Stránka 90 z 119
Napsal: 07 říj 2010, 17:07
od OnyXTD
Dik moc. Myslel jsem si to ale nebyl jsem si jistej. Uz jsem se lekl ze maj vsichni TDi. A jeste bych potreboval vedet kde se meri tlak turba? Na te trubicce propojujici WG a turbo? Nebo jinde?
Napsal: 07 říj 2010, 18:08
od turbo kamna power
měřit tlak můžeš na hadčce propojující sání s čerpadlem

ale s tím tlakem bych to moc nepřeháněl, bez intercooleru tak 1,2 bar max, s IC můžeš o něco víc
Napsal: 07 říj 2010, 19:24
od OnyXTD
Dikec. Dneska jsem se do toho pustil. Trosku tlak,trosku naftu. Bohuzel jsem si strhnul drazku na sroubu na volnobeh. Tak jsem tam musel dat jinej. Jeste sehnat pridavac pac jinej nemam a tenhle upravovat nechci. Pak nakej IC a vzhledove lepsi tlakomer do auta.
Napsal: 01 lis 2010, 23:22
od napster
taky mam 1.9TD nalítáno na motoru netušim cca 300-350 000km

auto mi v rozmezí 1400-1800ot cuká. doma mam IC z Renault Scénic II 1.9DCi 88kw rozměry Š 60cmxV20xH50cm bude to znát a jak ho zapojim? trubky a kole neni problem,jde mi o to,kam to zapojit. mam novější turbo z kodem 01R myslim s EGR ventilem. spotřebu 8l/100km a potřeboval by to seřídit. jde to udělat i doma bez stolice? nebo jestli by se mi na to někdo z okolí Mladý Boleslavi,Jičína,nebo Prahy nebyl ochotnej podívat.
Napsal: 04 lis 2010, 21:03
od jk.rx
Zdravím. Mám nějaké otázky. Tlak truba předpokládám přidám šroubkem (viznačeno na fotce), teďka na jakou stranu??? Pokud by byl někdo ochotný napsat jaké mají rozdělovací hlavy čerpadla 1,6 TD, 1,9 TD, TDI... Ohledně maximálního tlaku toho tu něco je.... ale jakej má mít motor 1,6 TD a 1,9 TD tlak na turbu sem nenašel, jediná hodnota co vím je 0,5 - 0,8 bar což mi přijde jako široký rozmezí?
Napsal: 04 lis 2010, 21:08
od jk.rx
Napsal: 04 lis 2010, 21:12
od petrsk
povolis tu maticku a imbusem ho dotahnes.ja to mam az na doraz
Napsal: 04 lis 2010, 21:22
od jk.rx
Dobře a jakej má š tlak, jakej tlak se dá dát aby se nepřidávalo na naftě a taky aby to bylo na každodení ježdění....
Napsal: 04 lis 2010, 21:26
od Tom89
jk.rx píše:Zdravím. Mám nějaké otázky. Tlak truba předpokládám přidám šroubkem (viznačeno na fotce), teďka na jakou stranu??? Pokud by byl někdo ochotný napsat jaké mají rozdělovací hlavy čerpadla 1,6 TD, 1,9 TD, TDI... Ohledně maximálního tlaku toho tu něco je.... ale jakej má mít motor 1,6 TD a 1,9 TD tlak na turbu sem nenašel, jediná hodnota co vím je 0,5 - 0,8 bar což mi přijde jako široký rozmezí?
1.6 TD a 1.9 TD mají stejné rozdělovaci hlavy,liší se pouze TDI které má 10 mm.Tlak turba origo 51 kw má 0.8 bar a to samé by měla mít 1.9
Napsal: 04 lis 2010, 21:30
od jk.rx
Tom89 píše:jk.rx píše:Zdravím. Mám nějaké otázky. Tlak truba předpokládám přidám šroubkem (viznačeno na fotce), teďka na jakou stranu??? Pokud by byl někdo ochotný napsat jaké mají rozdělovací hlavy čerpadla 1,6 TD, 1,9 TD, TDI... Ohledně maximálního tlaku toho tu něco je.... ale jakej má mít motor 1,6 TD a 1,9 TD tlak na turbu sem nenašel, jediná hodnota co vím je 0,5 - 0,8 bar což mi přijde jako široký rozmezí?
1.6 TD a 1.9 TD mají stejné rozdělovaci hlavy,liší se pouze TDI které má 10 mm.Tlak turba origo 51 kw má 0.8 bar a to samé by měla mít 1.9
TDčka maj kolik mm? Sem chtěl vědět mě to dává totiž je 0,5 bar
Napsal: 04 lis 2010, 21:33
od petrsk
nemusi ti dobre dosedat ten obtok,nebo to mas moc povoleny.kdyz chces dvihat jen tlak turba,tak ti to moc nepomuze.musis pridat i naftu,aby to jelo. ja mam 2.5 TD a ve spicce mi to tlaci 1.3
Napsal: 04 lis 2010, 21:35
od turbo kamna power
TD má 9mm, půl baru je nic moc
Napsal: 04 lis 2010, 21:47
od jk.rx
Momentálni ještě musím udělattěsnost mezi turbem a svodama pač bych řekl že mi to tam dost profukuje (duní to když přidám plyn a jsou malý otáčky) ale zvhledem k tomu že to není jen výměna těsně jelikož tam není ale prej se musej srovnat ty plochy aby to dobře dosedalo
Napsal: 04 lis 2010, 21:57
od jk.rx
Pokud nepudu přes 0,8 bar tak teoreticky s naftou hýbat nemusím ne
Napsal: 04 lis 2010, 21:59
od petrsk
nemusis,ale turbo bude mit pomalej nabeh,jak origo