Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
od vyroby tam boli KS, lebo ma stale jedneho majitela a nic sa nemenilo este,az doteraz,kym nezacalo nieco cvakat,rozobral som to a na stvrtom valci mala ojnica volu asi 2mmjericho-3 píše:To mne zajímá, takže po výměně ložisek špatných za ty dobré se ta situace opakovala?eazy20 píše:inac aj KS loziska sa tak isto vydreli, nebude to podla mna iba TH loziskami

Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... oFrom=listjericho-3 píše:Přesně právě nebylo definováno, v čem ty původní byly vadné a která část "směsi" -povlaku šál je na vině zadření šály..Je to jen nastříkaný plech, a továrna o tom mám zato, neřekla ani slovo..Je to pro ni minulost...
419 tis. km ujeto na motoru nejspíš BXE 7/2008
A tahle má tedy původní šály,takže dilema je pořád. Proč tedy lítají ojnice blokem ven..Vždy bývalo příčinou vadné mazání, problém šál se uvádí jen u tohoto provedení motoru , což mi připadá jako zástupný problém, protože proč by firma, která má tak obrovské zkušenosti šla do nějaké "směsi" na šály , která tohle zapříčiní?
nepropadat panice...
Hoši nevim, jestli tohle téma jede už jen ze setrvačnosti a řešej se tady věci dávno zmíněný a podle mne vyřešený.
Jak se tázal Jericho, firma šla do nové směsi, protože eko předpisy žádají kompozici olovo-free, ale jak už to tak bývá, olovo zlepšuje vlastnosti cínu a podobných materiálů hlavně směrem k pružnosti. Proto ty vysypané kompozice. Těch x fotek probrouošených šál až na měď s tím problémem lítajících ojnic nemá nic společného.
A Slavkove jestli myslíš větou "mít výměny oleje pod kontrolou od novoty", že si někdo koupí nový auto a začne si měnit hned olej sám, aby mu padla záruka, tak nevím nevím, jestli na někoho takovýho narazíš. A za další vysypaná kompozice šál nemá dle mého s kvalitou oleje a četností výměn příliš mnoho společného. To se ta kompozice spíš vydře a odrbeš klikovku.
Jak se tázal Jericho, firma šla do nové směsi, protože eko předpisy žádají kompozici olovo-free, ale jak už to tak bývá, olovo zlepšuje vlastnosti cínu a podobných materiálů hlavně směrem k pružnosti. Proto ty vysypané kompozice. Těch x fotek probrouošených šál až na měď s tím problémem lítajících ojnic nemá nic společného.
A Slavkove jestli myslíš větou "mít výměny oleje pod kontrolou od novoty", že si někdo koupí nový auto a začne si měnit hned olej sám, aby mu padla záruka, tak nevím nevím, jestli na někoho takovýho narazíš. A za další vysypaná kompozice šál nemá dle mého s kvalitou oleje a četností výměn příliš mnoho společného. To se ta kompozice spíš vydře a odrbeš klikovku.
Oct asv 2000, DieselPower
Pleteš se jenom v jednom a to v tom že zaruka normalně pokračuje i když si nenecháš olej vyměnit v autorizáku, stačí vyplnit servisní knížk ua orazitkovat a je to ok.Pája 19 píše:Hoši nevim, jestli tohle téma jede už jen ze setrvačnosti a řešej se tady věci dávno zmíněný a podle mne vyřešený.
Jak se tázal Jericho, firma šla do nové směsi, protože eko předpisy žádají kompozici olovo-free, ale jak už to tak bývá, olovo zlepšuje vlastnosti cínu a podobných materiálů hlavně směrem k pružnosti. Proto ty vysypané kompozice. Těch x fotek probrouošených šál až na měď s tím problémem lítajících ojnic nemá nic společného.
A Slavkove jestli myslíš větou "mít výměny oleje pod kontrolou od novoty", že si někdo koupí nový auto a začne si měnit hned olej sám, aby mu padla záruka, tak nevím nevím, jestli na někoho takovýho narazíš. A za další vysypaná kompozice šál nemá dle mého s kvalitou oleje a četností výměn příliš mnoho společného. To se ta kompozice spíš vydře a odrbeš klikovku.
Jó to máte asi pravdu kluci, že to "nějak" jde. I Slavkov tu možnost připouští.White píše:Pleteš se jenom v jednom a to v tom že zaruka normalně pokračuje i když si nenecháš olej vyměnit v autorizáku, stačí vyplnit servisní knížk ua orazitkovat a je to ok.Pája 19 píše:Hoši nevim, jestli tohle téma jede už jen ze setrvačnosti a řešej se tady věci dávno zmíněný a podle mne vyřešený.
Jak se tázal Jericho, firma šla do nové směsi, protože eko předpisy žádají kompozici olovo-free, ale jak už to tak bývá, olovo zlepšuje vlastnosti cínu a podobných materiálů hlavně směrem k pružnosti. Proto ty vysypané kompozice. Těch x fotek probrouošených šál až na měď s tím problémem lítajících ojnic nemá nic společného.
A Slavkove jestli myslíš větou "mít výměny oleje pod kontrolou od novoty", že si někdo koupí nový auto a začne si měnit hned olej sám, aby mu padla záruka, tak nevím nevím, jestli na někoho takovýho narazíš. A za další vysypaná kompozice šál nemá dle mého s kvalitou oleje a četností výměn příliš mnoho společného. To se ta kompozice spíš vydře a odrbeš klikovku.
A co se týče Tomas6...
Jak to myslíš, vyměnit ojniční čepy?
Oct asv 2000, DieselPower
Přesně tuhle otázku jsem si položil také,samozřejmně problém se šály ,jsme se dočetli v historii a bylo i slušně nafoceno.Ale z druhé stránky mi připadá,že ten kdo měnil olej místo po 30tis.tak po 10tis. až 15 tis. a nájezdy stavu tachometru nic moc a kleknul mu motor ,byly ty km stažené, skutečné?Slavkov píše:Pokud se nemýlím, tak zatím nikdo nenapsal, že by se toto stalo u auta, které měl od novoty a výměny oleje měl pod kontrolou
Měli jsme podnikové w CADY 1,9 77kw 2008 jezdilo se stím denně ,pravidelně servisované a jak to bylo zvykem u podniků než to šlo na garanci tak to mělo místo 30tis. 40tis. Jezdil s tím kdo měl ruce nohy.Ty auta se prodávali s nájezdama cca 200tis a co vím jezdí dodnes.
Já jsem tu dával foto mých po vyndání ve 140 tis a auto jsem kupoval s českým původem od známého s nájezdem 65tis. od 70tis km se olej měnil po 10tis a to 5W-40 se specifikací pro PD motory.Slavkov píše:Pokud se nemýlím, tak zatím nikdo nenapsal, že by se toto stalo u auta, které měl od novoty a výměny oleje měl pod kontrolou

Pro info BXE 2007 ve 190tis km měněny šrouby na ojnicích , lágry ok, nyní cca 240tis najeto a zatím nic ,oktávku jsem radši prodal pro klid .S kolegy automechaniky jsem konzultoval typ lágrů a materiál na klice , zatím vždy zadření ,protočení, hluky... předcházelo vylétnutí ojnice blokem nebo jejímu přetržení .Nesetkali se s nenadálým vylétnutím např u 1,5dci která trpěla na lágry -šálky...Kolik kdo najel nejvíce po výměně lágrů a šroubů?