
Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ahoj klucííí, můžete mi poradit jak případně doladit Passat 2.0 TDI 16V BKP ?
pole 4/4 ukazuje na volnoběh 800/min 0.74°, při cca 2500/min 0.35° a při prošlápnutí plynu až 0. Do plusu to neskočí.
Pokud s tím mám něco dělat, tak bych potřeboval poradit jak postupovat s těma dvěma vačkama.
Ještě jsem se šel teď podívat na spotřebu a na volnoběh momentálně 80° 0.4 l
a palubák ukazuje průměr za cca 35km po výměně rozvodů 9l, ale dal jsem mu hned po cestě čočku 200-210 km/h.
Díky
pole 4/4 ukazuje na volnoběh 800/min 0.74°, při cca 2500/min 0.35° a při prošlápnutí plynu až 0. Do plusu to neskočí.
Pokud s tím mám něco dělat, tak bych potřeboval poradit jak postupovat s těma dvěma vačkama.
Ještě jsem se šel teď podívat na spotřebu a na volnoběh momentálně 80° 0.4 l
a palubák ukazuje průměr za cca 35km po výměně rozvodů 9l, ale dal jsem mu hned po cestě čočku 200-210 km/h.
Díky
ladí se to na vačkovym kole sací vačky povoliš ty tři šrouby na vačkovym kole a středovou maticí lehce otačíš bud na jednu nebo druhou stranu až budeš mit nulu utahneš a zkontroluješ v tvem případě by si měl vačku malinko posunout po směru otačení dopředu aby ses dostal na nulu jen je mi divny že po vyměně rozvodu tam nemaš nulu vždy když sem to dělal na aretace tak sem to měl normě
Tiguan 2 2.0 tdi
tak jsem to načetl až po týdnu znovu a hodnota už ukazuje -0.35, tak jsem s tím nic nedělal. Ale proč se to samo změnilo mi není úplně jasné, leda, že by se ten řemen zaběhl, uvolnil apod. Přece jen po vyndání z krabice je takovej zohýbanej a ztuhlej. Napínák je v původním nastavení ve výřezu a očividně se nic nezměnilo....
Zkusil jsem přenastavit hodnotu předvstřiku z -1,1 na 0 a dopadl jsem nevalně. Malinko sem zabral, protože jsem netušil jaký to bude mít odpor a pohnul jsem s tím asi tak o 3 - 4 mm. Pak jsem zkusil nastartovat a ukázalo mě to hodnotu 5 nebo 6 už přesně nevím. Zkusil jsem to vrátit zpět a od tý doby už nemůžu nastartovat. To je ale divný, protože jestli tomu dobře rozumím, tak pokud nesundávám rozvoďák a neměním nastavení rozvodů, tak bych měl nastartovat, nebo ne? Chápu správně, že vliv by to mělo jen na spotřebu? Že sem na to vůbec hrabal....
Prosím o názory a rady, díky moc všem!!!!
Sice zatím nikdo neodpověděl, ale to neva. Už je to v cajku. Ustřelilo mě to víc, než sem myslel. Už se mě to povedlo vrátit zpátky a startuju.

Sice zatím nikdo neodpověděl, ale to neva. Už je to v cajku. Ustřelilo mě to víc, než sem myslel. Už se mě to povedlo vrátit zpátky a startuju.
VW Sharan, AUY, 2003
Mimochodem, z hodnoty -1,1 jsem se dostal na hodnotu, která osciluje mezi 0 až 0,6. Asi nemá smysl s tím dál mlet, asi za 25.000 km mě čekají rozvody a pořád se na přesnou nulu nemůžu trefit. Vždycky mě to malinko ustřelí do + nebo -. Kdo to budete zkoušet a nemáte s tím zkušenosti, tak jsou to pohyby opravdu v desetinách milimetru! A ne jako já, že sem to urval víc jak o půl cenťáku!! 

VW Sharan, AUY, 2003