jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
turbo je VNT20 -150konové a tvrdší pružinka tam už je, tuším, že sem k původní přidal pružinku od přidavače.
až ten motor je 2,8, tak má stejný pístek v čerpadle jako 2,4ka, tak sem si jako myslel, že by to mělo být ok
sitěč sem předělával z EL. na bimetal, abych nemusel sundavat ovládací páčku
mno nastavím sytič, přidám na čerpadle, skusím doseřídit ovládání turba a poreferuju (štelování horního dorazu mě nenapadlo)
díky za typ
až ten motor je 2,8, tak má stejný pístek v čerpadle jako 2,4ka, tak sem si jako myslel, že by to mělo být ok
sitěč sem předělával z EL. na bimetal, abych nemusel sundavat ovládací páčku
mno nastavím sytič, přidám na čerpadle, skusím doseřídit ovládání turba a poreferuju (štelování horního dorazu mě nenapadlo)
díky za typ
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
musíš počítat s tím, že komůrkáč produkuje větší objem spalin než přímovstřik, takže je logický, že na 2,8TD je nemožný tlačit stejnej tlak jako to turbo foukalo na 2,5TDI, což je menší motor a ještě k tomu přímovstřik, takže pokud chceš VGT, poohlídl bych se po větším turbu.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Odpovědi: 0
To turbo se muselo chovat jako špunt už s původní 2,4. To že jsi tlačil 1,6 je hezké, ale kolik bylo ve svodech EMP? Asi hrůza
Otevři si lopatky na max a zkus to projet, uvidíš kdy se ti bude rozbíhat a jak bude tlačit, podle toho uvidíš jak dál.

Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

TD-vykon
zdar borci muzu poprosit taky nejaky fotky na mejlika? j.brindzak@seznam.cz
chci zvysit vykon na 1,9 TD
chci zvysit vykon na 1,9 TD
Nemá to žádny vliv.jenom ti jdou páry z ventilového vika pod auto a aspon nezasířáš filtrjammie píše:chlapi na g2 1.6 TD mam pridane aj na nafte aj na turbe a ide to celkom slusne ale teraz som skusil zviest hadicu co ide z odvetrania vika ventilov na zem a ide to o hodne lepsie... ale moja otazka znie... nemoze to mat nejaky extra zly vplyv na motor?
někdo se se mnou hádal, že to vliv má u turbomotorů, že prý horcký vzduch z oleje pulzuje a nemá to takové efektivní odvětrávání jako když je nucené a přehřívají se střeva motoru, ale mám to také odpojené- záleží jak moc ti to hází olej 
třeba traktor má jen trubku na boku motoru
jiank návod mám pro sebe sepsanej pošlu ho pak někomu at ho případně doopraví, ale asi by to chtělo i názorné foto

třeba traktor má jen trubku na boku motoru

jiank návod mám pro sebe sepsanej pošlu ho pak někomu at ho případně doopraví, ale asi by to chtělo i názorné foto
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
TD-vykon
Zdar borci chci si taky poladit motor TD muzu vas poprosit o fotky kde mam zasroubovat ten podtlak na turbo...diky moc fotky:j.brindzak@seznam.cz