Stránka 98 z 119
Napsal: 02 čer 2011, 17:55
od jericho-3
Je to naopak, když máš kovovější zvuk, tak palivo vstřikuješ dřív a motor má možnost všechno sežrat..Při opačnám naklonění /záleží u jakého vozu, ale většinou od bloku/ předvstřik snížíš a palivo tam vstříkne později,/motor ztichne/ což znamená, že motor palivo nestačí sežrat celé a proto při malém předvstřiku motor bíle kouří/nespálená nafta/..Proto jde o to,najít vhodný kompromis , protože při příliš velkém předvstřiku je motor hlučný a vlastně vstřik paliva příliš brzo motor "zbrzdí" a naopak při malém předvstřiku motor palivo nevyužije....A ten černý kouř signalizuje, že motor má již předvstřk dostatečný , ale nafty je zbytečně moc..Ale lépe více než méně....
Správně seřízený motor má při naložení z volnoběhu ihned reagovat..,tak v půlce plynu černě zakouřit a pak "bez kouře"roztočený doběhnout do omezovače...
Napsal: 02 čer 2011, 20:38
od Milo75
jop díky sem již v obraze v mém případě vlivem rozvodových kol čerpadlo od bloku odkláním
a včera jsem právě chtěl ho ještě lépe nastavit, prože mi při studeném startu lehce bíle zakouřilo, jenže při nastavení na cca 0,15 sem už byl na dorazech (při starém čerpadle jsem byl cca uprostřed a hodnotou 0,15)
dá se někde sehnat origo nastavení čerpadla (2,8 VM motori) (nebo je to zbytečné kvůli úpravám)
je možné, že jak se mi třepaly ruce tak sem se sekl o zub při montáži čerpadla (povyjelo mě ozubené kolo ze záběru a asi se pak nějak posunulo-Asi)
NEBO je možné, že jak má čerpadlo přidáno na naftě, tak to prostě neseřídím stejně jako obyč čerpadlo??
díky za odpověd
edit:
Správně seřízený motor má při naložení z volnoběhu ihned reagovat..,tak v půlce plynu černě zakouřit a pak "bez kouře"roztočený doběhnout do omezovače...
PLATÍ TO I KDYŽ MÁ PŘIDÁNO NA NAFTĚ A PŘIDAVAČ UPRAVENÝ NA MAX???
Napsal: 02 čer 2011, 21:19
od jericho-3
Když je přidáno na naftě, a nelze přidat množství vzduchu k jejímu spálení, motor bude kouřit..A jestliže je čerpadlo v dorazu a nelze motor podforovat nebo ještě přidat téměř až k zastavení motoru , patrně je přesazeno o zub..Většinou je možno natočit čerpadlo tak, že se motor zastaví pro nedostatek předvstřiku, nebo mlátí tak, že "už to dál nejde""..

Napsal: 06 čer 2011, 20:29
od Tom89
clapi cu se zeptat.Dal jsem do G2 motor 1.6 TD z Audi B3
a při vytnutí motoru se mě rozsvítí kontrolka mazání a začne bzučet.Nevíte náhodou čím to je?Oleje je tam dost a a dal jsem tam 10W40 Havoline
Napsal: 06 čer 2011, 20:38
od turbo kamna power
no a maže to? Co tlak oleje?
Napsal: 07 čer 2011, 15:04
od Tom89
turbo kamna power píše:no a maže to? Co tlak oleje?
mazat to maže to udělá při větších ot.Když to chcípnu tak vše ok.Tlak oleje nemám jak změřit páč nemám měřák
Napsal: 07 čer 2011, 15:10
od LibangVW
nemas narazenou vanu na sacim kosi ?
Napsal: 07 čer 2011, 15:13
od Tom89
turbo kamna power píše:no a maže to? Co tlak oleje?
Napsal: 07 čer 2011, 15:13
od oldaf
Tom89 píše:clapi cu se zeptat.Dal jsem do G2 motor 1.6 TD z Audi B3
a při vytnutí motoru se mě rozsvítí kontrolka mazání a začne bzučet.Nevíte náhodou čím to je?Oleje je tam dost a a dal jsem tam 10W40 Havoline
A nemáš obrácený čidlo tlaku oleje? Na některých autech jsou spínací a na některých rozpínací.
