Stránka 90 z 124
Napsal: 27 lis 2013, 06:24
od kully dully
Rihi píše:Ahoj, zatim ma mechaniku s 12mm hlavou od Oldafa, chtel bych se zeptat, muzete mi nekdo prosim doporucit konkretni cooler? Ideal by byl aby se vesel do mpaket narazniku v e36 (hlavni problem nafuky na brzdy) zatim serie turbo 1.5bar, casem urcite vetsi) takze i vedeni bych dal cca 80mm.. Diky za rady

tady se podivej
http://www.highperformanceparts.cz/inte ... 79mm.14542
Napsal: 27 lis 2013, 08:58
od ThatsMe
Kluci, kdo se při honbě za výkonem zbavil elektriky a teď se mu zbytečně válí doma?

Potřeboval bych el. hlavu, tu novější se zpátečkou do strany. Moje to má evidentně za sebou, při určitém zdvihu (bohužel v dost širokém rozsahu) auto škube, jak když dojde nafta...
Napsal: 27 lis 2013, 14:52
od kully dully
jaky tedy potrebujes cislo ? .. me doma lezi jedno el cerpadlo byla na mi e39
Napsal: 27 lis 2013, 15:30
od ThatsMe
Ty jo, číslo nevím, ale E39 myslím měla jenom tohle čerpadlo. Lámalo se to někdy '94-95. Ale jestli to tvoje fungovalo, tak ho spíš střel, jak je. Někomu se bude hodit. Mně stačí nějaké vyběhlé, co nestartovalo za tepla, nebo tak něco. Takových se tu přece musí válet tuny!

A kdyby ne, za kolik bys ho pustil?
Napsal: 27 lis 2013, 15:32
od kully dully
noo dobre

jinak jsou 3 ruzny cerpadla podle oznaceni ...
Napsal: 28 lis 2013, 17:30
od mev1
byly 3 typy čerpadel a to s malou přírubou na blok jako máme na mechanikách to je nejstarší a el hlavičkou s potenciometry, pak mezi typ s novou větší přírubou a starší hlavičkou s potenciometry a pak nejnovější s novou přírubou a novou el bezkontaktní hlavičkou a na e39 už byl určitě poslední model a i na většině e36tek jsou ty poslední modely, moje 36 z roku 95 i druhá z 94 měly nejnovější typ čerpadla 515
Napsal: 28 lis 2013, 17:38
od mev1
Rihi píše:Ahoj, zatim ma mechaniku s 12mm hlavou od Oldafa, chtel bych se zeptat, muzete mi nekdo prosim doporucit konkretni cooler? Ideal by byl aby se vesel do mpaket narazniku v e36 (hlavni problem nafuky na brzdy) zatim serie turbo 1.5bar, casem urcite vetsi) takze i vedeni bych dal cca 80mm.. Diky za rady

co se týče cooleru na e36 tak je problém, maš 2 možnosti, bud ho dáš místo původního mezi klima chladiš a vrtuli na které ti pak stačí vyříznout kousek plastu a narveš tam tlustší, ale jen o par cm vyšší a široký, ale pokud chceš zachovast plast pod motorem budeš na něm muset převařit výstupy na kolena ktere budou směřovat k motoru protože všechny coolery se dělají s výstupy do boku a nebo druhá možnost vyřež výstuhu v nárazníku změř kolik je tam místa a uvidíš co ti tam vleze, ja zvolil první možnost jinak vedení vzduchu v průměru 80mm je trochu blbost

ja mam zvětšené na 57mm a stačí to, ale pokud dáš 60mm bude to ideal ale 80 už je zbytečně moc bude tam pak už možná zbytečný turbo efekt
Napsal: 28 lis 2013, 17:40
od Míšánek
Jj, dle mého názoru má e39 už jenom hdk typ hlavice, tzn. ten poslední nejnovější s měřením polohy bezkontaktně na základě el.mag. pole. Jinak jak říká Oldaf, natvrdo bych diff asi taky nedával, bál bych se toho, že se urve celé uložení v kleci nápravnice
Napsal: 28 lis 2013, 17:53
od mev1
Míšánek píše:Jj, dle mého názoru má e39 už jenom hdk typ hlavice, tzn. ten poslední nejnovější s měřením polohy bezkontaktně na základě el.mag. pole. Jinak jak říká Oldaf, natvrdo bych diff asi taky nedával, bál bych se toho, že se urve celé uložení v kleci nápravnice
ja bych nemel strach z uložení na napravnici, ale z vlastní zkušenosti vím, že urve ty ramena na hliníkovém víku difu na kterých to drží, ja to urval na závodech v trenčíně a nebylo pak příjemný jet 150km domů s urvaným difem

jinak po výměně výka jsem prozměnu ustřihl šroub na předním uložení difu

Napsal: 28 lis 2013, 19:13
od kully dully
no uz jsem t vyresil

nechal jsem to v serii ale koupil jsem novy ulozeni a je to az se to vymele zase to vymenim ...

Napsal: 02 pro 2013, 16:25
od kully dully
nic noveho ? .. :/

to vsichni spite ne ? .... ja pokracuju ... motor venku a jedu ....
Napsal: 02 pro 2013, 17:52
od Bueno
kully dully píše:nic noveho ? .. :/

to vsichni spite ne ? .... ja pokracuju ... motor venku a jedu ....
Já se trochu zasekl kvůli práci.. Každopádně se mi blíží dovolená.. To bych mohl auto hodit do pojízdnýho stavu aspoň

Napsal: 02 pro 2013, 17:59
od kully dully
pekne .... tak drzim palce ....

Napsal: 02 pro 2013, 19:28
od oldaf
Napsal: 02 pro 2013, 19:30
od Bueno
oldaf píše:taky makám

, nová jednohmota dural/litina

Zase musíš mít něco extra
