Demontáž a oprava turba vrchem

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ten kruzok si osadil spravne?
Fox666
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 23 úno 2009, 17:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fox666 »

jj,spravne.vypada to,ze je podtlakova banka v prdeli.
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Zdravim panove, tak jsem vyndal trubo z GIV 1.9 TDI PD 74KW a co sem nenasel. :( Turbo bylo venvnitr celkem ciste, ale mam odrbany (okousany) spodek te turbinky (vrtulky) co se roztaci pomoci vyfukovych plynu. Na lopatach jsou videt taky stopy ze tudy neco proletelo. Nechal jsem turbo zrepasovat a servisak mi doporucil ze mam sundat hlavu a podivat se jestli se neuloupnul kus ventilu nebo sedlo. Proto bych vas chtel poprosti o radu co by tento defekt turbinky mohlo zpusobit popripade zda se s tim uz nekdo setkal? Sundavat hlavu se mi moc nechce. Diky moc.
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

Mám dotaz.Padal mi motor do nouzáku.Vytáhl jsem turbínu, vyčistil, složil,jezdilo bez problému.Po měsíci znova začíná padat nouzáku.Nejsem jediný komu se to stalo.Má cenu to takovímhle způsobem čistit?Nevím možná jsem udělal při čištění chybu ale po konzultaci s mech.přes turba je jediná spolehlivá forma čištění ultrazvuk.Je to tak?
ewian
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 03 led 2009, 19:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od ewian »

Zdravim, tak mam znova podobny problem :-( mam Audi A4 2,0TDI, najazdenych 163 tis. km zhruba pred 8000 tis. km mi auto padalo do nudzoveho rezimu, takze som dal vycistit turbo a vsetko bolo OK, az do teraz zhruba pred 3 tyzdnami sa to zacalo opakovat a spravi mi to tak 1x do tyzdna. mam dat znova vycistit turbo? alebo mam hladat chybu niekde inde? myslim, ze 8000 tis. km je malo na to aby bolo zasa zakarbovane hoc jazdim vacsinou v meste tak to nevylucujem. dakujem vopred za rady.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Sprav logy. Z nich sa bude dat presne urcit pricina tvojho problemu.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

fialamala píše:Mám dotaz.Padal mi motor do nouzáku.Vytáhl jsem turbínu, vyčistil, složil,jezdilo bez problému.Po měsíci znova začíná padat nouzáku.Nejsem jediný komu se to stalo.Má cenu to takovímhle způsobem čistit?Nevím možná jsem udělal při čištění chybu ale po konzultaci s mech.přes turba je jediná spolehlivá forma čištění ultrazvuk.Je to tak?
nejsi jedinej, treba u me to delalo turbo taky, cistil jsem ho 3x, chvili to makalo a pak se problem opakoval, jedna variabilni lopatka se teplem prihnula a jak se zacal usazovat (i v malinke vrstve) karbon, regulace se pridirala a turbo tlacilo moc. problem jsem vyresil instalaci cele jine vyfukove casti (sehnal sem popraveny turbo co melo 50tis najeto) a problem jsem vyresil. rozeber to a dukladne se podivej jestli neni nejaka prihnuta, staci i malej defekt, taky mi to prislo prehnany, ale je to tak.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ewian píše:Zdravim, tak mam znova podobny problem :-( mam Audi A4 2,0TDI, najazdenych 163 tis. km zhruba pred 8000 tis. km mi auto padalo do nudzoveho rezimu, takze som dal vycistit turbo a vsetko bolo OK, az do teraz zhruba pred 3 tyzdnami sa to zacalo opakovat a spravi mi to tak 1x do tyzdna. mam dat znova vycistit turbo? alebo mam hladat chybu niekde inde? myslim, ze 8000 tis. km je malo na to aby bolo zasa zakarbovane hoc jazdim vacsinou v meste tak to nevylucujem. dakujem vopred za rady.
jestli jezdis pomalu, v nizkejch otackach a bez tlaku turba (neslapes tomu na krk) a prevazne mesto, tak si mylim, ze po 8tis km šouračky se to stat muze. nic mene prosel bych podtlakovy vedeni, jestli neni problem i jinde a nez bych ho vyndal, sundal bych plechovku na turbu a zkusil regulaci rukou. jestli pude bez zadrhnuti plynule, problem je jinde.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
zaja.cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2009, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlučín

