jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

jakoob píše:
Majkl.fiat píše:
jakoob píše:Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto


http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/

dík
Potenciometr pro regulaci EGR ventilu.
Aha a co reguluje, dávku nafty? Já mám EGR zaslepenej, tak jestli to není lepší odpojit, jo a nevíš jak se správně ovládá přesuvník? jestli při napětí 12V je přesuvník "zapnutej" nebo při žádným napětí, protože sem to proměřoval a de mi tam ať je motor studenej nebo teplej pořád 12V
Reguluje to otevření EGRu podle polohy plynového pedálu (a tudíš cca podle otáček) Na volnoběh by měl být zavřený, pak by se měl pomalu otvírat a cca kolem 2800 - 3000 už by měl být zase zavřený až do konce. Jestli to tam necháš nebo ne by nemělo mít na nic vliv. Motor je mechanika, a ta malinká ŘJ EGRu to snad přežije ;) Spíš by mohl být problém na STK a ME proč to tam není.

No a přesuvník je ovládaný napětím od spínačky, stejně jako stop ventil. Po zapnutí klíčku tam dojde 12V a začne se nahřívat cívečka v tom tělese co je vespod čerpadla vlevo, její chod než se plně prohřeje trvá cca 1,5 - 2 minuty, pak pustí regulační tlak na pístek přesuvníku vstřiku. Jde to poznat i poslechem, kdy otevře, pokud posloucháš motor na volnoběh, po nějaké době změní chod, jakkdyby ztichne a trochu se zvednou otáčky.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
jakoob
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 29 pro 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od jakoob »

Já sem ten předvstřik odpojil a motor se mi zdá tišší spíš teď, předtím sem pustil plyn a auto jako by víc brzdilo motorem a ted skoro vůbec, při odpojení by teda měl motor spíš jet furt s přesuvníkem co?
Octavia ahf, Golf mk1 - renovace
krusty
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15 bře 2011, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: UL

Příspěvek od krusty »

zdravim naftaci nenasel by se neokdo chotny z ustecka kdo by poradil jak navysit vykon u vw golf 1.9td dekuji za odpovedi
vw passat 1.9 tdi, 81 kw afn
petrsk
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 25 črc 2007, 20:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Usti nad labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petrsk »

jsem ze strekova a po 17 hodine jsem doma.kdykoliv se muzes zastavit
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
krusty
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15 bře 2011, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: UL

Příspěvek od krusty »

strekov??? a kde presne ja taky kousek od hradu:D
vw passat 1.9 tdi, 81 kw afn
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

?

Příspěvek od jk.rx »

Už to tu několikrát bylo ale nenašel sem u toho fotku tak přikládám fotky čerpadla z 1,9 TD. Tak jestli by byl někdo tak hodnej a označil šroub na ,,přidání na naftě,, díky
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Obrázek


V červeným kroužku...povol matku 13kou očkem a utahuj ten šroub..čím víc utáhneš,tím víc polezou otáčky nahoru,,ty pak seřídíš tou dlouhou tyčkou s pružinou..popřípadě dorazem tý páky co za ní tahá lanko.. ;) jinak jestli je na tom šroubu na přidání nafty zmáčklej kroužek-na fotce to není moc poznat,,tak ten klidně sundej..je to jen pojistka..
Octavia II RS
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

Díky :) . Myslel sem že to bude on když je pod přívodem. . . . Nechtěl sem ,,ladit,, něco co o čem nevim na stopro co to je. Na tomhle kroužek už neni, na tom co mam v autě ještě je (LOL)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

prvně bych upravil přidavač, aby zbytečně nehulilo vod spodu, a v otáčkách stejně může být málo
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

TAk sem se v tom torchu rejpal ale kýženej efekt nic moc jen se mi už neklepe palubka (noteeth) . Ješte sem trochu zvednul tlak turba ale pořád tlačí jen 0,6 bar teda jestli ten budík nekecá. . . . .
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a tu tyčku v přidavači jsi upravil?
pokud jo, tak to chce laborovat, nikdy není hned, musíš zas přidat, projet a furt dokola dokud nebude ok. u toho tlaku- tam může být unavená pružinka, zas zkusit víc utáhnout a sledovat tlak
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

Do přidavače sem se ještě nevrtal ;) . Naftu sem vrátil trochu zpět a možná i na původní místo. Přidal sem tlak na turbu a když mi to fouká 0,8 bar tak to začne foukat někde kolem a do toho se mi ještě rozpadla stahovačka (wallbash)
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

?

Příspěvek od jk.rx »

Tohle je nějakej přetlakovej ventil? Případně při jakym tlaku upouští a nebo k čemu to je kdyby mi někdo prozradil. :)Obrázek
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

je tam k ničemu, klidně ho zruš ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“