jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Problém s otáčkama
Ahoj chlapy mám problém a nevím si vůbec rady. Měnil jsem tlakovou hadičku co jde z turba do hlavy čerpadla a od té doby mi hrozně blbnou otáčky. Nejenom že při nastartování se drží na nějakých 1100ot/min ale když přidám tak to klesá hrozně pomalu a neklesne to na těch 1100 ale nějakých 1500 tam zůstane. Poraďte prosím sem z toho už úplný jelen 

Zdravím tak je to opraveno nakonec jsem zjistil že příčina byla uplně banální. Za čerpadlem se šteluje doraz plynu skrze kontra matku a hlavu na šroubovák.. Asi díky vybracím motoru se to uvolnilo a tancovalo mi to tam jako o život a díky tomu samozřejmě tancovali i otáčky. Uff oddychl jsem si.
Jinak vás zdravím mám troška poladěný motor a již brzy sem přidám fotky a popis co všechno bylo děláno.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
napoj to na hadičku co vede ze sání do čerpadla, dej na ni téčko a pak už si vyvedeš hadičku jak potřebuješjammie píše:mohol by mi prosim niekto hodit foto kde mam napojit budik na meranie tlaku turba?

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
co na tom chceš fotit, je to jednoduchý jak facka
EDIT: tady sem našel v počítači jednu fotku nějakýho golfa, je tam prd vidět ale je to tam
EDIT: tady sem našel v počítači jednu fotku nějakýho golfa, je tam prd vidět ale je to tam

Naposledy upravil(a) turbo kamna power dne 23 lis 2010, 20:01, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
úprava motoru 1.9td GTD
Zdravím tak dodávám prozatím fotečku motoru jak ho mám upravený. Včera jsme doladily se známím motor na hodnotu u které jsem naprosto spokojený. Nemám to oficiálně potvrzené ale mělo by nám vyjít na válcích něco kolem 140-150PS. Jízda je úchvatná po prvních úpravách to jelo taky jako blázen ale to co to předvádí teď je neskutečný. Udělám videa a doložím dokumentaci všech úprav a rád každému poradím.


Ahoj na fotce kterou jsem přidal je červeně označeno kde se dává to téčko. Ta hadička jde z turba přímo do hlavy čerpadla takže už si jen zvol kde uděláš téčko a máš to. Pokud budeš povolovat ten průtokáč na čerpadle aby jsis to odmontoval dej pak pozor na zpětnou montáž při dotahování rádi praskajíjammie píše:mohol by mi prosim niekto hodit foto kde mam napojit budik na meranie tlaku turba?


Ahoj trysky z mercedes 3.0 , turbo k-24 a tlak 1.5 bar a čerpadlo zbroušený a předvstřik skoro na max ale troška jsme ubrali protože na max to nejelo tak dobře jako o kousek míň. Byl jsem na válcích a mělo by to být v rozmezí kolem 130-140ps. Ale je to podle mého názoru nejen o této úpravě cpu tam to nejlepší co jde jelikož dělám autodíly. Od základu oleje až po filtry a ložiska počínaje. Všechno má svůj smysl.Smoke píše:jaký trysky, turbo, jakej tlak? dokud to nezměříš, tak fakt výkon nevíš
kamoš měl upravené 1.9td a na brzdě kolem 120k a to bylo čerpadlo na max
Zapomněl jsem dodat že výfukové potrubí je samozřejmě jen trubka od svodů do zádu


Naposledy upravil(a) kubaTD dne 28 lis 2010, 00:01, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
chci se zeptat, chci dát na 1,6 TD intercooler, plnící tlak bude někde mezi 1,0-1,3 bar. Narazil jsem na tenhle intercooler:
rozměry:
délka 700 mm,
výška 105 mm,
tloušťka 55 mm.
Průměr na vstupu a výstupu 30mm.
Boky bych nechal vyrobit hliníkový se vstupem 50mm, ale bojím se, že nebude moc účinný a hlavně, že bude asi jako restriktor, jelikož má světlost zhruba jako 40-50mm trubka. Co myslíte? Dát ho nebo shánět jiný...

rozměry:
délka 700 mm,
výška 105 mm,
tloušťka 55 mm.
Průměr na vstupu a výstupu 30mm.
Boky bych nechal vyrobit hliníkový se vstupem 50mm, ale bojím se, že nebude moc účinný a hlavně, že bude asi jako restriktor, jelikož má světlost zhruba jako 40-50mm trubka. Co myslíte? Dát ho nebo shánět jiný...

Naposledy upravil(a) turbo kamna power dne 22 led 2011, 16:21, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5