Napsal: 07 čer 2011, 15:16
od Tom89
LibangVW píše:nemas narazenou vanu na sacim kosi ?
tak to kua nevím doufám že to nebude vadit měl sem to naposledy loni zhoděné dole.Je kde si naražená,ale už si nepamatuju kde je čerpadlo
Napsal: 07 čer 2011, 15:20
od Tom89
oldaf píše:Tom89 píše:clapi cu se zeptat.Dal jsem do G2 motor 1.6 TD z Audi B3
a při vytnutí motoru se mě rozsvítí kontrolka mazání a začne bzučet.Nevíte náhodou čím to je?Oleje je tam dost a a dal jsem tam 10W40 Havoline
A nemáš obrácený čidlo tlaku oleje? Na některých autech jsou spínací a na některých rozpínací.
to si myslím že ne,páč sem vše dal z potkaného origo motoru a tam to valilo bez problému
Napsal: 07 čer 2011, 17:34
od jammie
Tom89 píše:oldaf píše:Tom89 píše:clapi cu se zeptat.Dal jsem do G2 motor 1.6 TD z Audi B3
a při vytnutí motoru se mě rozsvítí kontrolka mazání a začne bzučet.Nevíte náhodou čím to je?Oleje je tam dost a a dal jsem tam 10W40 Havoline
A nemáš obrácený čidlo tlaku oleje? Na některých autech jsou spínací a na některých rozpínací.
to si myslím že ne,páč sem vše dal z potkaného origo motoru a tam to valilo bez problému
ked som menil motor tak som musel vymenit aj cidlo oleja lebo mi stale blikal olej. potom som vymenil budiky a zas mi zacal blikat a nepomohlo ani ked som zas vymenil cidlo kedze je ich je viac druhov.
Napsal: 07 čer 2011, 18:36
od Tom89
jammie píše:Tom89 píše:oldaf píše: A nemáš obrácený čidlo tlaku oleje? Na některých autech jsou spínací a na některých rozpínací.
to si myslím že ne,páč sem vše dal z potkaného origo motoru a tam to valilo bez problému
ked som menil motor tak som musel vymenit aj cidlo oleja lebo mi stale blikal olej. potom som vymenil budiky a zas mi zacal blikat a nepomohlo ani ked som zas vymenil cidlo kedze je ich je viac druhov.
No si na něco kápl.Protože když sem to měl vše i z budíkama tak to bylo dobry,ale musel jsem dát druhé protože na těch origo sem spálil plošák.No a ted které je to to čidlo?
Napsal: 09 čer 2011, 20:03
od Milo75
Prosím o radu
hmm tak spotřeba na 400km cca 9l/100km
koukal jsme, že při 4RS a jízdě do mírného kopce se pohne ručička tlakoměru od 1500ot
to je asi špatně, že??
pořád mi VGT trubo funguje jak motorovka
jak vypadá to seřizování??
navrtám dírku do svodů před turbem nasadím budík a koukám co to ukazuje na volnoběh??
ale co by to mělo ukazovat?? nebude náhodou rafička lítat podle toho jak pálí jednotlivé válce??
díky za typy
EDIT
když nastavím turbo tak, aby mě nebrzdilo v nízkých otáčká a zabíralo déle cca 2000ot, tak to podle mne postrádá výhody VGT turba a s obyč obtokovým bych na tom asi byl lépe
EDIT:
modré šipky znamenají, že turbo tlačí malý tlak a naopak??

Napsal: 11 čer 2011, 15:35
od jericho-3
Tom 89, je tam tzv. dynamická kontrola tlaku oleje a ty 2 čidla jsou obrácená /jedno spíná a druhé rozepíná kostru/ a je to odlišené barvou..Od bílé,šedé ,hnědé až po černou../dle typu/Ty by jsi měl mít na hlavě snímač hnědý pro tlak 30kpa/0,3 bar/ a na držáku filtru šedý snímač/pozor jsou světle šedé a tmavě šedé/ a ten je nastavený na tlak 90kpa/0,9 bar/..Je to napsáno zezadu snímače..Je v tom pěkný guláš..
Pardon-tohle je pro G3 ,seat ibiza 1,9..
Ale pro 1,6 TD/diesel a TD je rozdíl v čidlech/ by to měla být obdoba...