BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
díkypesa84 píše:meve dobrej kundolap..![]()
Bueno, kde jsi sehnal tu k26 a z čeho to je? to je repas?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
je to hodně kvůli zvuku, že ti to nejde přez tlumič a jdou vyfukove plyny přímo ven a udajně by to mělo přidat nějake poníky ale nevím nevím jak je to s tím výkonem jestli to ma přínos... pocitově bych řekl neznatelnýkully dully píše:ahoj vsem ... kdo by vedel na co je tohle dobry ? .... http://www.youtube.com/watch?v=MLcKnwqu8ucc dekuji moc ...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
Je to tepelný motor jako každý jiný....každá hrana, každé zahrdlení a následně expanze....a znovu komprese nedá vyniknout účinnosti, ba naopak. Je to jako pistole s tlumičem...taky nedá takovou dardu, bo část energie vyšle kdovíkam, rozbije, zatratí. Napište maximální tlaky s "K26" Já dám 1,8b s origo čerpadlem (pokud teda ještě auto mám,a spojka mu hoří jako dříve). No a to vše s Dremmlem z lídlu za 600Kč. Já bych mohl Pánové dělat zubního chirurga fcukuletu. Naco školy, broušením a leštěním je člověk živ. No a termodynamiky co jsem se naučil, při této zhovadilosti, mi nedaly ani 2 fyziky na VUT. Až kvůli téhle kravině začínám chápat! Nechť žíje ladění!
E36 TDS el.pumpa 10mm, K26+výfuk trubka+IC Avia+vložka K&N do origo airboxu+olejový chladič E39 TDS. Zatím 0-100 za 8s @ 1,8 bar.
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
s k26 s origo jsem foukal okolo 1.6 a s man a 12mm hlavou foukam 1.8 az 2.0 ale mel jsem blbe udelany mezikus na turbu a blbe mi to vedlo plyny tak ze ted uz by to melo byt lepsi ... pak pisnu kolik foukam ...
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 

ale nefotrovatím, 330d dostane výfuk z tdsa co jsem dělal na velke turbo, celý z nerezu 70mm roura a koncák průchozí, dělal jsem ho děrovanou trubkou a mezi ni a vnějším obalem je vata, výkon by to ubýrat nemělo ale nebolí s toho hlava a zvuk to ma taky pěkný, dal dostane vstřiky z 535d velký intercooler, olejový chladič a chip na max co pustí turboNapuram píše:Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.


BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Tak už teda i vstřiky 535? aaa jestli teda budeš chtít na krouťáku na začátku 7mičku,tak bude spojka nutnostmev1 píše:ale nefotrovatím, 330d dostane výfuk z tdsa co jsem dělal na velke turbo, celý z nerezu 70mm roura a koncák průchozí, dělal jsem ho děrovanou trubkou a mezi ni a vnějším obalem je vata, výkon by to ubýrat nemělo ale nebolí s toho hlava a zvuk to ma taky pěkný, dal dostane vstřiky z 535d velký intercooler, olejový chladič a chip na max co pustí turboNapuram píše:Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.a asi bude nutnost i spojka ale počítam je 3kou ten konečný výkon snad začínat bude a krouták 7mičkou

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
no vstřiky budou asi 535kové ještě se ale uvidí až oldovi odpoví z te firmy za kolik maji kus jinak spojka asi nutnost bude s tim tak nejak počitam chci zkusit z f10 530d ta ma v serii 540Nm a chipujou to běžně na 620Nm takže tam určitě rezervy budou navic e46 je lehčídawe2706 píše:Tak už teda i vstřiky 535? aaa jestli teda budeš chtít na krouťáku na začátku 7mičku,tak bude spojka nutnostmev1 píše:ale nefotrovatím, 330d dostane výfuk z tdsa co jsem dělal na velke turbo, celý z nerezu 70mm roura a koncák průchozí, dělal jsem ho děrovanou trubkou a mezi ni a vnějším obalem je vata, výkon by to ubýrat nemělo ale nebolí s toho hlava a zvuk to ma taky pěkný, dal dostane vstřiky z 535d velký intercooler, olejový chladič a chip na max co pustí turboNapuram píše:Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.a asi bude nutnost i spojka ale počítam je 3kou ten konečný výkon snad začínat bude a krouták 7mičkou
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Můžu se zeptat jakej typ K26 používáš? Označení je na štítku a má tenhle tvar : K26 - 2470 R 6.10Bueno píše:Napuram: Na origo čerpadle nevím, kolik k26 nafoukne.. Na mechanice + 12mm hlava 2,2baru bez problémů a ještě tam je rezerva.. Za pár tejdnů řeknu přesnou hodnotu, co se z toho dá dostat
Ne že bych ho chtěl použít, mě se prostě zdá že je to turbo aspoň podle map, na foukání přes, dejme tomu 1,4 baru, malý.Ještě jsem neviděl mapu K26 která by měla nejákou rozumnou účinnost při fučení víc jak 1,6baru. Teda kromě K26 2670 GGA použitý na porsche 944 Turbo..
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice
400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice

K27 R.I.P.
K26-2962MNAAA 5.81 je moje hračkapicimuri píše:Můžu se zeptat jakej typ K26 používáš? Označení je na štítku a má tenhle tvar : K26 - 2470 R 6.10Bueno píše:Napuram: Na origo čerpadle nevím, kolik k26 nafoukne.. Na mechanice + 12mm hlava 2,2baru bez problémů a ještě tam je rezerva.. Za pár tejdnů řeknu přesnou hodnotu, co se z toho dá dostat
Ne že bych ho chtěl použít, mě se prostě zdá že je to turbo aspoň podle map, na foukání přes, dejme tomu 1,4 baru, malý.Ještě jsem neviděl mapu K26 která by měla nejákou rozumnou účinnost při fučení víc jak 1,6baru. Teda kromě K26 2670 GGA použitý na porsche 944 Turbo..



Naposledy upravil(a) picimuri dne 06 led 2014, 22:34, celkem upraveno 1 x.
BMW 325tds - Velký cooler + Chip = 131kW / 370N.m
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice
400m - 13,8s
K27 R.I.P.
BMW 325td + GT2559V - R.I.P.
BMW 325tds + GT2260V + 12mm na elektrice

K27 R.I.P.
tohle turbo doporučil olda.. fungovalo asi až moc dobře, na to jak dopadl první modelpicimuri píše:V tom případě beru zpět, takhle velkou K26 Jsem ještě neviděl
Jsetli jsi to turbo vybíral od oka bez jedinýho výpočtu tak seš hodně dobrej
A v přibližně jakejch otáčkách se ti to nafouklo na ty 2,2bary?
