To není, taky jsem to netvrdil. Dal jsem to jako příklad, páč jsem si myslel, že by to mohlo někoho zajímat. Z TDI to nemám. Klidně to někdo může vyčíst a dát sem.SIMOS ale neni v TDI ne?
RESET auta, doporučujem!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takze pre mna zatial vyplyva z toho co tu bolo napisane, ze akysi "reset" ma zmysel robit iba na autach co maju lambdu /alebo cokolvek co moze vyhodnotit spravnu funkciu motora/ ale pre auta s neriadenym katalyzatorom to nema zmysel pretoze ziadne adaptacie tam nemozu nikdy prebiehat nakolko je toto riadenie iba direktivne a teda slepe a hluche...
/iba dava prikazy ako sa maju miesat palivo a vzduch ale uz to nemaju sancu skontrolovat/
/iba dava prikazy ako sa maju miesat palivo a vzduch ale uz to nemaju sancu skontrolovat/
Re: RESET auta, doporučujem!
mozes napisat o ake auto islo a ci malo lambda sondu?izero píše:Ako na taký malý zázrak s autom, so snížením spotreby atď ....
Chlapi,
rok som sa štval s vlastným autom, diagnostika, výmeny všetkého možného, dorobovanie prevodníkov, meranie tlakov, ponáranie celého tlakového potrubia vrátane chladiča do vody, či neuniká niekde vzduch, výmena podtlakového čerpadla ... všetko, čo súviselo s turbom .. a nič ... čím viac som menil, tým viac to bolo to isté alebo horšie, turbo proste vykazovalo "dieru"....
... začalo to poškodením podtlakovej nádoby na turbe ... po výmene proste auto nie a nie ísť tak, ako predtým. Ono ... začalo to vyššou spotrebou ešte o rok skôr, po chybe MAF, ale pripisoval som to tomu, že som použil iný MAF a prevodníkom zvýšil výkon (až to odfajčilo 5. prevodový stupeň). No a potom odišla nádobka ... následovala výmena dielov ... po chybe nádobky som vymenil pre istotu tak nádobu ako aj MAF. Ale auto jazdilo ďalej ako šrot ... pre doplnenie, hovoríme o 81kW ochcávke ...
... kde bol problém? ... ako zraziť spotrebu naspäť na továrenských 5 litrov, kľudne mať zvýšený výkon cez prevodník a pritom mať auto, ktoré šľape jak má???
Kto uhádne??? Zajtra napíšem, lebo za rok mi to tu nikto nebol schopný poradiť a nie je to až tak zložitea verím, že to môže pomôcť mnohým prebrať auto opäť k životu ...
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 02 led 2010, 14:51
Ale to je zcela logické, že si jednotka uloží špatné adaptační (krajní) hodnoty, pokud si některé čidlo vymýšlí nesmysly. Pokud jsem si všiml, tak to nikdo nezpochybňuje ... Nespočetněkrát se mi stalo, že mi zákazník reklamoval zvýšenou spotřebu po výměně lambda sondy a po vymazání adaptačních hodnot se to vrátilo do normálu. Ono se to "opraví" samo časem, ale pokud měním cokoliv (MAF, MAP, lambda...) podle čeho se mění adaptace, tak je logické vymazat adaptační hodnoty. Je v tom pro mě spousta "placebo" efektktu a neznámého, ale funguje to. Za pár týdnů mám školení na diag, tak se zkusím zeptat, co mi na to řeknou povolaní... 

Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
taky něco přidám,už cca 14 měsíců mám problémy s caddy 1,9tdi bls,krom teplotních čidel mělo auto i lambda sondu a dpf,to bylo odstraněno ,plus měněno spousta věcí včetně turba a auto pořád nefunguje...kdo mi udělá reset,at to tady rozsoudíme?plzeň 

VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
netreba "rozsudzovat", kedze mas lambdu podla mna to pomoze...losfazeros píše:taky něco přidám,už cca 14 měsíců mám problémy s caddy 1,9tdi bls,krom teplotních čidel mělo auto i lambda sondu a dpf,to bylo odstraněno ,plus měněno spousta věcí včetně turba a auto pořád nefunguje...kdo mi udělá reset,at to tady rozsoudíme?plzeň
a zistili ste ktory "snimac na vstupe do motora" bol vadny?
Koukali jste do kabelového svazku motoru u startéru?losfazeros píše:taky něco přidám,už cca 14 měsíců mám problémy s caddy 1,9tdi bls,krom teplotních čidel mělo auto i lambda sondu a dpf,to bylo odstraněno ,plus měněno spousta věcí včetně turba a auto pořád nefunguje...kdo mi udělá reset,at to tady rozsoudíme?plzeň
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
do svazku jsme nekoukali,ale je to líný odspodu,do 1800ot to pod plnym lehce cuká a kolem 2000ot při lehkej noze turbo vykazuje dost špičku zkráceně řečeno...
bylo provedeno:
nová vačka,zdvihátka,kabeláž v hlavě,turbo,snímač tlaku/teploty nasávanýho vzduchu,palivovej +vzduchovej filtr,
+ dpf off od reeshy a nešlo mu to doladit...od tý doby to dost černě pokuřuje...a trvaj příznaky uvedené nahoře...
zkusim mrknout do toho svazku,často to tam hnuje?je to 4/2007
bylo provedeno:
nová vačka,zdvihátka,kabeláž v hlavě,turbo,snímač tlaku/teploty nasávanýho vzduchu,palivovej +vzduchovej filtr,
+ dpf off od reeshy a nešlo mu to doladit...od tý doby to dost černě pokuřuje...a trvaj příznaky uvedené nahoře...
zkusim mrknout do toho svazku,často to tam hnuje?je to 4/2007
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
Aha, tak to asi nebude mít se svazkem nic společnýho, ale přeci jen bych ho zkontroloval.
Co jsem řešil já OII nebo Caddyny tak to píše nesmyli kolem snímačů, akčních členů apod ale členy jsou ok, když se rozplete svazek obvykle ty kroucené dvoulinky jsou oholené od isolace a signál je úplně mimo.
Netvrdím že to bude tvůj problém
Co jsem řešil já OII nebo Caddyny tak to píše nesmyli kolem snímačů, akčních členů apod ale členy jsou ok, když se rozplete svazek obvykle ty kroucené dvoulinky jsou oholené od isolace a signál je úplně mimo.
Netvrdím že to bude tvůj problém

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
hmm,mě to právě nepíše nic,podle vagu mam auto v pořádku,a ještě to dělá kdy ho napadne...zvažuju že pořídim malej noťas a kabel,a budu jzdit a pozorovat všechny hodnoty,jestli třeba nekecá teplota nebo nevim...
měl to v rukách huml,reesha, a za ten rok co se stím mořim,tak to je lepší,ale je tam ještě něco v hajzlu,ale už mi dochází trpělivost...
měl to v rukách huml,reesha, a za ten rok co se stím mořim,tak to je lepší,ale je tam ještě něco v hajzlu,ale už mi dochází trpělivost...

VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
otazka pre izero a mozno aj niekto iny:
software VAG-K+CAN COMMANDER FULL 2.0 od cardiag.cz mozno robi to iste ale mozno viac ukaze? mohli by ste to vyskusat? aky kabel ide k tomu softu?
VYBER JEDNOTKY -> 01 MOTOR
PRIZPUSOBENI -> START -> vloz 0 kanal -> ma sa zobrazit aktualna
hodnota
ma sa vlozit nova hodnota -> SAVE
Nie je to nahodou urobene tak, ze fabricka /nova/ hodnota je vzdy nula? Davalo by to zmysel pretoze by sa to dalo aplikovat na vsetky jednotky a neda sa to zabudnut....Ide iba o to ci vyrobcovia riadiacich jednotiek su vsetcia normalni
Rozdiel oproti VAG od rossa by asi bolo ze tento soft aj ukaze aktualnu hodnotu?
Potom by som povedal, ze diagnostika by mala zacat tak, ze sa najprv skotroluju vsetky aktualne naadaptovane hodnoty a tie, co su velmi daleko od nuly, ci uz plus alebo minus by boli ako prve podozrive /pokial by to uz nebol dosledok niecoho ineho/
Co vy na to? MA niekto tento soft s kablom?
software VAG-K+CAN COMMANDER FULL 2.0 od cardiag.cz mozno robi to iste ale mozno viac ukaze? mohli by ste to vyskusat? aky kabel ide k tomu softu?
VYBER JEDNOTKY -> 01 MOTOR
PRIZPUSOBENI -> START -> vloz 0 kanal -> ma sa zobrazit aktualna
hodnota
ma sa vlozit nova hodnota -> SAVE
Nie je to nahodou urobene tak, ze fabricka /nova/ hodnota je vzdy nula? Davalo by to zmysel pretoze by sa to dalo aplikovat na vsetky jednotky a neda sa to zabudnut....Ide iba o to ci vyrobcovia riadiacich jednotiek su vsetcia normalni
Rozdiel oproti VAG od rossa by asi bolo ze tento soft aj ukaze aktualnu hodnotu?
Potom by som povedal, ze diagnostika by mala zacat tak, ze sa najprv skotroluju vsetky aktualne naadaptovane hodnoty a tie, co su velmi daleko od nuly, ci uz plus alebo minus by boli ako prve podozrive /pokial by to uz nebol dosledok niecoho ineho/
Co vy na to? MA niekto tento soft s kablom?