jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
frenky
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 23 led 2006, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice, Praha

Příspěvek od frenky »

Homeless píše:2 iTD : Ty už máš 81kW ? Odbržděných?

2 Frenky: Zvýšením otvíracího tlaku vstřiků si nijak nepomůžeš, naopak. Pomohly by vstřiky z 59kW TD, maj větší dávkování za stejnou dobu vstřiku.
není to kvůli výkonu, ale kvůli provozu na olej, je to kvůli lepšímu rozprašování
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

iTD píše:odhad- jelikož je seřízenej motor, účinější IC, a vyšší tlak.
odbržděnejch je 77kw před 9měsíci a za tu dobu se toho dost změnilo, takže možná je i víc než si myslím. s brzdou není problém, ale já se toho už bojím.
Co tam máš za spojku???
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

origo
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

Obrázek
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

(noteeth)
Obrázek
(noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

kdyby náhodou to někdo nemohl přelouskat: 0b, 0.5b, 1b, 1.5b, 2b, 2.5b... (noteeth)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

mě stači těch 1,7 baru :-) , ještě by to akorát chtělo větší intercooler :(

ale včera mě překvapilo, že se mě z klidem držel do 140 punťa 1,2 16V 85HP , ale potom jsem si zjistil, že váží jen nějakých 970kg (hm) a to je proti mim 1340 kg je trošku rozdíl (crazy)
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to sem měl jednu dobu. tet sem to ustálil na 2bary. ale ujedu GII 1.8i GT (8V 107k) a to stačí. a nedávno sme zkoušeli GII GTi (16V 130k) a bylo to +- vyrovnané. ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

iTD píše:to sem měl jednu dobu. tet sem to ustálil na 2bary. ale ujedu GII 1.8i GT (8V 107k) a to stačí. a nedávno sme zkoušeli GII GTi (16V 130k) a bylo to +- vyrovnané. ;)
hodně taky záleží na tom, kdo sedí za volantem.... spousta lidí tady by mohla vyprávět :)
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

chucky píše:
iTD píše:to sem měl jednu dobu. tet sem to ustálil na 2bary. ale ujedu GII 1.8i GT (8V 107k) a to stačí. a nedávno sme zkoušeli GII GTi (16V 130k) a bylo to +- vyrovnané. ;)
hodně taky záleží na tom, kdo sedí za volantem.... spousta lidí tady by mohla vyprávět :)

to máš pravdu. ale tím chceš naznačit?? že to mám slabý? (rofl)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
george
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 10 črc 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Klatovz

Příspěvek od george »

iTD píše:origo

To se mi vubec nezdá že by to ta spojka vydržela...... To je ta s prům. 190 a nebo ta za 59 KW 210mm.
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

já mám taky spojku originál ( průměr 215 ) a je to v pohodě
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

věř nevěř. co vím tak spojka je min. 2x dimenzovaná a můj nárůst je ,,jen" 50%.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

TO: iTD zkus mi ještě poradit, čím bych mohl ještě zvednout dodávku nafty při vyžším tlaku turba. tu tičinku už ratši brousit nebudu, protože tam už matroše moc nezbývá a na čerpadle jsem přidal půl otáčky ( ale už to při náběhu turba hodně čmadí ) ale jak turbo natlačí tak 0,8 baru tak kouř přestane :?
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

machy1118 píše:TO: iTD zkus mi ještě poradit, čím bych mohl ještě zvednout dodávku nafty při vyžším tlaku turba. tu tičinku už ratši brousit nebudu, protože tam už matroše moc nezbývá a na čerpadle jsem přidal půl otáčky ( ale už to při náběhu turba hodně čmadí ) ale jak turbo natlačí tak 0,8 baru tak kouř přestane :?

tak nechat udělat novou a vybrousíš to znova a víc. udělat jen holou kulatinu a nahoře závit na tu membránu.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“