Příspěvek od zaja.cz »

Prosím všechny o radu.
Nemužu už dlouho přijít na to, proč mi to furt jede jako 66kw.
Vše je vyměněno, podtlaky, hadičky, váha vzduchu ATD.
Dnes jsem se rozhodl mrknout ještě na turbo-baňka je ok, regulace lopatek chodí jak má.
Ale turbo je značky KKK, dle mě a známých tam patří Garret-nevím zdase to píše takto.
Na vrakáči mi řekli, že si taky myslí že to tam nepatří, a ať se mrknu do etky.
Prosím poradte, etku doma nemám. Auto je Golf IV TDI/GTI PD 85kw, Rok 1999.
NA tom turbu je i logo VW/AUDI, ale nevím známý na boře má myslím taky Garret.
shvellan
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 06 črc 2009, 11:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od shvellan »

Chtěl bych se zeptat jestli můžu dát turbo co má 11lopatek místo turba s 9lopatkama a jak poznám že má 11lopatek a jestli to bude znát na výkonu? mám OI r.v99 AHF Dík.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ano mozes ich bez problemov zamenit, na vykone to nepoznas a na nabehu zanedbatelne. GT1749 = 9lopatiek (VNT15) a GT1749V = 11lopatiek (VNT17).
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

zaja.cz píše:Prosím všechny o radu.
Nemužu už dlouho přijít na to, proč mi to furt jede jako 66kw.
Vše je vyměněno, podtlaky, hadičky, váha vzduchu ATD.
Dnes jsem se rozhodl mrknout ještě na turbo-baňka je ok, regulace lopatek chodí jak má.
Ale turbo je značky KKK, dle mě a známých tam patří Garret-nevím zdase to píše takto.
Na vrakáči mi řekli, že si taky myslí že to tam nepatří, a ať se mrknu do etky.
Prosím poradte, etku doma nemám. Auto je Golf IV TDI/GTI PD 85kw, Rok 1999.
NA tom turbu je i logo VW/AUDI, ale nevím známý na boře má myslím taky Garret.
to je uplně jedno jestli je tam Garrett nebo KKK, nejlepší by to bylo nalogovat
shvellan
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 06 črc 2009, 11:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od shvellan »

TDI tech píše:Ano mozes ich bez problemov zamenit, na vykone to nepoznas a na nabehu zanedbatelne. GT1749 = 9lopatiek (VNT15) a GT1749V = 11lopatiek (VNT17).
Ale zase uvažuju o jiných vstřikách a čipu. A když říkáš zanedbatelně tak jen vyčistim to svoje...
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

shvellan píše:
TDI tech píše:Ano mozes ich bez problemov zamenit, na vykone to nepoznas a na nabehu zanedbatelne. GT1749 = 9lopatiek (VNT15) a GT1749V = 11lopatiek (VNT17).
Ale zase uvažuju o jiných vstřikách a čipu. A když říkáš zanedbatelně tak jen vyčistim to svoje...
kup nejdriv 96kw 1749VA (jestli chces ladit), svoje vyndej a vycisti a prodej. das trysky a chip a budes spokojenej, spojka to jeste utahne, kdyz bude chip udelanej poradne, doporucuji firmu Dieselpower...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
shvellan
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 06 črc 2009, 11:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od shvellan »

flekyc píše:
shvellan píše:
TDI tech píše:Ano mozes ich bez problemov zamenit, na vykone to nepoznas a na nabehu zanedbatelne. GT1749 = 9lopatiek (VNT15) a GT1749V = 11lopatiek (VNT17).
Ale zase uvažuju o jiných vstřikách a čipu. A když říkáš zanedbatelně tak jen vyčistim to svoje...
kup nejdriv 96kw 1749VA (jestli chces ladit), svoje vyndej a vycisti a prodej. das trysky a chip a budes spokojenej, spojka to jeste utahne, kdyz bude chip udelanej poradne, doporucuji firmu Dieselpower...
No ale to budu muset nějak upravovat né? aby mi to tam šlo.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“