Stránka 10 z 11
Napsal: 16 lis 2017, 19:02
od Kubi
Takže Sportage 2,0TD kupeny, palivo vyfrit + nafta 1:1, najazdene asi tisic kilometrov a čerpadlo tečie jak Dunaj
Pozeral som nato zospodu, vyzera že to tečie pod takym deklikom. Na obrazku je to v červenom kružku. Vie mi niekto povedať čo je pod tym deklom? Môžem to na aute povoliť, dať tesnenie a dotiahnuť alebo sa tam niečo rozsype a povyskakuje? Vopred ďakujem borcom za odpovede


Napsal: 16 lis 2017, 19:24
od burton.b22
Nic nevyskočí neboj

Povolit a vyměnit o-kroužek. Kdybys chtěl číslo můžu zjistit. Jinak doporučuji čerpadlo ven a přetěsnit komplet je to hračka.
Napsal: 16 lis 2017, 21:12
od Kubi
Díky, si borec

Uznávam ľudí ktorý vedia a pomôžu, fakt klobuk dolu. Vedel by si mi zistiť číslo toho krúžku? Dík,
Napsal: 17 lis 2017, 13:38
od burton.b22
Tady je číslo toho o-kroužku: 2460223001
Napsal: 17 lis 2017, 14:06
od pepe276
Číslo je hezké, ale dej sem i rozměry, stačí vnitřní průměr a tloušťka-průměr těla O kroužku. Podle toho ho koupíš v každé prodejně s O kroužky, nejlépe z FKM/FPM (=Viton)-odolává dnešním burešosra*kám v naftě.
Napsal: 19 lis 2017, 18:29
od Kubi
Ďakujem, skúsim vypátrať rozmer toho krúžku aby som si ho vedel kúpiť niekde z vitonu.
Re: Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
Napsal: 01 bře 2022, 14:34
od carlos01
Chlapi, je to tady docela mrtvé.
Pokud sem ještě někdo chodí, prosím o zkušenosti, jestli skousne vyfrit motor VW 2.0 TDi 103 kW bez comonrailu a auto bez DPF z výroby.
Dá se na to jezdit v tomto motoru bez nějakých zásadních úprav, nebo je to na průser?
Zatím dojíždím veterána B5 1,9 TDi, ale pomalu končí

Díky
Re: Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
Napsal: 04 bře 2022, 14:47
od zero1724
Čus, všechno PD kromě passat b5,5 4 motion, tam to nejelo kvůli komplikované nádrži... Jinak jezdí snad všechno PD, dokonce ASZ velice slušně

Re: Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
Napsal: 06 bře 2022, 19:08
od slovacek.milos
jede všechno ale pozor na olej v motoru polymeruje, umí zhoustnout jak mazelína a zvláště v zimním období ráno pokud svítí konev zadřeš
Re: Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
Napsal: 07 bře 2022, 15:02
od carlos01
Chlapi, díky

Při dnešních cenách bude asi hodně lidí zvažovat vyfrit

Re: Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
Napsal: 07 bře 2022, 17:21
od TG95
Ahoj, takže chápu dobře, že 1.4 tdi PD bude cajk?
carlos01 píše: ↑07 bře 2022, 15:02
Chlapi, díky

Při dnešních cenách bude asi hodně lidí zvažovat vyfrit
A jsme u toho, dneska nafta na Jesenicku 47Kč. Zároveň jsem mluvil se třemi kolegy a jdeme do vyfritu. Jen každý zvažujeme, jaké motorizace pořídit.
Re: Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
Napsal: 07 bře 2022, 18:51
od slovacek.milos
a vyfrit seženete kde ?
Re: Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
Napsal: 08 bře 2022, 17:36
od zero1724
Miloši, seženeš, sice ne supr kvalitu, ale na sběrném dvoře ti dají týdně 10-20l, ale je s tím práce. To ti na ty jejich pocuky po vesnici stačí. Byly doby kdy jsem měl měsíčně 500l a nevěděl kam dávat... Dneska si nedovedu představit, že žebrám někde v hospodě jako vocas a stejně to vždy vydrželo měsíc, a pak už vyschl zdroj... To už je dneska snazší sehnat lepší práci než vyfrit

Re: Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
Napsal: 08 bře 2022, 19:28
od slovacek.milos
zero1724 píše: ↑08 bře 2022, 17:36
Miloši,
to mně nemusíš psát asi víš že v tom lítám odpradávna a jsem určitě praotec varny blionafty, náklady mám furt 2,50 a nezdražuju, začal jsem za komarů to jsem měl elektroventil vypl benzin a kohoutem jsem naladil potřebný přísun LPG, časem jsem se dopracoval k reduktoru lovato, ta sada se dala koupit v itálii i na benzince a v čr se platila zlatem, pak blionafta, + různé šmakulády, trochu to posrala metanolová aféra ale měl jsem zrovna dva sudy, tak jsem znepřístupněný metanol přežil, to tupé celnické hlavy chtěli dodanit metanol že prej doma nelze bionaftu vyrobit to se musí průmyslově a ty jen mícháš olej s netanolem a jezdíš,
ted mi to je jedno, mám zásoby na několik let

od roku 18 nikdo o vyfrit ani moc nezavadil

Re: Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
Napsal: 08 bře 2022, 19:43
od slovacek.milos
pak jsem ještě zapoměl že až po roce 2000 se vyráběli palivové soustavy v provedení odolné proti metylesteru, do roku 2000 but to měly v papírech že mohou jezdit na bionaftu nebo jim ta bio sežrala těsnění a čerpadlo začlo chcát, moje felda TD cross asi za rok, pak se čerpadlo přetěsnilo novým těsněním a cca 18 let pokoj chrysler V III TD z roku 97 ten vydržel 3 roky a čerpadlo KO, po přetěsnění OK, to je pracant k nezaplacení
