Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravim panove, tak jsem vyndal trubo z GIV 1.9 TDI PD 74KW a co sem nenasel.
Turbo bylo venvnitr celkem ciste, ale mam odrbany (okousany) spodek te turbinky (vrtulky) co se roztaci pomoci vyfukovych plynu. Na lopatach jsou videt taky stopy ze tudy neco proletelo. Nechal jsem turbo zrepasovat a servisak mi doporucil ze mam sundat hlavu a podivat se jestli se neuloupnul kus ventilu nebo sedlo. Proto bych vas chtel poprosti o radu co by tento defekt turbinky mohlo zpusobit popripade zda se s tim uz nekdo setkal? Sundavat hlavu se mi moc nechce. Diky moc.

Mám dotaz.Padal mi motor do nouzáku.Vytáhl jsem turbínu, vyčistil, složil,jezdilo bez problému.Po měsíci znova začíná padat nouzáku.Nejsem jediný komu se to stalo.Má cenu to takovímhle způsobem čistit?Nevím možná jsem udělal při čištění chybu ale po konzultaci s mech.přes turba je jediná spolehlivá forma čištění ultrazvuk.Je to tak?
Zdravim, tak mam znova podobny problem
mam Audi A4 2,0TDI, najazdenych 163 tis. km zhruba pred 8000 tis. km mi auto padalo do nudzoveho rezimu, takze som dal vycistit turbo a vsetko bolo OK, az do teraz zhruba pred 3 tyzdnami sa to zacalo opakovat a spravi mi to tak 1x do tyzdna. mam dat znova vycistit turbo? alebo mam hladat chybu niekde inde? myslim, ze 8000 tis. km je malo na to aby bolo zasa zakarbovane hoc jazdim vacsinou v meste tak to nevylucujem. dakujem vopred za rady.

nejsi jedinej, treba u me to delalo turbo taky, cistil jsem ho 3x, chvili to makalo a pak se problem opakoval, jedna variabilni lopatka se teplem prihnula a jak se zacal usazovat (i v malinke vrstve) karbon, regulace se pridirala a turbo tlacilo moc. problem jsem vyresil instalaci cele jine vyfukove casti (sehnal sem popraveny turbo co melo 50tis najeto) a problem jsem vyresil. rozeber to a dukladne se podivej jestli neni nejaka prihnuta, staci i malej defekt, taky mi to prislo prehnany, ale je to tak.fialamala píše:Mám dotaz.Padal mi motor do nouzáku.Vytáhl jsem turbínu, vyčistil, složil,jezdilo bez problému.Po měsíci znova začíná padat nouzáku.Nejsem jediný komu se to stalo.Má cenu to takovímhle způsobem čistit?Nevím možná jsem udělal při čištění chybu ale po konzultaci s mech.přes turba je jediná spolehlivá forma čištění ultrazvuk.Je to tak?
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
jestli jezdis pomalu, v nizkejch otackach a bez tlaku turba (neslapes tomu na krk) a prevazne mesto, tak si mylim, ze po 8tis km šouračky se to stat muze. nic mene prosel bych podtlakovy vedeni, jestli neni problem i jinde a nez bych ho vyndal, sundal bych plechovku na turbu a zkusil regulaci rukou. jestli pude bez zadrhnuti plynule, problem je jinde.ewian píše:Zdravim, tak mam znova podobny problemmam Audi A4 2,0TDI, najazdenych 163 tis. km zhruba pred 8000 tis. km mi auto padalo do nudzoveho rezimu, takze som dal vycistit turbo a vsetko bolo OK, az do teraz zhruba pred 3 tyzdnami sa to zacalo opakovat a spravi mi to tak 1x do tyzdna. mam dat znova vycistit turbo? alebo mam hladat chybu niekde inde? myslim, ze 8000 tis. km je malo na to aby bolo zasa zakarbovane hoc jazdim vacsinou v meste tak to nevylucujem. dakujem vopred za rady.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Prosím všechny o radu.
