Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

sharan.carat píše:Ahoj, kolik je potřeba těch M7x26x15 (N10101001) šroubků na ATD? Šest? Dík
jo.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
martin130lr
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 18 bře 2009, 15:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od martin130lr »

Jde dát jednohmotu i na Passata B5.5 1,9 TDi/PD 96kW, r.v. 2001?
SUchanek09
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 11 úno 2009, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Nymburk

O1 spojka-sem z toho na prášky

Příspěvek od SUchanek09 »

zdravim pánové. stručně popíšu problém. octavia98, AHF na 106KW , seriová dvouhmota vyměněna za jednohmotu,myslim že to byla 1Z ,přítlačák VR6 a mesic jetá lamela. po chipu klouzala. nadával sem si a dal sem ji přeoblozit. udajně něčim lepším. 3měsíce na to zas se pomalu začíná jevit že bude klouzat(kolem2000ot. trochu se smekne.) poradte co muže bejt špatně. jezdim slušně jen občas na ni za jízdy šlápnu ,nohu na spojce nemám, jen občas tahám vozejk. poradte co s tim prosím,sem z toho auta zoufalej. jestli to muže bejt třeba přítlačákem nebo žeby udály špatnou tlouštku lamely nebo to je blbost?,sem sice automechanik ale takovýhle spešl závady mam vždy jen na vlastnim autě. (wallbash)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

spíš křivej setrvák a lamela nedosedá celou plochou
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

v podstatě to samé máš v SZ (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Na radu p.humla ,jsem nechal setrvák ATD o 3mm snížit aby nedocházelo k štrejchání o plech na motoru, jak je u 77kw motorů běžné po velkém ohřátí spojky.
Je to OK ;) Obrázek
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

doufám že jsi ho nechal převyvážit
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

na co? určitě je po tomto zásahu míň rozváženej jak dvouhmota po 100000km, když to stáčí někdo kdo ví jak to má udělat, není to u auta, který točí 4500ot. zas tak nutný, mám to vyzkoušený na několika autech a to jsem nechal ten bobek vzadu sebrat celej, ani zvýšenej hluk ani vibrace, samozřejmě netvrdím, že převážení nebo aspoň kontrola je blbost, ale ono je dost těžký někoho sehnat kdo udělá samotnej setrvák ;)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

vždy když jsem někomu točil setrvák tak jsem ho převažoval aspoň staticky a vždy byl o dost rozhozen a to mě soustruh chodí docela přesně , ikdyž to bylo většinou na benzín který točí odost víc , naposled na soutěžní hasičské čerpadlo :D
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

škoda, že jsi ho nezkusil před tím soustružením, podle mě i opotřebení to rozváží, ale jak jsem psal, tady v okolí se mi nikoho nepodařilo najít, když jsem to řešil, jak jsem psal neříkam, že to blbost, ale když to nejde jinak ;)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

příště zkusím :)
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Zdarec chci se zeptal jestly dam pritlacak z 2hmoty na setrvak 1Z asi jo co?
diky
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nedáš
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Aha takze musim i pritlacak z 1Z nebo z VR6?
Ložisko a lamela muže zustat z 2hmoty?
Naposledy upravil(a) skoda dne 01 led 2010, 01:26, celkem upraveno 1 x.
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

stejný je jen ložisko, zbytek musí být pro jednohmotu
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“