Stránka 92 z 119

náběh turba

Napsal: 29 pro 2010, 19:01
od jakoob
Zdravím
Mám takovou otázečku, mám motor fiat 1.7td, a docela mi vadí že se mi turbo probouzí tak cca 2200 otáček, pod touhle hranicí je to prakticky mrtví, nepomohlo by přidat drobet nafty na čerpadle? Na tlak na turbu se mi moc šahat nechce, není tam IC

Napsal: 29 pro 2010, 19:11
od LibangVW
podle me to urcite pomuze , vic nafty = vic kouře a z toho plyne rychlejsi roztaceni turba ;) ale zase to bude kouřit pokud nepridas trochu vzduchu :)

Napsal: 29 pro 2010, 19:57
od Smoke
proč kouř??? ten tomu nepomůže
stačí přidat trochu, orig to bývá dost škrcené, chce to zkoušet, pootočit (přidat), projet atd

Napsal: 29 pro 2010, 20:12
od LibangVW
tak oprava : vic spalin ;)

Napsal: 22 led 2011, 13:54
od jakoob
tak sem šroubek na čerpadle otočil cca o čtvrt otáčky, ale otáčky zůstaly stejný, přitom by to mělo vyletět ne?

Napsal: 22 led 2011, 14:39
od bjukemen
..skús viac pridať,aspon jednu otačku

Napsal: 25 led 2011, 14:15
od polack
Nazdar, mám takový dotaz: na AAZ jsem měl normální čerpadlo s komínkem, začalo chcát (padala nafta), tak sem sehnal nějaké jiné taky z AAZ ale s "fake" komínkem (foto viz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 3&start=15 )
ALE: s původím čerpadlem jsem do kopce jel 120, s tímhle jen 80 (vše na 5°)
DOTAZ: lze použít vrch z normálního čerpadla s komínkem na spodek toho čerpadla s "fake komínkem"? Nebo nemáte někdo foto vnitřností spodku toho čerpadla bez aktivního přidavače?

Napsal: 25 led 2011, 14:37
od tuner
Mas cerpadlo z ekoTD,bez uprav spodku vymenit jen vrsek nepomuze.

Napsal: 11 úno 2011, 20:14
od polack
tuner píše:Mas cerpadlo z ekoTD,bez uprav spodku vymenit jen vrsek nepomuze.
Tak teda zkusim pretesnit to stare cerpadlo, nevite kde bych mohl sehnat vsechny potrebne tesneni? (nejlepe brno)

Napsal: 12 úno 2011, 19:32
od tuner
Bosch

Napsal: 26 úno 2011, 14:16
od jakoob
Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto


http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/

dík

Napsal: 26 úno 2011, 17:13
od jk.rx
jakoob píše:Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto


http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/

dík
Játeda nevim ale mohl by jsi napsat co máš za motor líp se pak radí :)

Napsal: 26 úno 2011, 17:29
od jakoob
jako mám v podpisu 1.7 td fiat, čerpadlo bosch

Napsal: 27 úno 2011, 12:31
od Majkl.fiat
jakoob píše:Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto


http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/

dík
Potenciometr pro regulaci EGR ventilu.

Napsal: 27 úno 2011, 16:01
od jakoob
Majkl.fiat píše:
jakoob píše:Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto


http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/

dík
Potenciometr pro regulaci EGR ventilu.
Aha a co reguluje, dávku nafty? Já mám EGR zaslepenej, tak jestli to není lepší odpojit, jo a nevíš jak se správně ovládá přesuvník? jestli při napětí 12V je přesuvník "zapnutej" nebo při žádným napětí, protože sem to proměřoval a de mi tam ať je motor studenej nebo teplej pořád 12V