Nevadí už se tam řeší to druhé čidlo.Díkyjericho-3 píše:Tom 89, je tam tzv. dynamická kontrola tlaku oleje a ty 2 čidla jsou obrácená /jedno spíná a druhé rozepíná kostru/ a je to odlišené barvou..Od bílé,šedé ,hnědé až po černou../dle typu/Ty by jsi měl mít na hlavě snímač hnědý pro tlak 30kpa/0,3 bar/ a na držáku filtru šedý snímač/pozor jsou světle šedé a tmavě šedé/ a ten je nastavený na tlak 90kpa/0,9 bar/..Je to napsáno zezadu snímače..Je v tom pěkný guláš..![]()
Pardon-tohle je pro G3 ,seat ibiza 1,9..
Ale pro 1,6 TD/diesel a TD je rozdíl v čidlech/ by to měla být obdoba...
jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nevadí už se tam řeší to druhé čidlo.Díkyjericho-3 píše:Tom 89, je tam tzv. dynamická kontrola tlaku oleje a ty 2 čidla jsou obrácená /jedno spíná a druhé rozepíná kostru/ a je to odlišené barvou..Od bílé,šedé ,hnědé až po černou../dle typu/Ty by jsi měl mít na hlavě snímač hnědý pro tlak 30kpa/0,3 bar/ a na držáku filtru šedý snímač/pozor jsou světle šedé a tmavě šedé/ a ten je nastavený na tlak 90kpa/0,9 bar/..Je to napsáno zezadu snímače..Je v tom pěkný guláš..![]()
Pardon-tohle je pro G3 ,seat ibiza 1,9..
Ale pro 1,6 TD/diesel a TD je rozdíl v čidlech/ by to měla být obdoba...
mno problém vyřešen, červíkem seřízen záběr turba od vyšších otáček a na ovládacím táhlu k bance max plnící tlak
ještě takovej banální dotaz:
když je zaplý sytič, tak čerpadlo vstřikuje dříve nebo později při porovnání se zahřátým motorem??
ještě takovej banální dotaz:
když je zaplý sytič, tak čerpadlo vstřikuje dříve nebo později při porovnání se zahřátým motorem??
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
jo je to dřív. Jde slyšet, že to má lehce tvrdší chod a zvednou se i otáčky.
jinak takej rychlej dotaz: je možný, že když jsem dal menší filtrbox, tak auto celkem znatelně jede líp odspodu a hůř v otáčkách? Měl jsem v jedničce filtrbox z pežota 405 a dal jsem original, který má filtr skoro poloviční. Jestli se mi to zdá, nebo to fakt jde poznat...
jinak takej rychlej dotaz: je možný, že když jsem dal menší filtrbox, tak auto celkem znatelně jede líp odspodu a hůř v otáčkách? Měl jsem v jedničce filtrbox z pežota 405 a dal jsem original, který má filtr skoro poloviční. Jestli se mi to zdá, nebo to fakt jde poznat...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Kontrolka oleje vyřešena ted mě zajímá pár věcí.Mám doma staré vstřikovače a já je rozdělal abych se podíval
Jak se to skládá do hromady?Než sem to rozdělal tak to bylo v poho bo byli zakarbonované takže to šlo zašroubovat,ale jak sem to čistil od karbonu tak to vůbec nejde do hromady je za potřebý nějaký lis nebo tak něco.Za 2. jak se nastavuje tlak navstřikách.Vím že je za potřebí testr,ale jak se to nastavuje na cca.hodnotu u G2 155 baru to už je z výroby nastavené a víc tam nejde dát
