Stránka 10 z 12

Napsal: 15 črc 2014, 11:48
od Leon/kissiakos
vilozx6 píše:
Leon/kissiakos píše:fmic.sk
Dik Kissi ;) , 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.
Mam zlavu ked chces...

Napsal: 15 črc 2014, 12:57
od vilozx6
Leon/kissiakos píše:
vilozx6 píše:
Leon/kissiakos píše:fmic.sk
Dik Kissi ;) , 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.
Mam zlavu ked chces...
Ja už som ho kúpil v červenci , len som tu nedal foto. Inak teplota sania išla dole cca o 20C :) pri bombovaní

Napsal: 15 črc 2014, 13:25
od TDI tech
rufus píše:
TDI tech píše:
Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teplotu :?

Napsal: 15 črc 2014, 17:06
od turbo kamna power
vilozx6 píše:
turbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš :)
Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladené :o , alebo máš na mysli, že tam musí chladič? Bežne dávajú chladič z ARL, to mám aj ja, len neviem, či to niekto merá. S VAG-om to neodmerám, no kua neviem. Nezostáva nič iné len jazdiť kým to nevystúpi a potom light. :(
Myslel jsem jen obecně, že spalovací motor přemění cca 1/3 energie na mechanickou práci, 1/3 na teplo a 1/3 odejde výfukem. Ale TDI má větší účinnost a chladič vody dost předimenzovaný na 200+ koní :) co je ale potřeba řešit je IC a chlazení oleje :) minimálně to chce výměník z 130/150 PD, jestli to nestačí, tak to chce ještě klasický chladič ;)

Napsal: 15 črc 2014, 21:02
od vilozx6
turbo kamna power píše:
vilozx6 píše:
turbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš :)
Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladené :o , alebo máš na mysli, že tam musí chladič? Bežne dávajú chladič z ARL, to mám aj ja, len neviem, či to niekto merá. S VAG-om to neodmerám, no kua neviem. Nezostáva nič iné len jazdiť kým to nevystúpi a potom light. :(
Myslel jsem jen obecně, že spalovací motor přemění cca 1/3 energie na mechanickou práci, 1/3 na teplo a 1/3 odejde výfukem. Ale TDI má větší účinnost a chladič vody dost předimenzovaný na 200+ koní :) co je ale potřeba řešit je IC a chlazení oleje :) minimálně to chce výměník z 130/150 PD, jestli to nestačí, tak to chce ještě klasický chladič ;)
Vymenník mám z ARL a IC som dával väčší. :roll:

Napsal: 15 črc 2014, 21:18
od rufus
TDI tech píše:
rufus píše:
TDI tech píše: To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teplotu :?
...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byl podloženej ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??

Napsal: 15 črc 2014, 21:19
od rufus
TDI tech píše:
rufus píše:
TDI tech píše: To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teplotu :?
...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byla vytažená podložka z ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??

vilozx6 : soráč za OT

Napsal: 15 črc 2014, 21:23
od vilozx6
rufus píše:
TDI tech píše:
rufus píše: ...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teplotu :?
...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byl podloženej ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??

vilozx6 : soráč za OT
V poho...Veď na to je forum, no pýtaš sa toho nepravého. Ja mám sondu oleja v adapteri medzi vymennikom a tak to ukazuje ked dostáva bomby. Či to ukazuje správne boh vie. ;)

Napsal: 15 črc 2014, 22:26
od rufus
....to byla diskuze s TDI techem ohledně teploty oleje u Tatry....ohledně toho teplotního čidla....někdo to tady měl ve vaně,někdo dokonce v zátce aby nemusel dělat díru do vany...

Napsal: 09 srp 2014, 18:58
od vilozx6
Neviete niekto poradiť, kde sa dá kúpiť AL rura priemer 57 s prípravou na čidlo? Dik

Napsal: 21 říj 2014, 19:11
od vilozx6
Obrázek

Plašič zvery naozaj funguje úžasne.

Napsal: 21 říj 2014, 20:24
od brankar30
vilozx6 píše:Obrázek

Plašič zvery naozaj funguje úžasne.
co to Wilis kua? (wallbash)

Napsal: 21 říj 2014, 21:04
od vilozx6
brankar30 píše: co to Wilis kua? (wallbash)
Srna kua. Aj by som to ubrzdil, no za mnou išli svižne auta a oproti tiež, takže také menšie zlo, lebo by to do mňa zozadu napálili. Ale aspoň sa mi potvrdilo, že plašič zvery je nefunkčný. :o

Napsal: 21 říj 2014, 23:34
od Slavkov
Jaký jsi měl plašič... takovou tu "náporovou píšťalku" nebo nějakou elektroniku?
Mimochodem cca před 2 měsíci jsem svou GIV také jednu trefil :(

Napsal: 22 říj 2014, 06:46
od vilozx6
Slavkov píše:Jaký jsi měl plašič... takovou tu "náporovou píšťalku" nebo nějakou elektroniku?
Mimochodem cca před 2 měsíci jsem svou GIV také jednu trefil :(
Také tie píšťalky. :(