Stránka 95 z 132
Napsal: 07 čer 2016, 18:24
od Fulltank
To si mel kliku

Napsal: 14 čer 2016, 16:55
od martas.belka
dnes vyměněné lágry preventivně na mém passatu BLS! vrchní totál samosřejmě TH najeto 193000km. mohlo to mít vliv na spotřebu oleje?
Napsal: 14 čer 2016, 17:51
od UchoTD
Na tlak oleja.
dotaz
Napsal: 14 čer 2016, 18:56
od mishoE
Zdravím páni, chcem sa opýtať mám O2 FL r.v. 07/2010 MR11 najazdené 288 tis originál...nedávno som ju kúpil je tam potrebná výmena ložísk, alebo to už uťahovali správne?
Ďakujem
Napsal: 15 čer 2016, 15:23
od martas.belka
sundej vanu při výměně oleje a podívej se a budeš v klidu spát
Napsal: 15 čer 2016, 18:31
od p.s.
včera odpoledne kamarád octávie combi motor BXE 2009 dojel a dle první prohlídky je to na klice,ven z bloku to nešlo
najeto 150000km
až budou fotky dodám

Napsal: 05 črc 2016, 13:43
od Fantik
Tak přidám foto mojich, současně najeto poctivých 140tis.Km, od 70tis olej po 10tis. jsou to TH

Re: Moje salky
Napsal: 05 črc 2016, 19:45
od Rayx
šulda píše:Slavo9 píše:cinske THcka
Hele, to sou Japonci a teď jim patří bejvalý TRW kde se vyrábí klouby

Opravdu? TRW patří ZF
http://trw.com/
krom toho překvapivě TRW díly pro motory patří
http://www.ms-motorservice.com/en/ stejně jako Kolbenschmidt atd.
Jak už je tu uvedeno, TH sou japončíci, TAIHO, maj závod i Maďarsku
http://www.taihonet.co.jp/e/Plants.html
Hezkej je jejich fake warning
http://www.taihonet.co.jp/e/fake_bearin ... ngine.html
Napsal: 06 črc 2016, 07:57
od šulda
Ne vše po prodeji závodů TRW má ZF. Závod na výrobu řízení a venttilů se dokonce rozdělil na dva. Řízení mají teď zmiňovaní Japončíci a ventily Federal Mogul.
Napsal: 23 črc 2016, 10:08
od Lummar
Tak už jsem taky hrdou obětí prasklé ojnice u BXE.
Mám dotaz, jestli se vyplatí motor opravovat, nebo rovnou shánět novej? Ojnice praskla cca ve 180km/h a projela blokem ven k turbu a tam to vyhazelo olej ven a do výfuku ho šlo taky hodně. Předpokládám že vnitřek bude taky hodně pomlacenej...
Motor měl najeto 160tis a šel jak hodinky.
Napsal: 23 črc 2016, 10:30
od jericho-3
Tak ty hodinky zahoď, nemá to cenu.Může někde být / i u součástek zdánlivě nepoškozených/ skrytá prasklina a může se to vymstít..
Napsal: 29 črc 2016, 15:40
od Lukáš Básner
Zdravim, tak všichni známí mechanici mají plno, nenašel by se zde někdo kdo by mi ložiska vyměnil?? Všechen materiál na výměnu mám nakoupen. Díky
Napsal: 29 črc 2016, 16:55
od Lummar
Tak já už jsem sehnal raději motor BJB, nechal přetěsnit, udělat a bude se tam dávat. BXE už nějak nevěřím..

Napsal: 29 črc 2016, 18:33
od maros30
je jedno či maš BJB alebo BXE, ak su kvalitne šaly tak nie je problem
Napsal: 29 črc 2016, 18:38
od Slavkov
Není to jedno, s BJB místo BXE to na STK nebude OK
