Napsal: 11 dub 2011, 20:13
Nechapem otazke?
Byli 2 druhy motoru.Starší měli štělování ventilu jak u 120 a novější měli hydrošteli.Jestli ty máš ten starší motor tak tam nedáš hlavu jak z 1.6 z hydroštelama tak i z 1.9lacik píše:Nechapem otazke?
To nevím nikdy sem ten motor neviděl,ale kámoš to chtěl měnit a říkal mě že to tak nejdelacik píše:Nemali nahodou zdvihatka z menitelnymi podložkami a hydrošteli.
Hod na to intercooler a dolad to na přidavačisanka píše:Hoj kluci jen jedna otazecka, mam G II 1,6 GTD (ani snim nejezdim jen byl urceny na pokusy s TD motorem)
Dal jsem otevrene sani, 65mm rouru od svodu az dozadu, pridal na cerpadle naftu (bohuzel bez otackomeru- metoda pokus omyl) zaslepil jsem tu hadicku na ovladani bypassu turba cas od casu to vyvezu na opustena mista a zkousim jestli se mi teda povedlo to trochu naladit a nepodarilo asi.. pac jede to sice lip ale nastup turba je strasne pozde nemam otackomer ale odhadoval bych to tak ve 3500ot pak to tahne jak splaseny ale uz musim radit dalsi kvalt... otazka tedy je jak dostat kroutak niz????? nerikejte at kupuju jiny turbo nebo vstriky bo at mi to nekdo naladi a pod. to neni auto na investice ale jen na nauceni principu jak na to
Čao, ač se to nezdá, TDčko má dost spalin, a při objemu 2,8 je dost možné (řekl bych 100%) že je GT20 na ten motor malé a prostě ho nenastavíš. Stejný problém jsme měl s GT17 na 1,9TD. Zkusil bych 2256, 2260 apod. něco většího. Bude se ti to i líp ladit. To že se chová jako špunt je pak o vyladění, stačí jak jsi psal, navrtat do svodů díru, navést barometr (tak do 5 barů optimál) a sledovat, při volnoběhu by přetlak měl být 0, při prudkém sešlápnutí plynu vyletí, klidně i ke 3 barům, ale hned jak turbo začne něco tlačit a regulovat lopatky by měl padnout. Mě na 1,9TDid s GT20 padá až skoro k nule (0,2 - 0,3b, v sání to samé) a pak nabíhá +/- stejně s plnícím tlakem, EMP by může být při plném zatížení a max. tlaku o cca 0,2 - 0,5 baru vyšší než plnící tlak. Max. plnící tlak je pak už jen o předpětí pružinky v baňce. Čím tvrdší, tím podrží lopatky déle zavřené a tím jde plnící tlak víc nahoru. Osobně ještě vyzkoušeno - naštelovat horní doraz baňky tak, aby vyjížděla na max zároveň s plně otevřenýma lopatkama, pak to reguluje dá se říct nejlíp.Milo75 píše:Zdravím
Takže jsem namontoval upravené vstřikovací čerpadlo z původního motoru (2,4)
A tak nějak si nejsem jistý nastavením, pro porovnání:
2,0TD-0,97-0,99-9mm pístek
2,4TD-0,78-0,80-10mm pístek
2,5TD-080-0,85-10mm pístek
2,5TD (EDC)-0,6-?
2,8td (10mm pístek) jsem nastavil na poprvé s neupraveným čerpadlem na cca 1,17 viz foto
Ted s čerpadlem z 2,4ky jsme nastavil na cca 0,95, což bych řekl, že je ještě málo, protože při studeným startu motor bíle zakouří, ale taky je to možná tím, že nemám nastavený pořádně sytič
Věcná: odkloněním čerpadla od bloku motor černě kouřil skoro na volnoběh
Přikloněním k bloku motor bíle kouřil a chcípal
Měl jsem zafixováno, že je to naopak
Jedná se o motor od firmy VM motori
Dále:
Mám namontované VGT turbo z A6, když sem ho měl nastavené, aby bralo od spodu, tak fungovalo jak motorová brda v nízkých otáčkách, ale zase max tlak byl 1,6 bar a spotřeba nešla pod 7,5 i když je člověk 90 nebo 120, ted, když sem seřídil doraz té páčky co ovládá lopatky, tak- že by nemělo turbo dělat špunt ve výfuku, se ale nemohu dostat s tlakem přes 1,1 bar. (na naftě je přidáno a přidavač zbroušen docela dosti)
Jak to nastavit??
Navrtat díru do svodů před turbo a změřit přetlak - někdo mi to už popisoval, ale už si nemohu vzpomenout
Když je tam velký přetlak, tak turbo funguje v nízkých otáčkách jako špunt, ale jak poznám že tam je přetlak akorát?? Kolik by měl být??
díky za odpověd
milo