Napsal: 08 úno 2010, 22:35
Jenže se taky vrací trubkama pod autem
Navíc tam někteří mají i chladič.
možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-DSupermanXXX píše:čumimkdyž jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz
letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne
tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off
ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy
vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne
takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo
vracející nafta není tak náhodou teplá???Já bycch řekl,že je,a to i tehdy když je pod autem na spátečce chladič na podlaze spolujezdce zespod.JohnnyBOSS píše:možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-DSupermanXXX píše:čumimkdyž jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz
letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne
tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off
ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy
vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne
takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo
vracející nafta není tak náhodou teplá???Já bycch řekl,že je,a to i tehdy když je pod autem na spátečce u PDčka chladič na podlaze spolujezdce zespod.JohnnyBOSS píše:možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-DSupermanXXX píše:čumimkdyž jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz
letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne
tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off
ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy
vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne
takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo
tak proč mi to nikdy nezamrzlo? jak říkám dvě noci v minus 18 a pak jízda v minus dvaceti a méně a pořád jelo. kdyby byla tvoje teorie správná nedojel bych domuJohnnyBOSS píše:no ale když to vezmu z hlediska tepelné výměny tak to má větší sílu? studený vítr pod autem, který má třeba -15 stupňů a ochlazuje celej spodek nádrže, v niž je třeba 40 litrů nafty, která má teplotu okolí, čili taky -15 a nebo je je efektivnější z hlediska tepelné výměny čůrek teplé nafty z vracečky? nehledě na to, že ta nafta ve vracečce se po cestě pod autem taky dost ochladí, když bude venku -15... ja si myslim, že ochlazování ledovým vzduchem vyhraje nad čůrkem nafty, která je o něco teplejší:-D
Tvrdit můžou cokoliRichi píše:Shell snad tvrdí, že jejich nafta začíná být hustší kolem -20°C a zamrzá někde kolem -35°C.
