BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

nechapu jednu vec a potreboval bych ji malicko rozlustit :( na 2.5 i pouzivak i holset hx 55 nebo dx50 jak to ze oni to roztoci a 2.5 tds ne ? ... je to otackama ? ze benzin toci vic ? ... ale zase nafta preci vic kouruje ...... no nak mi to nejde pochopit ... me se libi treba tohle http://auto.bazos.cz/inzerat/29686151/P ... -dx50w.php tak proc by to nechodilo lip jak k26 ? ...dekuji dekuji .....
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

kully dully píše:nechapu jednu vec a potreboval bych ji malicko rozlustit :( na 2.5 i pouzivak i holset hx 55 nebo dx50 jak to ze oni to roztoci a 2.5 tds ne ? ... je to otackama ? ze benzin toci vic ? ... ale zase nafta preci vic kouruje ...... no nak mi to nejde pochopit ... me se libi treba tohle http://auto.bazos.cz/inzerat/29686151/P ... -dx50w.php tak proc by to nechodilo lip jak k26 ? ...dekuji dekuji .....
Podle mě to bude těma otáčkama... právě v těch točkách je ten tok vzduchu podstatně rychlejší než u nafty.. proto se roztočí i pravdu velká turba a stačí zvednout tlak o desetiny a koně skáčou po 50ti :) Jen to stojí všechno nehoráznej balík... na to je zlatá nafta.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

dekuji ja si to myslel ale chtel jsem se ujistit .... :) skoda ze u nafty skacou po 5 :(
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

kully dully píše:dekuji ja si to myslel ale chtel jsem se ujistit .... :) skoda ze u nafty skacou po 5 :(
to je právě daň za to,že je to levnější :)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

:D :( .....
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
Bueno
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 25 čer 2013, 08:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bueno »

kully dully píše:kdyz bude holset za prijatelny peniz tak by mohlo ..... k26 asi fajn ale HOLSET je HOLSET :D
Na tu mojí lehkou váhu k26 bohatě stačí :-)) když né, tak se hold časem poladí taky něco jinýho, ale nejelo to vůbec špatně :D
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

kully dully píše:nechapu jednu vec a potreboval bych ji malicko rozlustit :( na 2.5 i pouzivak i holset hx 55 nebo dx50 jak to ze oni to roztoci a 2.5 tds ne ? ... je to otackama ? ze benzin toci vic ? ... ale zase nafta preci vic kouruje ...... no nak mi to nejde pochopit ... me se libi treba tohle http://auto.bazos.cz/inzerat/29686151/P ... -dx50w.php tak proc by to nechodilo lip jak k26 ? ...dekuji dekuji .....
Oni do těch benzínů nepotřebujou foukat 3bary, takže jim stačí že se to turbo začne roztáčet až ve vysokých otáčkách. Hlavně to používají u aut který mají třeba 800ps ale až v otáčkách, ty auta na normální ježdění nejsou. Holset HE351VE je trošku vymakanější, má něco jako nastavení lopatek, takže by mohl jít pěkně odspodu. A hlavně je dělaný na hodně vysokek tlak :D Dx50 je moc velká :(
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

tak Holset HE351VE tomu rikam vec .... prave jsem se zamiloval :D :-* jen je to reseny uz eletrikou to by se nechalo prestavet na klasicky vesgate ventil ?..... a na ebay tuhle hracku maj :D .....
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Jasný, tu elektriku k tomu ani nepotřebuješ. Dáš tam regulaci z obtoku.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Rihi
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 27 pro 2012, 01:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Rihi »

čau, prosím, šlo by tohle použít na montáž většího turba? :) http://www.ebay.com/itm/T3-RACING-TURBO ... df&vxp=mtr[/url]
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Rihi píše:čau, prosím, šlo by tohle použít na montáž většího turba? :) http://www.ebay.com/itm/T3-RACING-TURBO ... df&vxp=mtr[/url]
Nešlo, má to jiný příruby na hlavu
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Stejně u nich je velký poštovný, nakonec by tě to stálo 4500kč, za ty prachy koupíš svody sportovní na turbo i u nás nebo v německu, pošta z němec vychází tak na 600kč. sežen svody z 2,4td ale na velký turbo z e28
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Rihi
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 27 pro 2012, 01:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od Rihi »

oldaf píše:Stejně u nich je velký poštovný, nakonec by tě to stálo 4500kč, za ty prachy koupíš svody sportovní na turbo i u nás nebo v německu, pošta z němec vychází tak na 600kč. sežen svody z 2,4td ale na velký turbo z e28
až dojedu ze švýcarska zase se ozvu a snad bych se stavil :). mám garáž bez elektriky, takže nějaký zabrušování svodů atd...
Uživatelský avatar
kully dully
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 31 bře 2013, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: pribram

Příspěvek od kully dully »

Oldo kde teda sezenu sportovni svody na velky turbo tds ? ...
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf :D
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

kdyby někdo chtěl tak rozprodavam dily na ladění tds, velke svody z 2,4td male svody z 2,4td oboje na přestavbu většího turba, spojky, mechanicke čerpadla, 11mm a 12mm hlavy prostě plno věcí, mam tu i turbo z mercedesu atego nebo z 530d e60 GT2260v předělanou na přetlak, koupil sem 330d tak s tds končím :-)
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Odpovědět

Zpět na „BMW“