Nemužu už dlouho přijít na to, proč mi to furt jede jako 66kw.
Vše je vyměněno, podtlaky, hadičky, váha vzduchu ATD.
Dnes jsem se rozhodl mrknout ještě na turbo-baňka je ok, regulace lopatek chodí jak má.
Ale turbo je značky KKK, dle mě a známých tam patří Garret-nevím zdase to píše takto.
Na vrakáči mi řekli, že si taky myslí že to tam nepatří, a ať se mrknu do etky.
Prosím poradte, etku doma nemám. Auto je Golf IV TDI/GTI PD 85kw, Rok 1999.
NA tom turbu je i logo VW/AUDI, ale nevím známý na boře má myslím taky Garret.
Nemužu už dlouho přijít na to, proč mi to furt jede jako 66kw.
Vše je vyměněno, podtlaky, hadičky, váha vzduchu ATD.
Dnes jsem se rozhodl mrknout ještě na turbo-baňka je ok, regulace lopatek chodí jak má.
Ale turbo je značky KKK, dle mě a známých tam patří Garret-nevím zdase to píše takto.
Na vrakáči mi řekli, že si taky myslí že to tam nepatří, a ať se mrknu do etky.
Prosím poradte, etku doma nemám. Auto je Golf IV TDI/GTI PD 85kw, Rok 1999.
NA tom turbu je i logo VW/AUDI, ale nevím známý na boře má myslím taky Garret.
Ano mozes ich bez problemov zamenit, na vykone to nepoznas a na nabehu zanedbatelne. GT1749 = 9lopatiek (VNT15) a GT1749V = 11lopatiek (VNT17).
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
to je uplně jedno jestli je tam Garrett nebo KKK, nejlepší by to bylo nalogovatzaja.cz píše:Prosím všechny o radu.
Nemužu už dlouho přijít na to, proč mi to furt jede jako 66kw.
Vše je vyměněno, podtlaky, hadičky, váha vzduchu ATD.
Dnes jsem se rozhodl mrknout ještě na turbo-baňka je ok, regulace lopatek chodí jak má.
Ale turbo je značky KKK, dle mě a známých tam patří Garret-nevím zdase to píše takto.
Na vrakáči mi řekli, že si taky myslí že to tam nepatří, a ať se mrknu do etky.
Prosím poradte, etku doma nemám. Auto je Golf IV TDI/GTI PD 85kw, Rok 1999.
NA tom turbu je i logo VW/AUDI, ale nevím známý na boře má myslím taky Garret.
kup nejdriv 96kw 1749VA (jestli chces ladit), svoje vyndej a vycisti a prodej. das trysky a chip a budes spokojenej, spojka to jeste utahne, kdyz bude chip udelanej poradne, doporucuji firmu Dieselpower...shvellan píše:Ale zase uvažuju o jiných vstřikách a čipu. A když říkáš zanedbatelně tak jen vyčistim to svoje...TDI tech píše:Ano mozes ich bez problemov zamenit, na vykone to nepoznas a na nabehu zanedbatelne. GT1749 = 9lopatiek (VNT15) a GT1749V = 11lopatiek (VNT17).
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
No ale to budu muset nějak upravovat né? aby mi to tam šlo.flekyc píše:kup nejdriv 96kw 1749VA (jestli chces ladit), svoje vyndej a vycisti a prodej. das trysky a chip a budes spokojenej, spojka to jeste utahne, kdyz bude chip udelanej poradne, doporucuji firmu Dieselpower...shvellan píše:Ale zase uvažuju o jiných vstřikách a čipu. A když říkáš zanedbatelně tak jen vyčistim to svoje...TDI tech píše:Ano mozes ich bez problemov zamenit, na vykone to nepoznas a na nabehu zanedbatelne. GT1749 = 9lopatiek (VNT15) a GT1749V = 11lopatiek (VNT17).