Stránka 10 z 16

Napsal: 19 srp 2010, 20:40
od tomino
ja sehnal komplret predek z RS tak jsme tam nechal aji tlumice je to v pohode :)

Napsal: 19 srp 2010, 22:19
od Ondras83
no když tam dám nižší péra, bude tlumič pracovat v jiný pracovní vejšce...

co je ten bilstejn B4, B5?

Napsal: 20 srp 2010, 22:42
od Kornout
Odopovím k několika dotazům ohledně těch RS pružin na TDI.
Jak už tu měkdo psal, takž RSo je oproti TDI lehčí jen o málo, takže rozdíl je nepatrný, navíc i řidič může vážit 100, nebo třeba 70kg, takže asi tak. Rozdíl světlé výšky u RS je cca -25mm oproti sérii a v kombinaci s HP tlumičema to funguje bazvadně, samozřejmě že to bude fungovat i s origo TDI pružinama, auto bude výš. Já toto řešil přímo s majitelem HP a sám říkal, že ty RS pružiny mám nechat a dát jen jejich tlumiče.
HP nedělá nastavení tlumičů pro benzín a naftu zvlášť, rozlišují pouze sedan, combi a RS, jsou tam rozdíly v zadních tlumičích (délka) a předky uchycení stabiků. Předek je i v základu stavitelnej, takže světlost lze štelovat. Mám nasteveno skoro nahoře a je to vysoký stejně jak to bylo na origo RS tlumičích. Tuhost tlumičů jsou schopni nastavit individuálně dle přání zákazníka. Já jsem nyní spokojen, je to rozumnej kompromis.

Napsal: 17 zář 2010, 18:53
od puci
TDI tech píše:Mna teraz poriadne serie ten moj podvozok. Asi od zaciatku maja (kvetna) som zacal pozorovat ze za jazdy pri prudkom pridani plynu alebo obrati s celym autom zakmita do stran, akokeby zaplava. Ale teraz je to uz tak vyrazne ze sa natom neda chodit a celkovo je to nestabilne. Pri rychlosti 120km/h je to uz tak vyrazne zahupanie (po pozdlznej osi auta) zo strany na stranu ze neskuseny sofer sa natom zabije. Som ztoho uz nestastny :( Mam podozrenie na tlmice. No nic nasetrim peniazky a dam HPcka. Uvidim ci to pomoze.
Tak u mna sa vyskytol presne rovnaký problém, tak som si spomenul na tento príspevok. Tiež mám v poslednom čase pocit, že sa idem na aute zabiť a žene už nedávam šoférovať. už som nadával na gumy a ouuups.

výsledok: predné silentbloky v ramenách v prdeli - Powerflexi (LOL)

Už sa začínam presviedčať o tom, že spätný tuning-najlepší tuning.

Napsal: 17 zář 2010, 21:01
od subz3ro_tdi
Ja som ich mal v pohode, ale v ramci prevencie sli doprdele a su tam seriove sprcgumicky 8)

Napsal: 18 zář 2010, 17:24
od puci
subz3ro_tdi píše:Ja som ich mal v pohode, ale v ramci prevencie sli doprdele a su tam seriove sprcgumicky 8)
Dnes som vybral powerflexi aj ja a už aj u mna sú šprcky, aby som to nemusel robiť na sto krát. Myslel som, že budú popraskané ako Jožove, ale neboli. Okolo tej rúrky, ktorá ide stredom sú roztiahnuté, ale len z vnútornej strany, kde sá spájajú, z vonkajšej strany to bolo celkom v pohode, celkom to nechápem. Ale vôle malo rameno skoro 1 cm. auto pri pridaní plynu ťahalo do priekopy a pri ubratí sa vrátilo späť. Predtým som tam mal od výroby jedny a bol pokoj, tak dúfam, že už toto riešiť nebudem.

Napsal: 19 zář 2010, 12:12
od TDI tech
puci píše:
subz3ro_tdi píše:Ja som ich mal v pohode, ale v ramci prevencie sli doprdele a su tam seriove sprcgumicky 8)
Dnes som vybral powerflexi aj ja a už aj u mna sú šprcky, aby som to nemusel robiť na sto krát. Myslel som, že budú popraskané ako Jožove, ale neboli. Okolo tej rúrky, ktorá ide stredom sú roztiahnuté, ale len z vnútornej strany, kde sá spájajú, z vonkajšej strany to bolo celkom v pohode, celkom to nechápem. Ale vôle malo rameno skoro 1 cm. auto pri pridaní plynu ťahalo do priekopy a pri ubratí sa vrátilo späť. Predtým som tam mal od výroby jedny a bol pokoj, tak dúfam, že už toto riešiť nebudem.
Takze presne vies o com bol moj problem. Hlupi anglicky ch...ji. Ked pojdu aj tieto co mam terz do prdlele (nebude to trvat dlho) tak do predu hodim origo gumi a vzadu si necham PF ten novy typ, som snim spokojny. Aj kedcelkovo som stymi PF co sa tyka presnosti riadenia a to hlavne pri prudkom brzdeni spokojny, len keby tie predne silentbloky tak neodchadzali. Konstrukcna zmena by urcite bodla.

Neviete kde by som zohnal polotovar Unibal aby som si vyrobil Unibalove ulozenia a budem to mat uz do smrti :?

Napsal: 19 zář 2010, 12:50
od puci
Sorry, ale čo je to ten unibal?? :?

Napsal: 19 zář 2010, 19:51
od gerii
v kazde prodejne kde prodavaji loziska ale neni unibal jako unibal

Napsal: 19 zář 2010, 20:32
od TDI tech
puci píše:Sorry, ale čo je to ten unibal?? :?
Polotovar, gulatina roznych priemerov kov-guma-kov. Tou gumou sa mysli nejaka extremne odolna guma na bohvieakej baze.

Napsal: 19 zář 2010, 20:45
od Vici
unibally v akci :-). jezdit bych v tom nechtěl, když se teď budou platit cash i obyčejné zubní blomby...

Obrázek

Napsal: 20 zář 2010, 14:18
od puci
TDI tech píše:
puci píše:Sorry, ale čo je to ten unibal?? :?
Polotovar, gulatina roznych priemerov kov-guma-kov. Tou gumou sa mysli nejaka extremne odolna guma na bohvieakej baze.
Skús firmu Rempometal, Južná trieda, KE, vozím tam nejaké materialy a robia s kadečím, možno budú mať aj to. Škoda, že si nespomenul skôr, bol som tam vo štvrtok, spýtal by som sa ti na to.

Napsal: 30 zář 2010, 12:13
od MKII
Ahoj, mám dotaz!
O1TDI-Budu dávat novej podvozek a zároveň chci měnit uložení ramen vpředu i vzadu.
Vzadu dám asi silentbloky z LCR a co dopředu? Puky TT, a co k tomu? Můžu tam dát lužka z S3 nebo LCR? Koukal jsem na cenu je podstatně lepší než powerflex.
Jo a jak je těžký vyndat starý a dát tam nový s běžným nářadím???
Díky

Napsal: 06 pro 2010, 18:03
od Markus01
Mrkněte na tohle. Nevypadá to zle. http://www.tym-motorsport.cz/cz/Podvozk ... -Seat-Leon

Napsal: 06 pro 2010, 18:30
od subz3ro_tdi
Tymto veciam by som moc neveril, kedysi chalani objednavali zadne puky do McPherson ramien od JK Revys a nedopadlo to dobre, po par tisic km sa vytahovali z puzdra. Minimalne tie silentbloky ramien by som moc neskusal a dal osvedcene tvrdsie "nahrady".