není to kvůli výkonu, ale kvůli provozu na olej, je to kvůli lepšímu rozprašováníHomeless píše:2 iTD : Ty už máš 81kW ? Odbržděných?
2 Frenky: Zvýšením otvíracího tlaku vstřiků si nijak nepomůžeš, naopak. Pomohly by vstřiky z 59kW TD, maj větší dávkování za stejnou dobu vstřiku.
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
mě stači těch 1,7 baru
, ještě by to akorát chtělo větší intercooler
ale včera mě překvapilo, že se mě z klidem držel do 140 punťa 1,2 16V 85HP , ale potom jsem si zjistil, že váží jen nějakých 970kg
a to je proti mim 1340 kg je trošku rozdíl 


ale včera mě překvapilo, že se mě z klidem držel do 140 punťa 1,2 16V 85HP , ale potom jsem si zjistil, že váží jen nějakých 970kg


Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
chucky píše:hodně taky záleží na tom, kdo sedí za volantem.... spousta lidí tady by mohla vyprávětiTD píše:to sem měl jednu dobu. tet sem to ustálil na 2bary. ale ujedu GII 1.8i GT (8V 107k) a to stačí. a nedávno sme zkoušeli GII GTi (16V 130k) a bylo to +- vyrovnané.
to máš pravdu. ale tím chceš naznačit?? že to mám slabý?

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
TO: iTD zkus mi ještě poradit, čím bych mohl ještě zvednout dodávku nafty při vyžším tlaku turba. tu tičinku už ratši brousit nebudu, protože tam už matroše moc nezbývá a na čerpadle jsem přidal půl otáčky ( ale už to při náběhu turba hodně čmadí ) ale jak turbo natlačí tak 0,8 baru tak kouř přestane 

Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW
))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW

Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
machy1118 píše:TO: iTD zkus mi ještě poradit, čím bych mohl ještě zvednout dodávku nafty při vyžším tlaku turba. tu tičinku už ratši brousit nebudu, protože tam už matroše moc nezbývá a na čerpadle jsem přidal půl otáčky ( ale už to při náběhu turba hodně čmadí ) ale jak turbo natlačí tak 0,8 baru tak kouř přestane
tak nechat udělat novou a vybrousíš to znova a víc. udělat jen holou kulatinu a nahoře závit na tu membránu.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno