jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

jericho-3 píše:Tom 89, je tam tzv. dynamická kontrola tlaku oleje a ty 2 čidla jsou obrácená /jedno spíná a druhé rozepíná kostru/ a je to odlišené barvou..Od bílé,šedé ,hnědé až po černou../dle typu/Ty by jsi měl mít na hlavě snímač hnědý pro tlak 30kpa/0,3 bar/ a na držáku filtru šedý snímač/pozor jsou světle šedé a tmavě šedé/ a ten je nastavený na tlak 90kpa/0,9 bar/..Je to napsáno zezadu snímače..Je v tom pěkný guláš.. :)
Pardon-tohle je pro G3 ,seat ibiza 1,9..
Ale pro 1,6 TD/diesel a TD je rozdíl v čidlech/ by to měla být obdoba...
Nevadí už se tam řeší to druhé čidlo.Díky
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

jericho-3 píše:Tom 89, je tam tzv. dynamická kontrola tlaku oleje a ty 2 čidla jsou obrácená /jedno spíná a druhé rozepíná kostru/ a je to odlišené barvou..Od bílé,šedé ,hnědé až po černou../dle typu/Ty by jsi měl mít na hlavě snímač hnědý pro tlak 30kpa/0,3 bar/ a na držáku filtru šedý snímač/pozor jsou světle šedé a tmavě šedé/ a ten je nastavený na tlak 90kpa/0,9 bar/..Je to napsáno zezadu snímače..Je v tom pěkný guláš.. :)
Pardon-tohle je pro G3 ,seat ibiza 1,9..
Ale pro 1,6 TD/diesel a TD je rozdíl v čidlech/ by to měla být obdoba...
Nevadí už se tam řeší to druhé čidlo.Díky
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

mno problém vyřešen, červíkem seřízen záběr turba od vyšších otáček a na ovládacím táhlu k bance max plnící tlak

ještě takovej banální dotaz:

když je zaplý sytič, tak čerpadlo vstřikuje dříve nebo později při porovnání se zahřátým motorem??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

ja bych rekl ze driv , protoze kdyz je treba pod nulou tak je potreba tam naftu vstriknout driv aby se stihla zahrat na bod vzniceni ale nejsem si jistej
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

dřív. a mělo by to jít i slyšet
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

jo je to dřív. Jde slyšet, že to má lehce tvrdší chod a zvednou se i otáčky.

jinak takej rychlej dotaz: je možný, že když jsem dal menší filtrbox, tak auto celkem znatelně jede líp odspodu a hůř v otáčkách? Měl jsem v jedničce filtrbox z pežota 405 a dal jsem original, který má filtr skoro poloviční. Jestli se mi to zdá, nebo to fakt jde poznat...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

Kontrolka oleje vyřešena ted mě zajímá pár věcí.Mám doma staré vstřikovače a já je rozdělal abych se podíval :D Jak se to skládá do hromady?Než sem to rozdělal tak to bylo v poho bo byli zakarbonované takže to šlo zašroubovat,ale jak sem to čistil od karbonu tak to vůbec nejde do hromady je za potřebý nějaký lis nebo tak něco.Za 2. jak se nastavuje tlak navstřikách.Vím že je za potřebí testr,ale jak se to nastavuje na cca.hodnotu u G2 155 baru to už je z výroby nastavené a víc tam nejde dát
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

delas neco spatne jde to slozit krasne, tlak se serizuje podlozkama.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

tuner píše:delas neco spatne jde to slozit krasne, tlak se serizuje podlozkama.
aha takže ta podložka co je schovaná na ve vršku vstřikovače to je ono?A když nebudu přidávat tlak na vstřicich tak tam bude origo 155 bar
Tak jak sem to rozebral sem to složil,ale tu pružinu né a né stlačit
hash
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13 čer 2011, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od hash »

Zdravim, mam problém s tlakem turba Garrett na mém peugeou 306TD.
Totiž po odpojení hadičky do wastegate je tlak pořád stejný 0,9-1,0 při max. zatížení. Nevíte někdo čím by to mohlo být?
macoo21
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 20 led 2007, 09:58
Odpovědi: 0
Bydliště: LC-VK-ZV

Příspěvek od macoo21 »

zdravim, dal som do Golfa2 motor z audi A 4 1,9 TDI je to asi 1Z, problem mam v tom ze tam je elektronicke cerpadlo a ja potrebujem mechaniku, z coho tam mam napasovat cerpadlo?
Bora ARL 4 motion
Tom89
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 23 dub 2009, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom89 »

macoo21 píše:zdravim, dal som do Golfa2 motor z audi A 4 1,9 TDI je to asi 1Z, problem mam v tom ze tam je elektronicke cerpadlo a ja potrebujem mechaniku, z coho tam mam napasovat cerpadlo?
je tu i téma na to Bud Fiat Croma TDID,nebo Ducato 2.5 D,TD a pak už jen Ducato 2.8 IDTD
macoo21
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 20 led 2007, 09:58
Odpovědi: 0
Bydliště: LC-VK-ZV

Příspěvek od macoo21 »

a nemohlo by byt aj s felicie 1,9 ?Obrázek
Bora ARL 4 motion
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

jo klidně ho tam můžeš dát a dokonce to i pojede, ale v tom případě bylo možná lepší tam nechat původní motor

zjisti si co je to MTdi a pak se ptej

na čerpadlo z feldy zapomen
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
macoo21
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 20 led 2007, 09:58
Odpovědi: 0
Bydliště: LC-VK-ZV

Příspěvek od macoo21 »

tak ja dobre viem co je to mtdi, len som sa pytal ze ci nahodov by sa toto cerpadlo nedalo spravit ked ma tiez na vrchu ten vystup ako turbove len je to zaslepene, ci sa tam neda dat piestik na pridavanie nafty
Bora ARL 4 motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“