Stránka 10 z 132

Napsal: 28 pro 2012, 08:12
od Pája 19
Mě se to stalo při zařazení 4ky v koloně kamionů. Jel sem tak 70km/h. Myslel sem, že sem špatně zařadil, jak to chrouplo a oni to nebyly zuby v převodovce, ale ojnice... Nepředjížděl sem nic, pěkně pomaličku s náklaďákama.

Napsal: 28 pro 2012, 10:16
od anydraj
Panove, a ktera ojnice leze z bloku?u me 3.A u vas?
Jestli to neni nahodou porad stejna.

Napsal: 28 pro 2012, 10:20
od erikb
Prečítaj si celé vlákno... Ale je to jedno.

Napsal: 28 pro 2012, 19:38
od mauditt
Mám tam "Germany". Ale aj tak sa mi tu natíska otázka prečo odchádzali ojnice iba u "BXE" ? Nie je možné zistiť nejaký rovnaký alebo podobný náznak u každého BXE, ktorému to odišlo ?Obrázek

Napsal: 28 pro 2012, 20:22
od erikb
Aj u BLS a BKC ODIŠLI OJNICE.

Napsal: 28 pro 2012, 20:54
od Ladas
já měl v práci taky trojku

Napsal: 28 pro 2012, 22:07
od toby66kw
blefa píše:Kamos ma golfa 1.9 08 oznaceni si nepamatuju, najeto 150 t... ojnice vylitla ven a slo to na kulanci. .. Holt je to ruzny. ..

To je zatím první golf , je to tím že je těch OII víc ,nebo fakt udělali soudruzi v MB chybu :roll:

Napsal: 01 led 2013, 20:51
od erikb
Hlasim ďalšiu kámošovu Octaviu 11/2008 BXE 175000 km ojnica vyletela von počas jazdy na dialnici:-(

Napsal: 01 led 2013, 21:20
od mauditt
To snaď nie je možné...Prečo práve a zase na BXE. octavii? Zaujímalo by ma na názor šéfa Škoda Auto Slovensko, keby z toho vznikla poriadna žaloba.

Napsal: 01 led 2013, 21:33
od erikb
stále ročník 2008!!!

Napsal: 02 led 2013, 00:14
od ka-spel
Mě by zajímalo ještě ke každému takovému hlášení mimo jaký olej, jak často měněno, v přítomnosti majitele či ne, bez čipu, s čipem, se zmrdčipem, uživatel myslí palicí nebo jezdí jak hovado, brzda plyn, studené neohřívá, rozhicované nechladí atd. i výrobní sérii motoru. Pak to může mít nějakou vypovídací hodnotu.

Napsal: 02 led 2013, 00:24
od humpi
svokrov Touran roc. 2007 s BXE sa nedavno odporucal pri 160tis km. takze dalsi do serie :(

Napsal: 02 led 2013, 08:39
od Biimbo
mauditt píše:To snaď nie je možné...Prečo práve a zase na BXE. octavii? Zaujímalo by ma na názor šéfa Škoda Auto Slovensko, keby z toho vznikla poriadna žaloba.
protože BXE je nejrozšířenější 1.9 motor od roku 2006

Napsal: 02 led 2013, 09:07
od 67gtman
toto je skor srobami (kedze je tam jeden prasknuty, nalomene oko ojnice na opacnom konci), mozno slaby material alebo prilis silno dotiahnute

Napsal: 02 led 2013, 09:33
od josef10
Nas obchodni zastupce s Octavii II motor 1.9 TDI BXE r.v. 2007 na dalnici D1 vyletla ojnice z bloku.....