Stránka 99 z 132
Napsal: 19 lis 2016, 09:43
od boma1057
trochu

chcem sa spýtať na odfuk turba na motore bxe golf 5 v podstate sa mi jedna o to ze kolega v praci ma golf 4 a snaži sa docieliť odfuku ako mam ja na G5 bxe ale nejak sa mu to nedari a asi ani nebude dariť, mam KAT OFF a rozpojený výfuk na spoji a vyhodený tlmič čiže mam banku od KAT a asi pol metra rule takže vyfuk končí asi v polke auta. kolega ťiež skusil zhodiť tlmič ale žiaden ani naznak odfuku, predpokladam že turbo na G5 a G4 budu asi konštrukčne iné? vďaka za info

Napsal: 19 lis 2016, 11:33
od fekálek
jericho-3 píše:Marek 320 -a ty nové šrouby již budou lepší..? Viděl jsem několik ojničních šroubů/asi ne z BXE / které díky velkým svalům mechánů byly až o 1/3 delší..Byly zeslabeny tak, že je to až neuvěřitelné , ale byly vcelku. Samozřejmě nezřízená moda úpravců a touha majitelů o nesmyslných výkonech má své důsledky...Když přijede borec v Audi na inzerát k chipování motoru, sedne do auta a zeptá se, tak kolik ? A podle peněz majitele zvedne výkon.Majitel zaplatí, natočí a dá mu kládu...Toho úpravce nezajímá, v jakém stavu je motor, na jakém oleji jezdí apod...Co mu je vlastně do toho , když je blb majitel..Panu Abarthovi a podobným mistrům by se z toho přivodil nervový záchvat...

Jericho prosímtě, nech už pana Abartha v klidu, tyhle motory mají prostě syndrom nové doby a to že se šetřilo VŠUDE, proto se to jebe. Když jsi nafoukl na 150kw starý ASZ tak tem motor to nezajímalo, ale když podobnej scénař naleješ do těch novejch šuntů kde jsou elologický lágry bez olova, slabá klika, oleje LL je problém. Je to potřeba zkontrolovat dát nový lágry šrouby, měnit olej včas a nejezdit na sprinty do milovic s BLS,BXE pod kapotou

Napsal: 19 lis 2016, 11:46
od jericho-3
Tohle je celkový problém moderní doby, lidé zapomínají přemýšlet. Čím více možností informací mají, tím jsou "blbější". Už jen představa , jak se hází kw sem a tam , aniž ten člověk tuší, co to čítá a chce ze svého kombíka udělat raketu na kolech, je k smíchu..Pořád čekám, až se okolo mne mihne starý Passat v obrovské akceleraci a pořád nic..Svět chce být klamán a mnoho firem z toho těží...

Napsal: 19 lis 2016, 12:58
od maros30
Jocco666 píše:Nazdar chalani wiem ze to tu bolo spominané ale poradili by ste mi relativne šupli sem kódy resp vyrobne čisla šalok mtore idu do 1.9tdi 77kw BLS lebo podla vin ukazuje dva typy od kobelakov dakujeem
045105701B GLB - horní pánve,
045105701C GLB - dolní pánve,
045105425 - šrouby.
Napsal: 01 pro 2016, 14:49
od Jocco666

