jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

Tak ono to s B2jkovim Passatem nehejbalo zastak špatně. Pak mi praskla hadice mezi turbem a sáním ( nebyla plejtaná jen guma ). Tak jsem tam dal rovnou IC ale asi to bude tou netěsností
kubaTD
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2010, 20:39
Bydliště: České Lípa

Problém s otáčkama

Příspěvek od kubaTD »

Ahoj chlapy mám problém a nevím si vůbec rady. Měnil jsem tlakovou hadičku co jde z turba do hlavy čerpadla a od té doby mi hrozně blbnou otáčky. Nejenom že při nastartování se drží na nějakých 1100ot/min ale když přidám tak to klesá hrozně pomalu a neklesne to na těch 1100 ale nějakých 1500 tam zůstane. Poraďte prosím sem z toho už úplný jelen :(
kubaTD
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2010, 20:39
Bydliště: České Lípa

Příspěvek od kubaTD »

Zdravím tak je to opraveno nakonec jsem zjistil že příčina byla uplně banální. Za čerpadlem se šteluje doraz plynu skrze kontra matku a hlavu na šroubovák.. Asi díky vybracím motoru se to uvolnilo a tancovalo mi to tam jako o život a díky tomu samozřejmě tancovali i otáčky. Uff oddychl jsem si. :) Jinak vás zdravím mám troška poladěný motor a již brzy sem přidám fotky a popis co všechno bylo děláno.
jammie
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2010, 10:13
Bydliště: LM

Příspěvek od jammie »

mohol by mi prosim niekto hodit foto kde mam napojit budik na meranie tlaku turba?
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jammie píše:mohol by mi prosim niekto hodit foto kde mam napojit budik na meranie tlaku turba?
napoj to na hadičku co vede ze sání do čerpadla, dej na ni téčko a pak už si vyvedeš hadičku jak potřebuješ ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jammie
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2010, 10:13
Bydliště: LM

Příspěvek od jammie »

turbo kamna power píše:
jammie píše:mohol by mi prosim niekto hodit foto kde mam napojit budik na meranie tlaku turba?
napoj to na hadičku co vede ze sání do čerpadla, dej na ni téčko a pak už si vyvedeš hadičku jak potřebuješ ;)
ale ta fotka by aj tak pomohla :D
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

co na tom chceš fotit, je to jednoduchý jak facka

EDIT: tady sem našel v počítači jednu fotku nějakýho golfa, je tam prd vidět ale je to tamObrázek
Naposledy upravil(a) turbo kamna power dne 23 lis 2010, 20:01, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2008, 21:34

Příspěvek od jk.rx »

turbo kamna power píše:co na tom chceš fotit, je to jednoduchý jak facka
To je pravda od sání přes motor do čerpadla vede jen jedna hadička nemůžeš minout (LOL)
kubaTD
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2010, 20:39
Bydliště: České Lípa

úprava motoru 1.9td GTD

Příspěvek od kubaTD »

Zdravím tak dodávám prozatím fotečku motoru jak ho mám upravený. Včera jsme doladily se známím motor na hodnotu u které jsem naprosto spokojený. Nemám to oficiálně potvrzené ale mělo by nám vyjít na válcích něco kolem 140-150PS. Jízda je úchvatná po prvních úpravách to jelo taky jako blázen ale to co to předvádí teď je neskutečný. Udělám videa a doložím dokumentaci všech úprav a rád každému poradím.

Obrázek
kubaTD
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2010, 20:39
Bydliště: České Lípa

Příspěvek od kubaTD »

jammie píše:mohol by mi prosim niekto hodit foto kde mam napojit budik na meranie tlaku turba?
Ahoj na fotce kterou jsem přidal je červeně označeno kde se dává to téčko. Ta hadička jde z turba přímo do hlavy čerpadla takže už si jen zvol kde uděláš téčko a máš to. Pokud budeš povolovat ten průtokáč na čerpadle aby jsis to odmontoval dej pak pozor na zpětnou montáž při dotahování rádi praskají :-)

Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

jaký trysky, turbo, jakej tlak? dokud to nezměříš, tak fakt výkon nevíš
kamoš měl upravené 1.9td a na brzdě kolem 120k a to bylo čerpadlo na max
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
kubaTD
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2010, 20:39
Bydliště: České Lípa

Příspěvek od kubaTD »

Smoke píše:jaký trysky, turbo, jakej tlak? dokud to nezměříš, tak fakt výkon nevíš
kamoš měl upravené 1.9td a na brzdě kolem 120k a to bylo čerpadlo na max
Ahoj trysky z mercedes 3.0 , turbo k-24 a tlak 1.5 bar a čerpadlo zbroušený a předvstřik skoro na max ale troška jsme ubrali protože na max to nejelo tak dobře jako o kousek míň. Byl jsem na válcích a mělo by to být v rozmezí kolem 130-140ps. Ale je to podle mého názoru nejen o této úpravě cpu tam to nejlepší co jde jelikož dělám autodíly. Od základu oleje až po filtry a ložiska počínaje. Všechno má svůj smysl.

Zapomněl jsem dodat že výfukové potrubí je samozřejmě jen trubka od svodů do zádu :-) tlumič je jen další ubírání výkonu a to mi přece nechceme (LOL)
Naposledy upravil(a) kubaTD dne 28 lis 2010, 00:01, celkem upraveno 1 x.
kubaTD
Nováček
Příspěvky: 15
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2010, 20:39
Bydliště: České Lípa

Příspěvek od kubaTD »

Jediné co je prostě průser je ta spojka. Když tomu opravdu naložím prostě to nedává takže na ní musím opravdu hodně myslet. Převodovka mi už blbne na zpátečku takže až umře úplně prdneme tam z tdi ať mám možnost větší maximálky než 180 na originální z tdčka.
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Odpovědi: 0
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

spojka i převodovka se dá (po potřebných úpravách) dát třeba z g3 tdi.

jedna otázka.. máte někdo fotku vačky čerpadla - z boku, aby byl vidět profil - z motoru 1.9td (aaz)?
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

chci se zeptat, chci dát na 1,6 TD intercooler, plnící tlak bude někde mezi 1,0-1,3 bar. Narazil jsem na tenhle intercooler:
rozměry:
délka 700 mm,
výška 105 mm,
tloušťka 55 mm.
Průměr na vstupu a výstupu 30mm.
Boky bych nechal vyrobit hliníkový se vstupem 50mm, ale bojím se, že nebude moc účinný a hlavně, že bude asi jako restriktor, jelikož má světlost zhruba jako 40-50mm trubka. Co myslíte? Dát ho nebo shánět jiný...
Obrázek
Naposledy upravil(a) turbo kamna power dne 22 led 2011, 16:21, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“