Stránka 97 z 119

Napsal: 13 kvě 2011, 23:53
od jakoob
LibangVW píše:cau , potrebuji poradit , Ford Escort 1.8TD cerpadlo Lucas nikde jsem na nem nenasel sroubek na pridani nafty jak na cerpadlu Bosch poradi nekdo ?
na Lukasovi není šroubek na přidání nafty

Napsal: 14 kvě 2011, 07:44
od Tom89

Napsal: 29 kvě 2011, 11:19
od petko699
Chalani mam Vento 1.9TD AAZ a chcem sa spytat ako najlepsie prihodim aspon 10 konikov naviac. Viem je tu toho vela popisaneho,ale chcem to od niekoho nejako zhrnut,od niekoho kto ma s tym skusenost.. Aky velky treba IC ?? Mam IC s objemom 1,5 litra. Ako a kde je najlepsie ho dat na vente ?? Ak by boli foto potesi. ja davam foto motora AAz aky mam :? Obrázek

Napsal: 30 kvě 2011, 13:54
od Jan Rathouz
jakoob píše:
LibangVW píše:cau , potrebuji poradit , Ford Escort 1.8TD cerpadlo Lucas nikde jsem na nem nenasel sroubek na pridani nafty jak na cerpadlu Bosch poradi nekdo ?
na Lukasovi není šroubek na přidání nafty
Tady je návod na úpravu lukase.Je tam uprostřed v boku jak na něj koukáš.
Ta matka se vyšroubuje a něco si pod to dej,protože vyteče celej obsah čerpadla.Pak tak strčíš imbus a pootočíš doprava.
viz video
http://www.youtube.com/watch?v=mbkN3PaG ... grec_index

Na videu ve vše vidět.

Napsal: 30 kvě 2011, 14:04
od Jan Rathouz
petko699 píše:Chalani mam Vento 1.9TD AAZ a chcem sa spytat ako najlepsie prihodim aspon 10 konikov naviac. Viem je tu toho vela popisaneho,ale chcem to od niekoho nejako zhrnut,od niekoho kto ma s tym skusenost.. Aky velky treba IC ?? Mam IC s objemom 1,5 litra. Ako a kde je najlepsie ho dat na vente ?? Ak by boli foto potesi. ja davam foto motora AAz aky mam :? Obrázek
Ucpi hadičku u WG u turba.ideální dát do hadičky šroubek a zatáhnout sponkou.
Sundej to víčko na čerpadle vyndej tu membránu a ten kroužek na té tyčce dej pryč.
Na levé straně vyjíždí pastorek a na něj to natoč tým víc od skočeným kuželem.

Skus to projet a to ti bude bohatě stačit.
Půjde ti to více od spodu a nebude ti to skoro hulit.
A hlavně pocítíš ja začne táhnou turbo.
Pokud ti něco není jasné,tak ci to přečti od začátku,tam jsou všechny rady.

Napsal: 30 kvě 2011, 14:34
od Jan Rathouz
Tak jsem se rozhodl zkusit vstřik propanu do sání .
Už to mám skoro promyšleno a připraveno na montáž.

Použiji na řízení vstřiku tlakoví spínač který to sepne v 1bar a na vstřik do sání Vstřikovací el.ventil. Tlak propanu k el.ventilu bude regulovatelný,aby se to nechalo doladit.
Dám si do kabiny přepínač a když to budu chtít používat,tak ho zapnu.
A podle toho jak budete vytáčet motor,tak to zapne vstřikování v 1bar a jak uberete,tak to zase vypne.
V jednom bar proto,protože jsem sehnal takoví spínač a za druhé pak je to stejně hned na 1.5bar tak tím se vyřeší prodleva.

Tento poloautomatický systém mě napadl,protože by mně otravovalo mačkat pořád čudlík.

účel je dopálit zbytek vzduchu ve válcích a tím zvednout ještě o něco výkon.Protože propan chytne hned po naftě.Tak není strach o propájení pístu,protože tam zas taková teplota na víc nevznikne.

Dále je to levné a nenáročné řešení a propan proto,protože nezanáší ventily.

Komu se to zdá jako blbost tak bez komentáře děkuji.
Tady to je o zvýšení výkonu.