chalanii tak loziska a sroby uspesne vymene mal som tam origo VW šali..tie kvalitnejsie neskor nahram ostatne foto s cislami
kod motora BLS 189000km
Napsal: 08 pro 2016, 15:27
od Sojkich
Zdravim panove ! Budu kupovat BXE 2008 1.9 a chci se zeptat jestli nekdo umi v okoli prahy vymenit ty saly se sroubama ?:) Je tu snad nekdo komu i po vymene odesel motor nebo spokonene jezdite ?:)
Napsal: 09 pro 2016, 01:27
od ka-spel
maros30 píše:Jocco666 píše:Nazdar chalani wiem ze to tu bolo spominané ale poradili by ste mi relativne šupli sem kódy resp vyrobne čisla šalok mtore idu do 1.9tdi 77kw BLS lebo podla vin ukazuje dva typy od kobelakov dakujeem
045105701B GLB - horní pánve,
045105701C GLB - dolní pánve,
045105425 - šrouby.
Může někdo dát čísla na BXE, modelový rok 2008.
Napsal: 19 pro 2016, 09:39
od matasimek
Ahoj kluci můj příběh, mám 1.9 tdi BLS, r.v.2008;220000KM vyměnil jsem šrouby na ojnicích a motor stejně zaklepal. Až tady jsem se dočetl o eko-šálcích bez olova. takže blok přežil ojnice na 4 válci protočená,
Vyměnil jsem tedy klikovku a taky všechny ojnice, dal jsem kliku z AUY což je 85kw v sharanu, Klika i ojnice pasovaly, nové šály, axiální půlměsíce, všechny šrouby-ojnice, hlavní i na hlavu a vstřiky, hydroštely rozvody. zatím po opravě ujeto 1000km, zdá se že dobré. Měl jsem tam šálky kolben&smidth, s indexem G a H, všechny byly ko-vyzobané vydrolené,přesto se protočila jen 1 ojnice. Jinak kamoš má tourana 2006, BLS a tam byly po demontáži šálky Glyco, (byl to dovoz z Italie, asi to nikdo neměnil a byly OK)
Napsal: 19 pro 2016, 09:46
od matasimek
PS jinak si myslím že klikovky z kteréhokoliv Tdi do těchto bloků pujdou napasovat, já jsem jen sundal plechové zubaté kolečko pro čidlo otáček, protože BLS má to "magnetické"gufero pod setrvačníkem s čidlem. Blok nahradit nejde z důvodu otvoru pro to čidlo otáček, ale kdyby se do toho někdo zakousl a vymyslel to, vyvrtal dírku a protáhl tamtudy dráty pro to čidlo, myslím by tam ty bloky šly zaměnit, Jen při závadě čidla by musela převodovka + setrvačník dolů, kdežto u origo BLS se tam dá nějak dostat...Myslím že i písty a zbytek mechaniky je totožný. (krom vačky pro DPF, ta je dle katalogu jiná)
Napsal: 19 pro 2016, 18:38
od Tomas.cz
Čas od času se podívá ojnice ven i z motorů ČKD K6S310DR
Zdroj: k-report.net, uživatelé Maršál a Kojak
Napsal: 26 pro 2016, 17:43
od Source
Chlapi nechce sa mi veriť, ale známenu vyletela oknica na BXE aj keď už mal vymenené šály a šróby. Čo myslíte použil nejaké zlé diely ? Tvrdí že dával origo diely ale neviem konkrétne číslo dielov. Mohlo sa stať že sa aj nové diely tak opotrebovali alebo skorej hľadať chybu v montáži ?
Napsal: 27 pro 2016, 14:17
od jericho-3
V montáži těžko, spíše BX bude mít ještě nějaký "bermudský problém", který ostatní "kody nemají"...Ojnice se utrhne pouze když zapůsobí brutální síla, kterou může vyvolat zadření na klice, popřípadě použití ojnice, která již byla vyhřáta předešlým "problémem/např. opravou oka ojnice po protočení ojničního ložiska/ a ojnice se při přetočení motoru přetrhne..Tady jde o to, že před tímto problémem vždy varuje klepání /pokud motor pořád dobře maže/. kdy se zvětší vůle uložení, po kterém právě může následovat zadření. Takže když člověk i na křižovatce slyší "rachtající" PD , říká si, majitel podobné varování klepotem nemůže vůbec slyšet...

Napsal: 27 pro 2016, 16:22
od borelli
Po jakém kilometrovém nájezdu se mu to stalo ?
Napsal: 27 pro 2016, 16:48
od octaviask
Source píše:Chlapi nechce sa mi veriť, ale známenu vyletela oknica na BXE aj keď už mal vymenené šály a šróby. Čo myslíte použil nejaké zlé diely ? Tvrdí že dával origo diely ale neviem konkrétne číslo dielov. Mohlo sa stať že sa aj nové diely tak opotrebovali alebo skorej hľadať chybu v montáži ?
to je nejake cudne....a takto sa tazko hodnoti. Trebalo sa na ten motor poriadne pozriet čo sa tam dialo a prečo vyletela ojnica. Tam najdes pricinu, z tych jednotlivých dielov vyčítaš čo sa im stalo.
Napsal: 28 pro 2016, 18:26
od e36power
Bxe 2008 187000km olej interval 30000km 5w30 castrol
Originál čísla:
Dolní šaly: 045 105 701c glb
Horní šaly: 045 105 701b glb
Šrouby: 045 105 425
