Stránka 91 z 119
Napsal: 04 lis 2010, 22:08
od jk.rx
Tak ono to s B2jkovim Passatem nehejbalo zastak špatně. Pak mi praskla hadice mezi turbem a sáním ( nebyla plejtaná jen guma ). Tak jsem tam dal rovnou IC ale asi to bude tou netěsností
Problém s otáčkama
Napsal: 12 lis 2010, 12:23
od kubaTD
Ahoj chlapy mám problém a nevím si vůbec rady. Měnil jsem tlakovou hadičku co jde z turba do hlavy čerpadla a od té doby mi hrozně blbnou otáčky. Nejenom že při nastartování se drží na nějakých 1100ot/min ale když přidám tak to klesá hrozně pomalu a neklesne to na těch 1100 ale nějakých 1500 tam zůstane. Poraďte prosím sem z toho už úplný jelen

Napsal: 12 lis 2010, 21:52
od kubaTD
Zdravím tak je to opraveno nakonec jsem zjistil že příčina byla uplně banální. Za čerpadlem se šteluje doraz plynu skrze kontra matku a hlavu na šroubovák.. Asi díky vybracím motoru se to uvolnilo a tancovalo mi to tam jako o život a díky tomu samozřejmě tancovali i otáčky. Uff oddychl jsem si.

Jinak vás zdravím mám troška poladěný motor a již brzy sem přidám fotky a popis co všechno bylo děláno.
Napsal: 23 lis 2010, 19:12
od jammie
mohol by mi prosim niekto hodit foto kde mam napojit budik na meranie tlaku turba?
Napsal: 23 lis 2010, 19:31
od turbo kamna power
jammie píše:mohol by mi prosim niekto hodit foto kde mam napojit budik na meranie tlaku turba?
napoj to na hadičku co vede ze sání do čerpadla, dej na ni téčko a pak už si vyvedeš hadičku jak potřebuješ

Napsal: 23 lis 2010, 19:49
od jammie
turbo kamna power píše:jammie píše:mohol by mi prosim niekto hodit foto kde mam napojit budik na meranie tlaku turba?
napoj to na hadičku co vede ze sání do čerpadla, dej na ni téčko a pak už si vyvedeš hadičku jak potřebuješ

ale ta fotka by aj tak pomohla

Napsal: 23 lis 2010, 19:57
od turbo kamna power
co na tom chceš fotit, je to jednoduchý jak facka
EDIT: tady sem našel v počítači jednu fotku nějakýho golfa, je tam prd vidět ale je to tam

Napsal: 23 lis 2010, 19:58
od jk.rx
turbo kamna power píše:co na tom chceš fotit, je to jednoduchý jak facka
To je pravda od sání přes motor do čerpadla vede jen jedna hadička nemůžeš minout

úprava motoru 1.9td GTD
Napsal: 27 lis 2010, 14:13
od kubaTD
Zdravím tak dodávám prozatím fotečku motoru jak ho mám upravený. Včera jsme doladily se známím motor na hodnotu u které jsem naprosto spokojený. Nemám to oficiálně potvrzené ale mělo by nám vyjít na válcích něco kolem 140-150PS. Jízda je úchvatná po prvních úpravách to jelo taky jako blázen ale to co to předvádí teď je neskutečný. Udělám videa a doložím dokumentaci všech úprav a rád každému poradím.

Napsal: 27 lis 2010, 14:17
od kubaTD
jammie píše:mohol by mi prosim niekto hodit foto kde mam napojit budik na meranie tlaku turba?
Ahoj na fotce kterou jsem přidal je červeně označeno kde se dává to téčko. Ta hadička jde z turba přímo do hlavy čerpadla takže už si jen zvol kde uděláš téčko a máš to. Pokud budeš povolovat ten průtokáč na čerpadle aby jsis to odmontoval dej pak pozor na zpětnou montáž při dotahování rádi praskají

Napsal: 27 lis 2010, 19:03
od Smoke
jaký trysky, turbo, jakej tlak? dokud to nezměříš, tak fakt výkon nevíš
kamoš měl upravené 1.9td a na brzdě kolem 120k a to bylo čerpadlo na max
Napsal: 27 lis 2010, 23:54
od kubaTD
Smoke píše:jaký trysky, turbo, jakej tlak? dokud to nezměříš, tak fakt výkon nevíš
kamoš měl upravené 1.9td a na brzdě kolem 120k a to bylo čerpadlo na max
Ahoj trysky z mercedes 3.0 , turbo k-24 a tlak 1.5 bar a čerpadlo zbroušený a předvstřik skoro na max ale troška jsme ubrali protože na max to nejelo tak dobře jako o kousek míň. Byl jsem na válcích a mělo by to být v rozmezí kolem 130-140ps. Ale je to podle mého názoru nejen o této úpravě cpu tam to nejlepší co jde jelikož dělám autodíly. Od základu oleje až po filtry a ložiska počínaje. Všechno má svůj smysl.
Zapomněl jsem dodat že výfukové potrubí je samozřejmě jen trubka od svodů do zádu

tlumič je jen další ubírání výkonu a to mi přece nechceme

Napsal: 27 lis 2010, 23:58
od kubaTD
Jediné co je prostě průser je ta spojka. Když tomu opravdu naložím prostě to nedává takže na ní musím opravdu hodně myslet. Převodovka mi už blbne na zpátečku takže až umře úplně prdneme tam z tdi ať mám možnost větší maximálky než 180 na originální z tdčka.
Napsal: 05 pro 2010, 11:17
od grim
spojka i převodovka se dá (po potřebných úpravách) dát třeba z g3 tdi.
jedna otázka.. máte někdo fotku vačky čerpadla - z boku, aby byl vidět profil - z motoru 1.9td (aaz)?
Napsal: 09 pro 2010, 21:04
od turbo kamna power
chci se zeptat, chci dát na 1,6 TD intercooler, plnící tlak bude někde mezi 1,0-1,3 bar. Narazil jsem na tenhle intercooler:
rozměry:
délka 700 mm,
výška 105 mm,
tloušťka 55 mm.
Průměr na vstupu a výstupu 30mm.
Boky bych nechal vyrobit hliníkový se vstupem 50mm, ale bojím se, že nebude moc účinný a hlavně, že bude asi jako restriktor, jelikož má světlost zhruba jako 40-50mm trubka. Co myslíte? Dát ho nebo shánět jiný...
