jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OnyXTD
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2010, 13:42

Příspěvek od OnyXTD »

Dik moc. Myslel jsem si to ale nebyl jsem si jistej. Uz jsem se lekl ze maj vsichni TDi. A jeste bych potreboval vedet kde se meri tlak turba? Na te trubicce propojujici WG a turbo? Nebo jinde?
VW Vento TDi 66KW 1Z
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

měřit tlak můžeš na hadčce propojující sání s čerpadlem ;) ale s tím tlakem bych to moc nepřeháněl, bez intercooleru tak 1,2 bar max, s IC můžeš o něco víc
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
OnyXTD
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2010, 13:42

Příspěvek od OnyXTD »

Dikec. Dneska jsem se do toho pustil. Trosku tlak,trosku naftu. Bohuzel jsem si strhnul drazku na sroubu na volnobeh. Tak jsem tam musel dat jinej. Jeste sehnat pridavac pac jinej nemam a tenhle upravovat nechci. Pak nakej IC a vzhledove lepsi tlakomer do auta.
VW Vento TDi 66KW 1Z
napster
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2008, 11:24
Bydliště: ML. Boleslav

Příspěvek od napster »

taky mam 1.9TD nalítáno na motoru netušim cca 300-350 000km :-D auto mi v rozmezí 1400-1800ot cuká. doma mam IC z Renault Scénic II 1.9DCi 88kw rozměry Š 60cmxV20xH50cm bude to znát a jak ho zapojim? trubky a kole neni problem,jde mi o to,kam to zapojit. mam novější turbo z kodem 01R myslim s EGR ventilem. spotřebu 8l/100km a potřeboval by to seřídit. jde to udělat i doma bez stolice? nebo jestli by se mi na to někdo z okolí Mladý Boleslavi,Jičína,nebo Prahy nebyl ochotnej podívat.
Benzín patří do zapalovačů a babetty only TDI!
GIII 1.9TD 55kw 1995, Subaru Legacy 2.0D 120kw 2010,Renault scénic 1.9Dci 96kw 2008,Renault scénic 1.9Dti 73kw 2001, Babetta 210/123 benál+oil 2kw?! 1993 :-D
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Zdravím. Mám nějaké otázky. Tlak truba předpokládám přidám šroubkem (viznačeno na fotce), teďka na jakou stranu??? Pokud by byl někdo ochotný napsat jaké mají rozdělovací hlavy čerpadla 1,6 TD, 1,9 TD, TDI... Ohledně maximálního tlaku toho tu něco je.... ale jakej má mít motor 1,6 TD a 1,9 TD tlak na turbu sem nenašel, jediná hodnota co vím je 0,5 - 0,8 bar což mi přijde jako široký rozmezí?
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Obrázek
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

povolis tu maticku a imbusem ho dotahnes.ja to mam az na doraz
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Dobře a jakej má š tlak, jakej tlak se dá dát aby se nepřidávalo na naftě a taky aby to bylo na každodení ježdění....
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

jk.rx píše:Zdravím. Mám nějaké otázky. Tlak truba předpokládám přidám šroubkem (viznačeno na fotce), teďka na jakou stranu??? Pokud by byl někdo ochotný napsat jaké mají rozdělovací hlavy čerpadla 1,6 TD, 1,9 TD, TDI... Ohledně maximálního tlaku toho tu něco je.... ale jakej má mít motor 1,6 TD a 1,9 TD tlak na turbu sem nenašel, jediná hodnota co vím je 0,5 - 0,8 bar což mi přijde jako široký rozmezí?
1.6 TD a 1.9 TD mají stejné rozdělovaci hlavy,liší se pouze TDI které má 10 mm.Tlak turba origo 51 kw má 0.8 bar a to samé by měla mít 1.9
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Tom89 píše:
jk.rx píše:Zdravím. Mám nějaké otázky. Tlak truba předpokládám přidám šroubkem (viznačeno na fotce), teďka na jakou stranu??? Pokud by byl někdo ochotný napsat jaké mají rozdělovací hlavy čerpadla 1,6 TD, 1,9 TD, TDI... Ohledně maximálního tlaku toho tu něco je.... ale jakej má mít motor 1,6 TD a 1,9 TD tlak na turbu sem nenašel, jediná hodnota co vím je 0,5 - 0,8 bar což mi přijde jako široký rozmezí?
1.6 TD a 1.9 TD mají stejné rozdělovaci hlavy,liší se pouze TDI které má 10 mm.Tlak turba origo 51 kw má 0.8 bar a to samé by měla mít 1.9
TDčka maj kolik mm? Sem chtěl vědět mě to dává totiž je 0,5 bar
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

nemusi ti dobre dosedat ten obtok,nebo to mas moc povoleny.kdyz chces dvihat jen tlak turba,tak ti to moc nepomuze.musis pridat i naftu,aby to jelo. ja mam 2.5 TD a ve spicce mi to tlaci 1.3
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

TD má 9mm, půl baru je nic moc
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Momentálni ještě musím udělattěsnost mezi turbem a svodama pač bych řekl že mi to tam dost profukuje (duní to když přidám plyn a jsou malý otáčky) ale zvhledem k tomu že to není jen výměna těsně jelikož tam není ale prej se musej srovnat ty plochy aby to dobře dosedalo
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Pokud nepudu přes 0,8 bar tak teoreticky s naftou hýbat nemusím ne
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

nemusis,ale turbo bude mit pomalej nabeh,jak origo
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“