Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já to kolikrát ověřoval, vysál jsem čerpadélkem a pak vyndal výpustný šroub a tam skoro nic nebylo..Ale je fakt, že u koncernu jsem to dělat přestal ..musel jsem kolikrát lovit v měrce, aby olej "našla" a jednou u Octy jsem nemohl zabrat, tak jsem radši to řešil spodem...Máš asi pravdu....
			
			
									
									nepropadat panice...
						- 
				turbo kamna power
 - Aktivista
 - Příspěvky: 4221
 - Registrován: 15 dub 2008, 20:32
 - Bydliště: Praha
 
Moje salky
Octavia 2 , 2/2008 BXE 220tis - cinske THcka vymenene minuly tyzden.
(Pocas tohto tyzdna odisla jedna oktavka susedovi na tento problem)
Robota v pohode za 4 hod. len som bohuzial objavil ze skrutka na vypust oleja mala zdrety zavit - momentalne zalepene tekutym "kovom" -> vana pojde na opravu.
			
			
									
									
						(Pocas tohto tyzdna odisla jedna oktavka susedovi na tento problem)
Robota v pohode za 4 hod. len som bohuzial objavil ze skrutka na vypust oleja mala zdrety zavit - momentalne zalepene tekutym "kovom" -> vana pojde na opravu.

Re: Moje salky
Hele, to sou Japonci a teď jim patří bejvalý TRW kde se vyrábí kloubySlavo9 píše:cinske THcka
Člověk se pořád učí.
						Re: Moje salky
nq opravu zavitu existuje taka vlozka..ako strunka..sa zakruti a fo nej povodny srob. je to ok.Slavo9 píše:Octavia 2 , 2/2008 BXE 220tis - cinske THcka vymenene minuly tyzden.
(Pocas tohto tyzdna odisla jedna oktavka susedovi na tento problem)
Robota v pohode za 4 hod. len som bohuzial objavil ze skrutka na vypust oleja mala zdrety zavit - momentalne zalepene tekutym "kovom" -> vana pojde na opravu.
GIV var asz 4mot upraveny
						- 
				golfgti16v
 - Přispěvovatel
 - Příspěvky: 475
 - Registrován: 21 kvě 2008, 19:20
 - Bydliště: šumava
 
Dobrý den tak jsem se zaregistroval,abych se podělil o mé zkušennosti.
Tak jsem také po přečtení celého tématu kolem létajících ojnic z těchto motorů také dobře udělal že jsem to vyměnil na své Caddy r.v.08 motor BLS najeto 316000km,1.2.4 jako nový,3 válec vypadaná konpozice z horní šály,olej 4x LL,pak po 15000km.Originál šály KS horní index H,spodní J.Objednal jsem novou sadu KS včetně šroubů.

			
			
									
									
						Tak jsem také po přečtení celého tématu kolem létajících ojnic z těchto motorů také dobře udělal že jsem to vyměnil na své Caddy r.v.08 motor BLS najeto 316000km,1.2.4 jako nový,3 válec vypadaná konpozice z horní šály,olej 4x LL,pak po 15000km.Originál šály KS horní index H,spodní J.Objednal jsem novou sadu KS včetně šroubů.

- romanespana
 - Aktivista
 - Příspěvky: 2264
 - Registrován: 29 pro 2011, 19:03
 - Bydliště: SPAIN
 - Kontaktovat uživatele:
 
ta je pekna, co klika? nedotklo sa ji to fyzicky nebo psychicky?
			
			
									
									launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10,  VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM,  MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
						Tohle se stávalo i u jiných motorů kus kompozice prostě zmizí, ale klice nic nebude, na šále je to vidět. Ale jak a proč ten kus vylítne, je na profesuru..Jarus 155 píše:Mikrometrem jsem ji neměřil,byla víc lesklá,budu raději shánět rezervní motor,mám v tom chlaďák tak raději pro jistotu.Kdyby měl někdo na prodej tak mi dejte vědět.
nepropadat panice...
						Potřeboval bych vědět zda jde nahradit můj motor BLS za jiný,volal jsem na různé inzeráty a tam mi bylo řečeno že jiný než BLS tam nedám že je zkrátka jiný.A ještě jednu věc mi říkali že tam určitě mám DPF což si myslím že ne protože jsem auto kupoval nové a na servisním štítku je kod 0GG.Děkuji za radu.
			
			
									
									
						