Stránka 96 z 119
Napsal: 06 kvě 2011, 06:20
od Milo75
turbo je VNT20 -150konové a tvrdší pružinka tam už je, tuším, že sem k původní přidal pružinku od přidavače.
až ten motor je 2,8, tak má stejný pístek v čerpadle jako 2,4ka, tak sem si jako myslel, že by to mělo být ok
sitěč sem předělával z EL. na bimetal, abych nemusel sundavat ovládací páčku
mno nastavím sytič, přidám na čerpadle, skusím doseřídit ovládání turba a poreferuju (štelování horního dorazu mě nenapadlo)
díky za typ
Napsal: 06 kvě 2011, 08:04
od turbo kamna power
musíš počítat s tím, že komůrkáč produkuje větší objem spalin než přímovstřik, takže je logický, že na 2,8TD je nemožný tlačit stejnej tlak jako to turbo foukalo na 2,5TDI, což je menší motor a ještě k tomu přímovstřik, takže pokud chceš VGT, poohlídl bych se po větším turbu.
Napsal: 06 kvě 2011, 15:27
od Milo75
pozor pozor s původním motorem 2,4 td sem tlačil až 1,6 ted s motorem 2,8 TD netlačím víc jak 1,1 bar, a jediné do čeho jsem šahal je ovládání lopatek, aby to nežralo
Napsal: 06 kvě 2011, 22:07
od Majkl.fiat
To turbo se muselo chovat jako špunt už s původní 2,4. To že jsi tlačil 1,6 je hezké, ale kolik bylo ve svodech EMP? Asi hrůza

Otevři si lopatky na max a zkus to projet, uvidíš kdy se ti bude rozbíhat a jak bude tlačit, podle toho uvidíš jak dál.
Napsal: 07 kvě 2011, 06:00
od Milo75
ano to jo, jak sem psal bylo jedno jestli jsi jel ekonomicky nebo rychle a zběsile, ale zese při předjíždění sem nemusel ani podřazovat
mrknu na to, prvotně to skusím seřídit na dorazu banky
TD-vykon
Napsal: 12 kvě 2011, 13:44
od JakobTD
zdar borci muzu poprosit taky nejaky fotky na mejlika?
j.brindzak@seznam.cz
chci zvysit vykon na 1,9 TD
Napsal: 12 kvě 2011, 14:10
od Jayson
Myslím, že 96 stránek ti dají víc, než fotky

Napsal: 12 kvě 2011, 16:19
od Smoke
ono už je tady toho na zbláznění a i všehochut, když bude někdy čas, do budoucna, udělal bych tak nějak obecnej návod i s foto. mě už by se taky nechtělo číst 96stran
Napsal: 12 kvě 2011, 20:52
od jammie
chlapi na g2 1.6 TD mam pridane aj na nafte aj na turbe a ide to celkom slusne ale teraz som skusil zviest hadicu co ide z odvetrania vika ventilov na zem a ide to o hodne lepsie... ale moja otazka znie... nemoze to mat nejaky extra zly vplyv na motor?
Napsal: 12 kvě 2011, 21:10
od Tom89
jammie píše:chlapi na g2 1.6 TD mam pridane aj na nafte aj na turbe a ide to celkom slusne ale teraz som skusil zviest hadicu co ide z odvetrania vika ventilov na zem a ide to o hodne lepsie... ale moja otazka znie... nemoze to mat nejaky extra zly vplyv na motor?
Nemá to žádny vliv.jenom ti jdou páry z ventilového vika pod auto a aspon nezasířáš filtr
Napsal: 12 kvě 2011, 21:40
od Milo75
někdo se se mnou hádal, že to vliv má u turbomotorů, že prý horcký vzduch z oleje pulzuje a nemá to takové efektivní odvětrávání jako když je nucené a přehřívají se střeva motoru, ale mám to také odpojené- záleží jak moc ti to hází olej
třeba traktor má jen trubku na boku motoru
jiank návod mám pro sebe sepsanej pošlu ho pak někomu at ho případně doopraví, ale asi by to chtělo i názorné foto
TD-vykon
Napsal: 13 kvě 2011, 08:30
od JakobTD
Zdar borci chci si taky poladit motor TD muzu vas poprosit o fotky kde mam zasroubovat ten podtlak na turbo...diky moc fotky:
j.brindzak@seznam.cz
Napsal: 13 kvě 2011, 17:04
od Milo75
stačí projít všechny stránky na tomto vlákně
Napsal: 13 kvě 2011, 21:14
od LibangVW
cau , potrebuji poradit , Ford Escort 1.8TD cerpadlo Lucas nikde jsem na nem nenasel sroubek na pridani nafty jak na cerpadlu Bosch poradi nekdo ?
Napsal: 13 kvě 2011, 21:53
od Tom89
LibangVW píše:cau , potrebuji poradit , Ford Escort 1.8TD cerpadlo Lucas nikde jsem na nem nenasel sroubek na pridani nafty jak na cerpadlu Bosch poradi nekdo ?
někdo tu psal,ale někde jinde že tento motor stojí za hovno nic nevydrží.dá se tam dát bosch čerpadlo z nějakého citroušě