
Lepsi podvozek?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Odopovím k několika dotazům ohledně těch RS pružin na TDI.
Jak už tu měkdo psal, takž RSo je oproti TDI lehčí jen o málo, takže rozdíl je nepatrný, navíc i řidič může vážit 100, nebo třeba 70kg, takže asi tak. Rozdíl světlé výšky u RS je cca -25mm oproti sérii a v kombinaci s HP tlumičema to funguje bazvadně, samozřejmě že to bude fungovat i s origo TDI pružinama, auto bude výš. Já toto řešil přímo s majitelem HP a sám říkal, že ty RS pružiny mám nechat a dát jen jejich tlumiče.
HP nedělá nastavení tlumičů pro benzín a naftu zvlášť, rozlišují pouze sedan, combi a RS, jsou tam rozdíly v zadních tlumičích (délka) a předky uchycení stabiků. Předek je i v základu stavitelnej, takže světlost lze štelovat. Mám nasteveno skoro nahoře a je to vysoký stejně jak to bylo na origo RS tlumičích. Tuhost tlumičů jsou schopni nastavit individuálně dle přání zákazníka. Já jsem nyní spokojen, je to rozumnej kompromis.
Jak už tu měkdo psal, takž RSo je oproti TDI lehčí jen o málo, takže rozdíl je nepatrný, navíc i řidič může vážit 100, nebo třeba 70kg, takže asi tak. Rozdíl světlé výšky u RS je cca -25mm oproti sérii a v kombinaci s HP tlumičema to funguje bazvadně, samozřejmě že to bude fungovat i s origo TDI pružinama, auto bude výš. Já toto řešil přímo s majitelem HP a sám říkal, že ty RS pružiny mám nechat a dát jen jejich tlumiče.
HP nedělá nastavení tlumičů pro benzín a naftu zvlášť, rozlišují pouze sedan, combi a RS, jsou tam rozdíly v zadních tlumičích (délka) a předky uchycení stabiků. Předek je i v základu stavitelnej, takže světlost lze štelovat. Mám nasteveno skoro nahoře a je to vysoký stejně jak to bylo na origo RS tlumičích. Tuhost tlumičů jsou schopni nastavit individuálně dle přání zákazníka. Já jsem nyní spokojen, je to rozumnej kompromis.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Tak u mna sa vyskytol presne rovnaký problém, tak som si spomenul na tento príspevok. Tiež mám v poslednom čase pocit, že sa idem na aute zabiť a žene už nedávam šoférovať. už som nadával na gumy a ouuups.TDI tech píše:Mna teraz poriadne serie ten moj podvozok. Asi od zaciatku maja (kvetna) som zacal pozorovat ze za jazdy pri prudkom pridani plynu alebo obrati s celym autom zakmita do stran, akokeby zaplava. Ale teraz je to uz tak vyrazne ze sa natom neda chodit a celkovo je to nestabilne. Pri rychlosti 120km/h je to uz tak vyrazne zahupanie (po pozdlznej osi auta) zo strany na stranu ze neskuseny sofer sa natom zabije. Som ztoho uz nestastnyMam podozrenie na tlmice. No nic nasetrim peniazky a dam HPcka. Uvidim ci to pomoze.
výsledok: predné silentbloky v ramenách v prdeli - Powerflexi

Už sa začínam presviedčať o tom, že spätný tuning-najlepší tuning.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ja som ich mal v pohode, ale v ramci prevencie sli doprdele a su tam seriove sprcgumicky 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Dnes som vybral powerflexi aj ja a už aj u mna sú šprcky, aby som to nemusel robiť na sto krát. Myslel som, že budú popraskané ako Jožove, ale neboli. Okolo tej rúrky, ktorá ide stredom sú roztiahnuté, ale len z vnútornej strany, kde sá spájajú, z vonkajšej strany to bolo celkom v pohode, celkom to nechápem. Ale vôle malo rameno skoro 1 cm. auto pri pridaní plynu ťahalo do priekopy a pri ubratí sa vrátilo späť. Predtým som tam mal od výroby jedny a bol pokoj, tak dúfam, že už toto riešiť nebudem.subz3ro_tdi píše:Ja som ich mal v pohode, ale v ramci prevencie sli doprdele a su tam seriove sprcgumicky
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Takze presne vies o com bol moj problem. Hlupi anglicky ch...ji. Ked pojdu aj tieto co mam terz do prdlele (nebude to trvat dlho) tak do predu hodim origo gumi a vzadu si necham PF ten novy typ, som snim spokojny. Aj kedcelkovo som stymi PF co sa tyka presnosti riadenia a to hlavne pri prudkom brzdeni spokojny, len keby tie predne silentbloky tak neodchadzali. Konstrukcna zmena by urcite bodla.puci píše:Dnes som vybral powerflexi aj ja a už aj u mna sú šprcky, aby som to nemusel robiť na sto krát. Myslel som, že budú popraskané ako Jožove, ale neboli. Okolo tej rúrky, ktorá ide stredom sú roztiahnuté, ale len z vnútornej strany, kde sá spájajú, z vonkajšej strany to bolo celkom v pohode, celkom to nechápem. Ale vôle malo rameno skoro 1 cm. auto pri pridaní plynu ťahalo do priekopy a pri ubratí sa vrátilo späť. Predtým som tam mal od výroby jedny a bol pokoj, tak dúfam, že už toto riešiť nebudem.subz3ro_tdi píše:Ja som ich mal v pohode, ale v ramci prevencie sli doprdele a su tam seriove sprcgumicky
Neviete kde by som zohnal polotovar Unibal aby som si vyrobil Unibalove ulozenia a budem to mat uz do smrti

Skús firmu Rempometal, Južná trieda, KE, vozím tam nejaké materialy a robia s kadečím, možno budú mať aj to. Škoda, že si nespomenul skôr, bol som tam vo štvrtok, spýtal by som sa ti na to.TDI tech píše:Polotovar, gulatina roznych priemerov kov-guma-kov. Tou gumou sa mysli nejaka extremne odolna guma na bohvieakej baze.puci píše:Sorry, ale čo je to ten unibal??
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Ahoj, mám dotaz!
O1TDI-Budu dávat novej podvozek a zároveň chci měnit uložení ramen vpředu i vzadu.
Vzadu dám asi silentbloky z LCR a co dopředu? Puky TT, a co k tomu? Můžu tam dát lužka z S3 nebo LCR? Koukal jsem na cenu je podstatně lepší než powerflex.
Jo a jak je těžký vyndat starý a dát tam nový s běžným nářadím???
Díky
O1TDI-Budu dávat novej podvozek a zároveň chci měnit uložení ramen vpředu i vzadu.
Vzadu dám asi silentbloky z LCR a co dopředu? Puky TT, a co k tomu? Můžu tam dát lužka z S3 nebo LCR? Koukal jsem na cenu je podstatně lepší než powerflex.
Jo a jak je těžký vyndat starý a dát tam nový s běžným nářadím???
Díky
Mrkněte na tohle. Nevypadá to zle. http://www.tym-motorsport.cz/cz/Podvozk ... -Seat-Leon
Naposledy upravil(a) Markus01 dne 06 pro 2010, 18:45, celkem upraveno 1 x.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Tymto veciam by som moc neveril, kedysi chalani objednavali zadne puky do McPherson ramien od JK Revys a nedopadlo to dobre, po par tisic km sa vytahovali z puzdra. Minimalne tie silentbloky ramien by som moc neskusal a dal osvedcene tvrdsie "nahrady".
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.