jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

turbo je VNT20 -150konové a tvrdší pružinka tam už je, tuším, že sem k původní přidal pružinku od přidavače.

až ten motor je 2,8, tak má stejný pístek v čerpadle jako 2,4ka, tak sem si jako myslel, že by to mělo být ok

sitěč sem předělával z EL. na bimetal, abych nemusel sundavat ovládací páčku

mno nastavím sytič, přidám na čerpadle, skusím doseřídit ovládání turba a poreferuju (štelování horního dorazu mě nenapadlo)

díky za typ
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

musíš počítat s tím, že komůrkáč produkuje větší objem spalin než přímovstřik, takže je logický, že na 2,8TD je nemožný tlačit stejnej tlak jako to turbo foukalo na 2,5TDI, což je menší motor a ještě k tomu přímovstřik, takže pokud chceš VGT, poohlídl bych se po větším turbu.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

pozor pozor s původním motorem 2,4 td sem tlačil až 1,6 ted s motorem 2,8 TD netlačím víc jak 1,1 bar, a jediné do čeho jsem šahal je ovládání lopatek, aby to nežralo
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Odpovědi: 0
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

To turbo se muselo chovat jako špunt už s původní 2,4. To že jsi tlačil 1,6 je hezké, ale kolik bylo ve svodech EMP? Asi hrůza :-) Otevři si lopatky na max a zkus to projet, uvidíš kdy se ti bude rozbíhat a jak bude tlačit, podle toho uvidíš jak dál.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

ano to jo, jak sem psal bylo jedno jestli jsi jel ekonomicky nebo rychle a zběsile, ale zese při předjíždění sem nemusel ani podřazovat :)

mrknu na to, prvotně to skusím seřídit na dorazu banky
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
JakobTD
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2011, 13:35

TD-vykon

Příspěvek od JakobTD »

zdar borci muzu poprosit taky nejaky fotky na mejlika? j.brindzak@seznam.cz
chci zvysit vykon na 1,9 TD
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Myslím, že 96 stránek ti dají víc, než fotky (LOL)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ono už je tady toho na zbláznění a i všehochut, když bude někdy čas, do budoucna, udělal bych tak nějak obecnej návod i s foto. mě už by se taky nechtělo číst 96stran
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
jammie
Nováček
Příspěvky: 13
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2010, 10:13
Bydliště: LM

Příspěvek od jammie »

chlapi na g2 1.6 TD mam pridane aj na nafte aj na turbe a ide to celkom slusne ale teraz som skusil zviest hadicu co ide z odvetrania vika ventilov na zem a ide to o hodne lepsie... ale moja otazka znie... nemoze to mat nejaky extra zly vplyv na motor?
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

jammie píše:chlapi na g2 1.6 TD mam pridane aj na nafte aj na turbe a ide to celkom slusne ale teraz som skusil zviest hadicu co ide z odvetrania vika ventilov na zem a ide to o hodne lepsie... ale moja otazka znie... nemoze to mat nejaky extra zly vplyv na motor?
Nemá to žádny vliv.jenom ti jdou páry z ventilového vika pod auto a aspon nezasířáš filtr
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

někdo se se mnou hádal, že to vliv má u turbomotorů, že prý horcký vzduch z oleje pulzuje a nemá to takové efektivní odvětrávání jako když je nucené a přehřívají se střeva motoru, ale mám to také odpojené- záleží jak moc ti to hází olej :)

třeba traktor má jen trubku na boku motoru :)

jiank návod mám pro sebe sepsanej pošlu ho pak někomu at ho případně doopraví, ale asi by to chtělo i názorné foto
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
JakobTD
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 12 kvě 2011, 13:35

TD-vykon

Příspěvek od JakobTD »

Zdar borci chci si taky poladit motor TD muzu vas poprosit o fotky kde mam zasroubovat ten podtlak na turbo...diky moc fotky:j.brindzak@seznam.cz
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

stačí projít všechny stránky na tomto vlákně
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

cau , potrebuji poradit , Ford Escort 1.8TD cerpadlo Lucas nikde jsem na nem nenasel sroubek na pridani nafty jak na cerpadlu Bosch poradi nekdo ?
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Odpovědi: 0
Registrován: 23 dub 2009, 10:38

Příspěvek od Tom89 »

LibangVW píše:cau , potrebuji poradit , Ford Escort 1.8TD cerpadlo Lucas nikde jsem na nem nenasel sroubek na pridani nafty jak na cerpadlu Bosch poradi nekdo ?
někdo tu psal,ale někde jinde že tento motor stojí za hovno nic nevydrží.dá se tam dát bosch čerpadlo z nějakého citroušě
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“