[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers" [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers" Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory - Stránky 10 - DP forum
Takže Sportage 2,0TD kupeny, palivo vyfrit + nafta 1:1, najazdene asi tisic kilometrov a čerpadlo tečie jak Dunaj
Pozeral som nato zospodu, vyzera že to tečie pod takym deklikom. Na obrazku je to v červenom kružku. Vie mi niekto povedať čo je pod tym deklom? Môžem to na aute povoliť, dať tesnenie a dotiahnuť alebo sa tam niečo rozsype a povyskakuje? Vopred ďakujem borcom za odpovede
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Číslo je hezké, ale dej sem i rozměry, stačí vnitřní průměr a tloušťka-průměr těla O kroužku. Podle toho ho koupíš v každé prodejně s O kroužky, nejlépe z FKM/FPM (=Viton)-odolává dnešním burešosra*kám v naftě.
Chlapi, je to tady docela mrtvé.
Pokud sem ještě někdo chodí, prosím o zkušenosti, jestli skousne vyfrit motor VW 2.0 TDi 103 kW bez comonrailu a auto bez DPF z výroby.
Dá se na to jezdit v tomto motoru bez nějakých zásadních úprav, nebo je to na průser?
Zatím dojíždím veterána B5 1,9 TDi, ale pomalu končí
Díky
Miloši, seženeš, sice ne supr kvalitu, ale na sběrném dvoře ti dají týdně 10-20l, ale je s tím práce. To ti na ty jejich pocuky po vesnici stačí. Byly doby kdy jsem měl měsíčně 500l a nevěděl kam dávat... Dneska si nedovedu představit, že žebrám někde v hospodě jako vocas a stejně to vždy vydrželo měsíc, a pak už vyschl zdroj... To už je dneska snazší sehnat lepší práci než vyfrit
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
to mně nemusíš psát asi víš že v tom lítám odpradávna a jsem určitě praotec varny blionafty, náklady mám furt 2,50 a nezdražuju, začal jsem za komarů to jsem měl elektroventil vypl benzin a kohoutem jsem naladil potřebný přísun LPG, časem jsem se dopracoval k reduktoru lovato, ta sada se dala koupit v itálii i na benzince a v čr se platila zlatem, pak blionafta, + různé šmakulády, trochu to posrala metanolová aféra ale měl jsem zrovna dva sudy, tak jsem znepřístupněný metanol přežil, to tupé celnické hlavy chtěli dodanit metanol že prej doma nelze bionaftu vyrobit to se musí průmyslově a ty jen mícháš olej s netanolem a jezdíš,
ted mi to je jedno, mám zásoby na několik let od roku 18 nikdo o vyfrit ani moc nezavadil
pak jsem ještě zapoměl že až po roce 2000 se vyráběli palivové soustavy v provedení odolné proti metylesteru, do roku 2000 but to měly v papírech že mohou jezdit na bionaftu nebo jim ta bio sežrala těsnění a čerpadlo začlo chcát, moje felda TD cross asi za rok, pak se čerpadlo přetěsnilo novým těsněním a cca 18 let pokoj chrysler V III TD z roku 97 ten vydržel 3 roky a čerpadlo KO, po přetěsnění OK, to je pracant k nezaplacení