Stránka 10 z 32

Napsal: 23 čer 2010, 12:55
od zeus
Marek_A4 píše:(offtopic) (hm) si trochen mimo temu..nemyslis?
Proč normálně se ptám, vadí...... (LOL)

Re: VW Passat

Napsal: 23 čer 2010, 12:57
od zeus
misoVW píše:
zeus píše:Chlapi chci se zeptat. Jaký motor pro passata B6 je nejlepší. Našel jsem zde několik http://www.aaaauto.cz/vw/passat/ Passatů ale moc se v tom nevyznám.
1.9TDI, 77kW. V AAA nedoporucujem nic kupovat.
Tak jsem si koupil v AAA www.aaaauto.cz/vw/passat/ 1.9 TDI 77 KW plný je good.....i km souhlasí dle databáze vw VW podle WIN kódu.

Napsal: 12 srp 2010, 08:36
od raztos
ALL:

mozno je to mrtve vlakno uz, ale zaujima ma (myslim uzivatel Huml to pisal), ze strednu cast turba netreba rozoberat, pretoze potom sa musi dat vyvazovat. Neviete mi prosim zaznacit presnesie na obrazku, ktora cast je ta stredna ?

Dakujem

Napsal: 12 srp 2010, 09:17
od OťasTDi
tohle je výfuková část,kterou potřebuješ oddělit:
Obrázek

takhle vypadá:

Obrázek

a tohle vymontuj a vyčisti (pokud je problém v zatuhlé regulaci)

Obrázek

po tomhle zásahu nemusíš turbo nechat vyvážit

Napsal: 12 srp 2010, 09:19
od raztos
OťasTDi

Dík pekne za presné vysvetlenie.

Napsal: 15 pro 2010, 01:40
od zizuzidan
Prosím vás nemáte někdo rozměr distančních válečků,chci si je vyrobit tak abych věděl o kolik je mám udělat delší?
Jedná se mi o turbo GT 1749V Octa I 81KW
Díky

Napsal: 15 pro 2010, 11:13
od gabo00000
zizuzidan píše:Prosím vás nemáte někdo rozměr distančních válečků,chci si je vyrobit tak abych věděl o kolik je mám udělat delší?
Jedná se mi o turbo GT 1749V Octa I 81KW
Díky
2x je tu tu napisane (LOL)

Napsal: 15 pro 2010, 14:26
od jear ewing
supsak píše:Ahojte.
V prilohe mate presne rozmery origo vymedzovacieho valceka turba z octavi 1.9 tdi 81kw -ASV 2002, turbo garret GT1749V.
Kreslenie a znacenie si nevsimajte, nie som kreslic, tak sa do toho nevyznam, ale nejako z toho stale vyjdem.

Pre pripad ze by priloha nepresla , tu su rozmery:

vyska valceka je 5,45 mm
vonkajsi priemer je 7,40 mm
a vnut.diera je 4,05mm

Jaro
OT po prvé

Napsal: 15 pro 2010, 14:27
od jear ewing
supsak píše:prilohaObrázek
OT Po druhé

Napsal: 15 pro 2010, 14:28
od jear ewing
erikb píše:Ak som to dobre pochopil tak tam treba dať trebársz valček ktorý bude mať namiesto 5,45mm výšku 5,65mm

inač dnes som čistil turbo a boli uplne zatuhnute lopatky a dal som tam valčeky vyrobene z nerezu vysoké 5,65mm
Ale aj tak neviem pochopiť načo to je dobre ved ked som čistil tie lopatky tak som si všimol že sa hybu zo strany na stranu asi 1mm a ked som poskladal turbo tak aj tak sa opierali o tu stenu ale ked som ich potiahol k sebe hore tak sa spravila medzera 0,5mm

Neviem či to ma tak byť alebo nie?
Inač vraj to po vypodloženi treba aj nejako doladiť vie to niekto upresniť čo tam treba a ako...doladiť
OT po třetí

Napsal: 16 pro 2010, 09:00
od zizuzidan
Sorry asi sem málo hledal,Díky

Napsal: 04 led 2011, 12:36
od pawek
Ahoj, mám 9 lopatek u svého Passata B5 81kW, nevěděl by si rozměr válečku pro 9 lopatkové turbo? Chci si to nechat vyrobit předem.

Díky za info


Huml píše:
supsak píše:prilohaObrázek
jinak toto je na 11 lopatkový turbo, na 9 lopatce jsou jiný

Napsal: 05 led 2011, 13:32
od pawek
1.9TDi 81kW turbo Garrett 9 lopatek a rozměry origo válečků jsou následující:Obrázek

Napsal: 13 led 2011, 21:50
od leguan
kluci a namazat to něčim napadlo mě třeba měděnym tukem co je na vysoky teploty nebo je to blbost aby se na to ty saze ještě víc nechytaly co si o tom myslíte?

Napsal: 14 led 2011, 04:58
od vilik
Nemazat. Turbo se dokáže rozžhavit do červena a to nevydrží žádné mazadlo.