Napsal: 15 črc 2014, 11:48
Mam zlavu ked chces...vilozx6 píše:Dik KissiLeon/kissiakos píše:fmic.sk, 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.
Mam zlavu ked chces...vilozx6 píše:Dik KissiLeon/kissiakos píše:fmic.sk, 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.
Ja už som ho kúpil v červenci , len som tu nedal foto. Inak teplota sania išla dole cca o 20CLeon/kissiakos píše:Mam zlavu ked chces...vilozx6 píše:Dik KissiLeon/kissiakos píše:fmic.sk, 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.
Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teploturufus píše:...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....TDI tech píše:To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobreBumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladičechlazení je obecně dost podceňovaný
Myslel jsem jen obecně, že spalovací motor přemění cca 1/3 energie na mechanickou práci, 1/3 na teplo a 1/3 odejde výfukem. Ale TDI má větší účinnost a chladič vody dost předimenzovaný na 200+ konívilozx6 píše:Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladenéturbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš, alebo máš na mysli, že tam musí chladič? Bežne dávajú chladič z ARL, to mám aj ja, len neviem, či to niekto merá. S VAG-om to neodmerám, no kua neviem. Nezostáva nič iné len jazdiť kým to nevystúpi a potom light.
Vymenník mám z ARL a IC som dával väčší.turbo kamna power píše:Myslel jsem jen obecně, že spalovací motor přemění cca 1/3 energie na mechanickou práci, 1/3 na teplo a 1/3 odejde výfukem. Ale TDI má větší účinnost a chladič vody dost předimenzovaný na 200+ konívilozx6 píše:Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladenéturbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš, alebo máš na mysli, že tam musí chladič? Bežne dávajú chladič z ARL, to mám aj ja, len neviem, či to niekto merá. S VAG-om to neodmerám, no kua neviem. Nezostáva nič iné len jazdiť kým to nevystúpi a potom light.
co je ale potřeba řešit je IC a chlazení oleje
minimálně to chce výměník z 130/150 PD, jestli to nestačí, tak to chce ještě klasický chladič
...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byl podloženej ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??TDI tech píše:Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teploturufus píše:...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....TDI tech píše: To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre
...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byla vytažená podložka z ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??TDI tech píše:Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teploturufus píše:...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....TDI tech píše: To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre
V poho...Veď na to je forum, no pýtaš sa toho nepravého. Ja mám sondu oleja v adapteri medzi vymennikom a tak to ukazuje ked dostáva bomby. Či to ukazuje správne boh vie.rufus píše:...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byl podloženej ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??TDI tech píše:Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teploturufus píše: ...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
vilozx6 : soráč za OT
co to Wilis kua?vilozx6 píše:
Plašič zvery naozaj funguje úžasne.
Srna kua. Aj by som to ubrzdil, no za mnou išli svižne auta a oproti tiež, takže také menšie zlo, lebo by to do mňa zozadu napálili. Ale aspoň sa mi potvrdilo, že plašič zvery je nefunkčný.brankar30 píše: co to Wilis kua?
Také tie píšťalky.Slavkov píše:Jaký jsi měl plašič... takovou tu "náporovou píšťalku" nebo nějakou elektroniku?
Mimochodem cca před 2 měsíci jsem svou GIV také jednu trefil