Napsal: 30 kvě 2011, 15:10
od stevocz
aj by som si to pozrel jak by to islo. ale skor by som sa bal ze to buchne neskoro a ked uz piest pojde hore ty to zase stlelis naspat dole.

a tiez som nepochopil kedy ho tam chces presne vstreknut ked si chcel len dopalit zbytkovy vzduch a nie naraz zapalit s naftou. hlavne ked to chces dat do sania cize propan pojde do vsetkych valcov aj tych co budu mat uz v sebe naftu. a tiez ked tam pridas propan tak zase o tolko vzduchu menej sa tam dostane a o tolko menej bude aj na dopalenie. hlavne kolko toho tam chces vstreknut?

zisiel by sa live vysielanie z testovania nech si to mozme pozriet (live preto keby to nemal kto uz poslat :-D)

Napsal: 30 kvě 2011, 16:04
od jericho-3
Hlavně aby to načasování a množství bylo správné, aby neulítla hlava.. :)

Napsal: 30 kvě 2011, 16:42
od Jan Rathouz
Načasování je jasné při tlaku turba 1bar a tlačím 1.5bar
Až to tam začne foukat ,tak to výstup z intercooleru namíchá pro všechny válce.
Jelikož jde tlak před el.ventilem štelovat,tak se to doladí dle potřeby průtoku.

Jeden borec to má a psal,že super,ale má to na čudlík a já to chci mít automatické po přepnutí spínače.Pouští tam propan pod tlakem max 3bar

Propan chytne až po zapájení nafty a ne rovnou v sání je to dokázáno a tento princip se používá na pohon stacionárních dieselů,ale tak,že je pohon propan a nafta je jen v minimální dávce na zapálení směsi.

Takže propan chytne až po zážehu nafty.Nad tím není potřeba spekulovat.

Jen přemýšlím kam dát bombu.Asi by bylo ideální do rezervy nádrž na lpg.

Tady je moje video jak to hulí
http://www.youtube.com/watch?v=OR0p36Xu9f8

A tady je borec co tam stříká LPG a je vidět jak to přestane hulit a že to maká dobře a hlavně je to pak vidět na tom kolik má koníků. (LOL) http://www.youtube.com/watch?v=ZwuvZ0oq3I4

Prosím na toto téma pište popřípadě zde ať se to tady neplete.Děkuji
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Napsal: 30 kvě 2011, 18:55
od petko699
Ja som si na tej membrane nijaky kruzok nevsimol,teda aspon myslim. Na tej foto je vidiet ako to mam otocene k tomu pastorku a je tam taky kuzel kde beha ten pastorek aj je to vidiet ako je to odrane. K tomu WG,mam rozrezat tu trubicku a ucpat ju ?? Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 30 kvě 2011, 19:22
od Jan Rathouz
Tak tu hadičku vytrhni od WG a do ní dej šrouhek.
Ten čep jak máš ty to jsem už viděl a je na něm vidět jak přidá v určité pozici a dál už je chudá směs.,tak to do konce té čárky od toho osazení zbruš do úhlu aby to bylo na konci té čárky tak o 1mm víc do hloubky a bude to další naftu na víc přidávat dál a pořád to potáhne při nástupu turba.

Takhle jak to máš ty zatáhne a hned tomu chybí nafta.

Skus to o ten 1mm a pak popřípadě ještě přibrousíš.

Napsal: 31 kvě 2011, 14:46
od Tom89
nevíte chlapi jaké označení sou ty trysky z toho mercedesa do G2

Napsal: 31 kvě 2011, 20:58
od petko699
Takze staci ucpat WG,pribrusit pridavac a je to ok ? Tak cez vikend to vyskusam a dam vediet. Tak zatim dik ;)

Napsal: 01 čer 2011, 20:33
od Milo75
seřizoval jsem čerpadlo-

při nastavování jsme se dostal až na doraz a motor stejně bíle zakouří při studeném startu, což mi předtím nedělal

že bych se sekl o zub??

Napsal: 01 čer 2011, 22:23
od Milo75
už sem to kapku pozapoměl:

když nakláním čepadlo tak, aby měl motor kovovější zvuk, černě kouřil a měl větší výkon, tak dělám to, že dávku paliva tam vstříknu později a naopak, pokud cchu motor tišší, měkčí chod atp, tak palivo nechám vstčíknout dříve

je to tak?? nebo to mám obráceně??