Stránka 10 z 11

Napsal: 08 úno 2010, 22:35
od dhfool
Jenže se taky vrací trubkama pod autem :) Navíc tam někteří mají i chladič.

Napsal: 08 úno 2010, 22:36
od JohnnyBOSS
SupermanXXX píše:čumim (crazy) když jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz (noteeth) letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne (noteeth) tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off (rofl) ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy :? vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne :? takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo (wallbash)
možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-D

Napsal: 09 úno 2010, 05:59
od Deivid
JohnnyBOSS píše:
SupermanXXX píše:čumim (crazy) když jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz (noteeth) letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne (noteeth) tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off (rofl) ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy :? vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne :? takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo (wallbash)
možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-D
vracející nafta není tak náhodou teplá???Já bycch řekl,že je,a to i tehdy když je pod autem na spátečce chladič na podlaze spolujezdce zespod.

Napsal: 09 úno 2010, 06:00
od Deivid
JohnnyBOSS píše:
SupermanXXX píše:čumim (crazy) když jsem sipřed třemi roky kupoval Tdi bál jsem se co budu v zimě dělat. Chtěl jsem koupit nějaké aditivum ale v návodu jsem si přečetl že se tam dávat nemá. tak tam nic nedávám, tankuju naftu kde se dá (většinou benzina) a nikdy mi to nezamrzlo. První rok jsem byl u kamoše a ráno bylo -18 mě pašík na podruhý nastartoval a jeho OII s Alpin diesel zamrzla, měli ste vidět jeho výraz (noteeth) letos sem u firmy nastartoval a kolega z novym mondeem ne (noteeth) tak nevim fikltr tam je asi dva roky starý a no problem. ťuk ťuk teď jsem bral v praze na tank and go a startuje se mu trochu hůř ale v poho a to má najeto 205 tisíc, je chinutej na 165 koní a kat+egr off (rofl) ještě se mi zdá blbost jak tu někdo píše že mu zamrzla nafta až po 50km jízdy :? vždyť ta nafta se průtokem sama ohřívá ne :? takže když to dokážu rozjet a neni zamrzlej filtr tak už by to zamrznout snad nemělo (wallbash)
možná jak byla zima tak mu zamrzla nádrž, ta se během jízdy nehřeje:-D
vracející nafta není tak náhodou teplá???Já bycch řekl,že je,a to i tehdy když je pod autem na spátečce u PDčka chladič na podlaze spolujezdce zespod.

Napsal: 09 úno 2010, 06:17
od Pája 19
Chladič tam nemám a po těch 50km to zheblo a čáu. Za čtvrt hodiny to šlo nastartovat, ujel sem s tim pět kiláků a zase to zheblo. Takhle asi třikrát za sebou a pak už sem se vez na šňůře. Po chvíli to zase šlo nakopnout a tak sem si na laně vrčel volnoběhem až do Pardubic.

Napsal: 09 úno 2010, 23:08
od SupermanXXX
nafta se ohriva vraceckou i v nadrzi takze dle meho kdyz ujedes treba pet kilaku mas vyhrano a zamrznout by to nemelo. Letos mi auto stalo dva vecery pred nemocnici a bylo kolem -18 treti vecer jsem to bez problemu natocil. Nevim mam asi stesti. Baterka je pet let stara a aditiva nedavam

Napsal: 09 úno 2010, 23:20
od JohnnyBOSS
no ale když to vezmu z hlediska tepelné výměny tak to má větší sílu? studený vítr pod autem, který má třeba -15 stupňů a ochlazuje celej spodek nádrže, v niž je třeba 40 litrů nafty, která má teplotu okolí, čili taky -15 a nebo je je efektivnější z hlediska tepelné výměny čůrek teplé nafty z vracečky? nehledě na to, že ta nafta ve vracečce se po cestě pod autem taky dost ochladí, když bude venku -15... ja si myslim, že ochlazování ledovým vzduchem vyhraje nad čůrkem nafty, která je o něco teplejší:-D

Napsal: 10 úno 2010, 07:09
od ohrt
[quote="Pája 19"]Chladič tam nemám a po těch 50km to zheblo a čáu. Za čtvrt hodiny to šlo nastartovat, ujel sem s tim pět kiláků a zase to zheblo. Takhle asi třikrát za sebou a pak už sem se vez na šňůře. Po chvíli to zase šlo nakopnout a tak sem si na laně vrčel volnoběhem až do Pardubic.[/quote

Mohol by si skusit vycistit nadrz, prip. vysušit. podobne to mal nas sused.
Nastartoval presiel 10km a zrazu motor off. Pockal 5 min nastartoval a opäť to isté. Po dlhom badani a trapeni prisiel na to ze v nadrzi mal kus igelitu alebo coho a ten sa prisaval na sacie potrubie pri väčšom prietoku.

Napsal: 10 úno 2010, 11:51
od SupermanXXX
JohnnyBOSS píše:no ale když to vezmu z hlediska tepelné výměny tak to má větší sílu? studený vítr pod autem, který má třeba -15 stupňů a ochlazuje celej spodek nádrže, v niž je třeba 40 litrů nafty, která má teplotu okolí, čili taky -15 a nebo je je efektivnější z hlediska tepelné výměny čůrek teplé nafty z vracečky? nehledě na to, že ta nafta ve vracečce se po cestě pod autem taky dost ochladí, když bude venku -15... ja si myslim, že ochlazování ledovým vzduchem vyhraje nad čůrkem nafty, která je o něco teplejší:-D
tak proč mi to nikdy nezamrzlo? jak říkám dvě noci v minus 18 a pak jízda v minus dvaceti a méně a pořád jelo. kdyby byla tvoje teorie správná nedojel bych domu

Napsal: 10 úno 2010, 13:54
od JohnnyBOSS
no zřejmě máš asi naftu, ve které jsou přísady a nezamrzne a nebo tam leješ aditiva (pokud jsi to už psal, že tam třeba nic neleješ tak se omlouvam:) ) co jsem zjistil tak nafta mrzne při -20 (ta zimní) a normální nafta prej začína hrudkovatět už při -8. Proč ti to nezamrzlo fakt nevím, ale na té jak říkáš teorii možná trochu pravdy bude, třeba sem napíše někdo, kdo to má ověřeno i v praxi:)

Napsal: 10 úno 2010, 14:27
od Andy-CZ
Já nezamrznul ani při -26.5, byla to nafta od benziny. Bez aditiv.

Napsal: 10 úno 2010, 15:16
od JohnnyBOSS
tak vidiš, mně OMW zamrzla přes noc při -25 bez aditiv :-D

Napsal: 10 úno 2010, 15:22
od SupermanXXX
souhlas s Andy i při teplotach kolem -20 mi to na hned naskočí, nedávám aditiva, nežhavím ani nestarutuju víckrát! otočím klíčkem kontrolka pár vtěřin svítí a pak otočím a nastaruju, pár vteřin se celé auto jakoby klepe a motor jde jak žentour ale za chvilku to zmizí a vše OK! olej dávám Mobil1 5w40, žhavičky cca rok starý nafta většinou Benzina

Napsal: 11 úno 2010, 02:54
od Richi
Shell snad tvrdí, že jejich nafta začíná být hustší kolem -20°C a zamrzá někde kolem -35°C.

Napsal: 11 úno 2010, 08:32
od Martin.R
Richi píše:Shell snad tvrdí, že jejich nafta začíná být hustší kolem -20°C a zamrzá někde kolem -35°C.
Tvrdit můžou cokoli (noteeth) a je jen na nás zda jim to žerem. (LOL)