Stránka 10 z 124

Napsal: 22 kvě 2011, 13:51
od bjukemen
to dawe2706: no ide ti to velmi slušne :D myslim že e 36 s tymto vykonom by bol fakt masaker :D

Napsal: 22 kvě 2011, 20:42
od dawe2706
batoo píše:Hele dawe a kolik ma ten motor nalitano? (realne:)
Auto jsem koupil a na tacho bylo 203000 km.....je to rok 1995 a v roce 2000 se auto dotáhlo z německa a já ho bral v roce 2005.
V německu se za 5 let dá ujet klidně 200000 km a tet mám na tacho 295000 a tak můj odhad je kolem 450000km....

Napsal: 23 kvě 2011, 21:40
od zahy
viktorddd píše:
dawe2706 píše:
batoo píše:Kamos ma 325TDSko a chtelo by to dle me vic koniku, je to takovy mno, to ma myslim, ze 105kw, ale chtelo by to neco pridat.
Já mít tenhle motor ve trojce,tak by to asi zabíjelo.
videl som jednu 3ku e30 s TDS motorom, mechanické čerpadlo, veľké turbo, atď. cca 140kW, o zrýchlení radšej NO comment, a driftovalo to krásne aj na 3ke 8)
mas nejaky foto,odkaz na tento vuz?dik petr

Napsal: 23 kvě 2011, 21:45
od oldaf

Napsal: 23 kvě 2011, 21:53
od jericho-3
No to je hrdina jezdit ze sráčem nacpaným naftou a kouřícím jako slavné autobusy Ikarus , které takto kouřily už z výroby..Tohle není mechanik, ale úpravce z JZD Propadliště... :(

Napsal: 23 kvě 2011, 22:02
od dawe2706
jericho-3 píše:No to je hrdina jezdit ze sráčem nacpaným naftou a kouřícím jako slavné autobusy Ikarus , které takto kouřily už z výroby..Tohle není mechanik, ale úpravce z JZD Propadliště... :(
Další hrdina........JÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
http://www.youtube.com/watch?v=VemHwKzUs8I
a jak to máš v popisu....hlavně nepropadat panice 8)

Napsal: 23 kvě 2011, 22:07
od oldaf
No joo, ekolog :) Za mnou zůstávají na silnici tři čáry, dvě od zadnich gum a třetí od očouzený silnice.

Napsal: 23 kvě 2011, 23:35
od oldaf

Napsal: 24 kvě 2011, 08:20
od viktorddd
link ani fotky nemám lebo teraz mu to nejazdí skladá čerpadlo ale jazdilo to podobne ako ten na linku od oldaf
hrdina, nehrdina, keď mi nájdeš niekoho kto vytlačí z motoru s mechanickým čerpadlom zo sériových 85 alebo 105kW cez 150kW bez dymu tak ti dám 1000€

Napsal: 24 kvě 2011, 16:25
od jericho-3
Jestli ti pofiderní kw stojí za ten bordel, kdy trápíte dědečky výkonem na který nejsou stavěny.....To co v nich bylo z továrny málokterý dlouho přežil, protože mistři volantu s těžkou nohou, která nepovolila od startu do cíle mu nedala šanci..Nejsem šílený ekolog, ale nevidím důvod čuchat přebytečnou naftu...Mám za to, že umění motortuningu není jen vytlačit na brzdě co největší kw/aby hoši záviděli/, ale celkově zkultivovat chod motoru současně s výkonem...A mimochodem, jestli jste si nevšimli, nejste na silnicích sami...

Napsal: 24 kvě 2011, 16:53
od oldaf
viktorddd píše:link ani fotky nemám lebo teraz mu to nejazdí skladá čerpadlo ale jazdilo to podobne ako ten na linku od oldaf
hrdina, nehrdina, keď mi nájdeš niekoho kto vytlačí z motoru s mechanickým čerpadlom zo sériových 85 alebo 105kW cez 150kW bez dymu tak ti dám 1000€
Přesně, konstrukce toho motoru nemá na to aby se to dalo naladit na pořádnej výkon bez dýmu. A tyhle dědečkové jezděj ve finsku s výkonama 400PS a 800Nm :D A z mýho výfuku nesmrdí nafta ale hranolky ;)

Napsal: 24 kvě 2011, 18:13
od jericho-3
Asi máš pravdu... :(

Napsal: 24 kvě 2011, 18:41
od CYRIL
Dám něco taky do tématu,můj mazel!
http://www.mereni-vykonu.cz/reference/o ... -td-2.html

Napsal: 24 kvě 2011, 21:20
od bjukemen
..zase su tu len same moralisticke dristy ked ma niekto zalubu ladiť motor na najvyšší vykon tak ide do toho tak isto ako aj ja ked sa ti nepači maš i tak smolu lebo sa to nezmeni, dawe to ma urobene fajne a možno tam je viac dymu ale asi si si nevšimol tie slavne TDi lebo poniekore su na to tak isto a celkovo je ich viacej

Napsal: 24 kvě 2011, 21:38
od oldaf