zář 2010, 20:30
od jinocmi1
Zdravím. Mám golfa II diesel motor JR s turbem. Nemám tam však čerpadlo, které má být u turbo motoru. Je tam obyčejné bez toho hřibu s membránou na přidávání nafty. N2kdo si hrál s tím mechanickým nastavením tlaku-šroubek.Jak to mám nastavit.Do jaké pozice ho mám našroubovat.Díky.

Napsal: 25 zář 2010, 07:36
od jammie
jinocmi1 píše:Zdravím. Mám golfa II diesel motor JR s turbem. Nemám tam však čerpadlo, které má být u turbo motoru. Je tam obyčejné bez toho hřibu s membránou na přidávání nafty. N2kdo si hrál s tím mechanickým nastavením tlaku-šroubek.Jak to mám nastavit.Do jaké pozice ho mám našroubovat.Díky.
tak to mas potom take cerpadlo alo ja...a citit ze to ide slabsie oproti povodnemu cerpadlu?

Napsal: 25 zář 2010, 11:04
od jinocmi1
to jammie. nemůžu posoudit,už jezdím s tímto čerpadlem,ale logicky by to mělo být lepší s tím origo.Ale beru to spíš takto, že když je tam turbo čerpadlo tak si to pak přidává naftu samo. takto turbo jede ale nic se nepřidává. dost mi to hulí-jde tam málo vzduchu vůči palivu, nebo hodně. Zajímá mě jak to optimálně nastavitkdyž si to neumí samo přidat naftu.Asi zkoušet podle kouře.předvstřik by měl být ok.

Napsal: 26 zář 2010, 11:36
od Martines
čau kluci koupil sem golfa 1.9TD rv 1997 a chtěl bych zvednout výkon. je tam namontovaný jedna věc viz foto.

Napsal: 26 zář 2010, 11:41
od Martines
Obrázek
Obrázek

Napsal: 06 říj 2010, 14:50
od OnyXTD
Zdravim vsechny. Pred tydnem jsem koupil us verzi venta 1.9TD AAZ. Chtel bych poladit vykon. Pridani na nafte je mi jasny ale ten WG je vcelku s zebrovanym valcem na tri imbusy. A nevim jestli ten malej imbus s kontramatkou reguluje tlak turba. Nechci ho vyradit uplne. Muze mi nekdo poradit pac mam dojem ze vsech 89 str. Je o 1.6td.

Napsal: 06 říj 2010, 19:44
od RudisTDic
OnyXTD píše:Zdravim vsechny. Pred tydnem jsem koupil us verzi venta 1.9TD AAZ. Chtel bych poladit vykon. Pridani na nafte je mi jasny ale ten WG je vcelku s zebrovanym valcem na tri imbusy. A nevim jestli ten malej imbus s kontramatkou reguluje tlak turba. Nechci ho vyradit uplne. Muze mi nekdo poradit pac mam dojem ze vsech 89 str. Je o 1.6td.
Ahoj..ten malej imbus s kontra je na regulaci tlaku..když ho zašroubuješ,tak zvedneš tlak..a nezapomeň upravit přidavač,,jen přidání nafty ti moc nepomůže :P A nepřežeň to s tlakem..1.7b je akorát..ale to už není tlak na každodenní honění..