Stránka 96 z 119

Napsal: 06 kvě 2011, 06:20
od Milo75
turbo je VNT20 -150konové a tvrdší pružinka tam už je, tuším, že sem k původní přidal pružinku od přidavače.

až ten motor je 2,8, tak má stejný pístek v čerpadle jako 2,4ka, tak sem si jako myslel, že by to mělo být ok

sitěč sem předělával z EL. na bimetal, abych nemusel sundavat ovládací páčku

mno nastavím sytič, přidám na čerpadle, skusím doseřídit ovládání turba a poreferuju (štelování horního dorazu mě nenapadlo)

díky za typ

Napsal: 06 kvě 2011, 08:04
od turbo kamna power
musíš počítat s tím, že komůrkáč produkuje větší objem spalin než přímovstřik, takže je logický, že na 2,8TD je nemožný tlačit stejnej tlak jako to turbo foukalo na 2,5TDI, což je menší motor a ještě k tomu přímovstřik, takže pokud chceš VGT, poohlídl bych se po větším turbu.

Napsal: 06 kvě 2011, 15:27
od Milo75
pozor pozor s původním motorem 2,4 td sem tlačil až 1,6 ted s motorem 2,8 TD netlačím víc jak 1,1 bar, a jediné do čeho jsem šahal je ovládání lopatek, aby to nežralo

Napsal: 06 kvě 2011, 22:07
od Majkl.fiat
To turbo se muselo chovat jako špunt už s původní 2,4. To že jsi tlačil 1,6 je hezké, ale kolik bylo ve svodech EMP? Asi hrůza :-) Otevři si lopatky na max a zkus to projet, uvidíš kdy se ti bude rozbíhat a jak bude tlačit, podle toho uvidíš jak dál.

Napsal: 07 kvě 2011, 06:00
od Milo75
ano to jo, jak sem psal bylo jedno jestli jsi jel ekonomicky nebo rychle a zběsile, ale zese při předjíždění sem nemusel ani podřazovat :)

mrknu na to, prvotně to skusím seřídit na dorazu banky

TD-vykon

Napsal: 12 kvě 2011, 13:44
od JakobTD
zdar borci muzu poprosit taky nejaky fotky na mejlika? j.brindzak@seznam.cz
chci zvysit vykon na 1,9 TD

Napsal: 12 kvě 2011, 14:10
od Jayson
Myslím, že 96 stránek ti dají víc, než fotky (LOL)

Napsal: 12 kvě 2011, 16:19
od Smoke
ono už je tady toho na zbláznění a i všehochut, když bude někdy čas, do budoucna, udělal bych tak nějak obecnej návod i s foto. mě už by se taky nechtělo číst 96stran

Napsal: 12 kvě 2011, 20:52
od jammie
chlapi na g2 1.6 TD mam pridane aj na nafte aj na turbe a ide to celkom slusne ale teraz som skusil zviest hadicu co ide z odvetrania vika ventilov na zem a ide to o hodne lepsie... ale moja otazka znie... nemoze to mat nejaky extra zly vplyv na motor?

Napsal: 12 kvě 2011, 21:10
od Tom89
jammie píše:chlapi na g2 1.6 TD mam pridane aj na nafte aj na turbe a ide to celkom slusne ale teraz som skusil zviest hadicu co ide z odvetrania vika ventilov na zem a ide to o hodne lepsie... ale moja otazka znie... nemoze to mat nejaky extra zly vplyv na motor?
Nemá to žádny vliv.jenom ti jdou páry z ventilového vika pod auto a aspon nezasířáš filtr

Napsal: 12 kvě 2011, 21:40
od Milo75
někdo se se mnou hádal, že to vliv má u turbomotorů, že prý horcký vzduch z oleje pulzuje a nemá to takové efektivní odvětrávání jako když je nucené a přehřívají se střeva motoru, ale mám to také odpojené- záleží jak moc ti to hází olej :)

třeba traktor má jen trubku na boku motoru :)

jiank návod mám pro sebe sepsanej pošlu ho pak někomu at ho případně doopraví, ale asi by to chtělo i názorné foto

TD-vykon

Napsal: 13 kvě 2011, 08:30
od JakobTD
Zdar borci chci si taky poladit motor TD muzu vas poprosit o fotky kde mam zasroubovat ten podtlak na turbo...diky moc fotky:j.brindzak@seznam.cz

Napsal: 13 kvě 2011, 17:04
od Milo75
stačí projít všechny stránky na tomto vlákně

Napsal: 13 kvě 2011, 21:14
od LibangVW
cau , potrebuji poradit , Ford Escort 1.8TD cerpadlo Lucas nikde jsem na nem nenasel sroubek na pridani nafty jak na cerpadlu Bosch poradi nekdo ?

Napsal: 13 kvě 2011, 21:53
od Tom89
LibangVW píše:cau , potrebuji poradit , Ford Escort 1.8TD cerpadlo Lucas nikde jsem na nem nenasel sroubek na pridani nafty jak na cerpadlu Bosch poradi nekdo ?
někdo tu psal,ale někde jinde že tento motor stojí za hovno nic nevydrží.dá se tam dát bosch čerpadlo z nějakého citroušě