Stránka 93 z 119
Napsal: 27 úno 2011, 19:52
od Majkl.fiat
jakoob píše:Majkl.fiat píše:
Potenciometr pro regulaci EGR ventilu.
Aha a co reguluje, dávku nafty? Já mám EGR zaslepenej, tak jestli to není lepší odpojit, jo a nevíš jak se správně ovládá přesuvník? jestli při napětí 12V je přesuvník "zapnutej" nebo při žádným napětí, protože sem to proměřoval a de mi tam ať je motor studenej nebo teplej pořád 12V
Reguluje to otevření EGRu podle polohy plynového pedálu (a tudíš cca podle otáček) Na volnoběh by měl být zavřený, pak by se měl pomalu otvírat a cca kolem 2800 - 3000 už by měl být zase zavřený až do konce. Jestli to tam necháš nebo ne by nemělo mít na nic vliv. Motor je mechanika, a ta malinká ŘJ EGRu to snad přežije

Spíš by mohl být problém na STK a ME proč to tam není.
No a přesuvník je ovládaný napětím od spínačky, stejně jako stop ventil. Po zapnutí klíčku tam dojde 12V a začne se nahřívat cívečka v tom tělese co je vespod čerpadla vlevo, její chod než se plně prohřeje trvá cca 1,5 - 2 minuty, pak pustí regulační tlak na pístek přesuvníku vstřiku. Jde to poznat i poslechem, kdy otevře, pokud posloucháš motor na volnoběh, po nějaké době změní chod, jakkdyby ztichne a trochu se zvednou otáčky.
Napsal: 27 úno 2011, 20:15
od jakoob
Já sem ten předvstřik odpojil a motor se mi zdá tišší spíš teď, předtím sem pustil plyn a auto jako by víc brzdilo motorem a ted skoro vůbec, při odpojení by teda měl motor spíš jet furt s přesuvníkem co?
Napsal: 15 bře 2011, 20:47
od krusty
zdravim naftaci nenasel by se neokdo chotny z ustecka kdo by poradil jak navysit vykon u vw golf 1.9td dekuji za odpovedi
Napsal: 15 bře 2011, 21:20
od petrsk
jsem ze strekova a po 17 hodine jsem doma.kdykoliv se muzes zastavit
Napsal: 15 bře 2011, 21:26
od krusty
strekov??? a kde presne ja taky kousek od hradu:D
?
Napsal: 16 bře 2011, 18:24
od jk.rx
Už to tu několikrát bylo ale nenašel sem u toho fotku tak přikládám fotky čerpadla z 1,9 TD. Tak jestli by byl někdo tak hodnej a označil šroub na ,,přidání na naftě,, díky
Napsal: 16 bře 2011, 18:26
od jk.rx
Napsal: 16 bře 2011, 22:08
od RudisTDic
V červeným kroužku...povol matku 13kou očkem a utahuj ten šroub..čím víc utáhneš,tím víc polezou otáčky nahoru,,ty pak seřídíš tou dlouhou tyčkou s pružinou..popřípadě dorazem tý páky co za ní tahá lanko..

jinak jestli je na tom šroubu na přidání nafty zmáčklej kroužek-na fotce to není moc poznat,,tak ten klidně sundej..je to jen pojistka..
Napsal: 16 bře 2011, 23:14
od jk.rx
Díky

. Myslel sem že to bude on když je pod přívodem. . . . Nechtěl sem ,,ladit,, něco co o čem nevim na stopro co to je. Na tomhle kroužek už neni, na tom co mam v autě ještě je

Napsal: 17 bře 2011, 09:47
od Smoke
prvně bych upravil přidavač, aby zbytečně nehulilo vod spodu, a v otáčkách stejně může být málo
Napsal: 17 bře 2011, 17:35
od jk.rx
TAk sem se v tom torchu rejpal ale kýženej efekt nic moc jen se mi už neklepe palubka

. Ješte sem trochu zvednul tlak turba ale pořád tlačí jen 0,6 bar teda jestli ten budík nekecá. . . . .
Napsal: 18 bře 2011, 09:04
od Smoke
a tu tyčku v přidavači jsi upravil?
pokud jo, tak to chce laborovat, nikdy není hned, musíš zas přidat, projet a furt dokola dokud nebude ok. u toho tlaku- tam může být unavená pružinka, zas zkusit víc utáhnout a sledovat tlak
Napsal: 18 bře 2011, 20:29
od jk.rx
Do přidavače sem se ještě nevrtal

. Naftu sem vrátil trochu zpět a možná i na původní místo. Přidal sem tlak na turbu a když mi to fouká 0,8 bar tak to začne foukat někde kolem a do toho se mi ještě rozpadla stahovačka

?
Napsal: 19 bře 2011, 16:02
od jk.rx
Tohle je nějakej přetlakovej ventil? Případně při jakym tlaku upouští a nebo k čemu to je kdyby mi někdo prozradil.


Napsal: 19 bře 2011, 17:35
od turbo kamna power
je tam k ničemu, klidně ho zruš
