Napsal: 03 led 2014, 14:00
ahoj vsem ... kdo by vedel na co je tohle dobry ? .... http://www.youtube.com/watch?v=MLcKnwqu8ucc dekuji moc ...
díkypesa84 píše:meve dobrej kundolap..![]()
Bueno, kde jsi sehnal tu k26 a z čeho to je? to je repas?
je to hodně kvůli zvuku, že ti to nejde přez tlumič a jdou vyfukove plyny přímo ven a udajně by to mělo přidat nějake poníky ale nevím nevím jak je to s tím výkonem jestli to ma přínos... pocitově bych řekl neznatelnýkully dully píše:ahoj vsem ... kdo by vedel na co je tohle dobry ? .... http://www.youtube.com/watch?v=MLcKnwqu8ucc dekuji moc ...
ale nefotrovatím, 330d dostane výfuk z tdsa co jsem dělal na velke turbo, celý z nerezu 70mm roura a koncák průchozí, dělal jsem ho děrovanou trubkou a mezi ni a vnějším obalem je vata, výkon by to ubýrat nemělo ale nebolí s toho hlava a zvuk to ma taky pěkný, dal dostane vstřiky z 535d velký intercooler, olejový chladič a chip na max co pustí turboNapuram píše:Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.
Tak už teda i vstřiky 535? aaa jestli teda budeš chtít na krouťáku na začátku 7mičku,tak bude spojka nutnostmev1 píše:ale nefotrovatím, 330d dostane výfuk z tdsa co jsem dělal na velke turbo, celý z nerezu 70mm roura a koncák průchozí, dělal jsem ho děrovanou trubkou a mezi ni a vnějším obalem je vata, výkon by to ubýrat nemělo ale nebolí s toho hlava a zvuk to ma taky pěkný, dal dostane vstřiky z 535d velký intercooler, olejový chladič a chip na max co pustí turboNapuram píše:Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.a asi bude nutnost i spojka ale počítam je 3kou ten konečný výkon snad začínat bude a krouták 7mičkou
no vstřiky budou asi 535kové ještě se ale uvidí až oldovi odpoví z te firmy za kolik maji kus jinak spojka asi nutnost bude s tim tak nejak počitam chci zkusit z f10 530d ta ma v serii 540Nm a chipujou to běžně na 620Nm takže tam určitě rezervy budou navic e46 je lehčídawe2706 píše:Tak už teda i vstřiky 535? aaa jestli teda budeš chtít na krouťáku na začátku 7mičku,tak bude spojka nutnostmev1 píše:ale nefotrovatím, 330d dostane výfuk z tdsa co jsem dělal na velke turbo, celý z nerezu 70mm roura a koncák průchozí, dělal jsem ho děrovanou trubkou a mezi ni a vnějším obalem je vata, výkon by to ubýrat nemělo ale nebolí s toho hlava a zvuk to ma taky pěkný, dal dostane vstřiky z 535d velký intercooler, olejový chladič a chip na max co pustí turboNapuram píše:Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.a asi bude nutnost i spojka ale počítam je 3kou ten konečný výkon snad začínat bude a krouták 7mičkou
Můžu se zeptat jakej typ K26 používáš? Označení je na štítku a má tenhle tvar : K26 - 2470 R 6.10Bueno píše:Napuram: Na origo čerpadle nevím, kolik k26 nafoukne.. Na mechanice + 12mm hlava 2,2baru bez problémů a ještě tam je rezerva.. Za pár tejdnů řeknu přesnou hodnotu, co se z toho dá dostat
K26-2962MNAAA 5.81 je moje hračkapicimuri píše:Můžu se zeptat jakej typ K26 používáš? Označení je na štítku a má tenhle tvar : K26 - 2470 R 6.10Bueno píše:Napuram: Na origo čerpadle nevím, kolik k26 nafoukne.. Na mechanice + 12mm hlava 2,2baru bez problémů a ještě tam je rezerva.. Za pár tejdnů řeknu přesnou hodnotu, co se z toho dá dostat
Ne že bych ho chtěl použít, mě se prostě zdá že je to turbo aspoň podle map, na foukání přes, dejme tomu 1,4 baru, malý.Ještě jsem neviděl mapu K26 která by měla nejákou rozumnou účinnost při fučení víc jak 1,6baru. Teda kromě K26 2670 GGA použitý na porsche 944 Turbo..
tohle turbo doporučil olda.. fungovalo asi až moc dobře, na to jak dopadl první modelpicimuri píše:V tom případě beru zpět, takhle velkou K26 Jsem ještě neviděl
Jsetli jsi to turbo vybíral od oka bez jedinýho výpočtu tak seš hodně dobrej
A v přibližně jakejch otáčkách se ti to nafouklo na ty 2,2bary?