Stránka 100 z 124

Napsal: 03 led 2014, 14:00
od kully dully
ahoj vsem ... kdo by vedel na co je tohle dobry ? .... http://www.youtube.com/watch?v=MLcKnwqu8ucc dekuji moc ...

Napsal: 03 led 2014, 18:16
od mev1
pesa84 píše:meve dobrej kundolap.. :-D
Bueno, kde jsi sehnal tu k26 a z čeho to je? to je repas?
díky

Napsal: 03 led 2014, 18:18
od mev1
kully dully píše:ahoj vsem ... kdo by vedel na co je tohle dobry ? .... http://www.youtube.com/watch?v=MLcKnwqu8ucc dekuji moc ...
je to hodně kvůli zvuku, že ti to nejde přez tlumič a jdou vyfukove plyny přímo ven a udajně by to mělo přidat nějake poníky ale nevím nevím jak je to s tím výkonem jestli to ma přínos... pocitově bych řekl neznatelný

Napsal: 05 led 2014, 04:20
od Napuram
Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.

Napsal: 05 led 2014, 04:57
od Napuram
Je to tepelný motor jako každý jiný....každá hrana, každé zahrdlení a následně expanze....a znovu komprese nedá vyniknout účinnosti, ba naopak. Je to jako pistole s tlumičem...taky nedá takovou dardu, bo část energie vyšle kdovíkam, rozbije, zatratí. Napište maximální tlaky s "K26" Já dám 1,8b s origo čerpadlem (pokud teda ještě auto mám,a spojka mu hoří jako dříve). No a to vše s Dremmlem z lídlu za 600Kč. Já bych mohl Pánové dělat zubního chirurga fcukuletu. Naco školy, broušením a leštěním je člověk živ. No a termodynamiky co jsem se naučil, při této zhovadilosti, mi nedaly ani 2 fyziky na VUT. Až kvůli téhle kravině začínám chápat! Nechť žíje ladění!

Napsal: 05 led 2014, 10:38
od Bueno
Napuram: Na origo čerpadle nevím, kolik k26 nafoukne.. Na mechanice + 12mm hlava 2,2baru bez problémů a ještě tam je rezerva.. Za pár tejdnů řeknu přesnou hodnotu, co se z toho dá dostat :D

Napsal: 05 led 2014, 10:40
od kully dully
s k26 s origo jsem foukal okolo 1.6 a s man a 12mm hlavou foukam 1.8 az 2.0 ale mel jsem blbe udelany mezikus na turbu a blbe mi to vedlo plyny tak ze ted uz by to melo byt lepsi ... pak pisnu kolik foukam ...

Napsal: 05 led 2014, 13:02
od mev1
Napuram píše:Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.
ale nefotrovatím, 330d dostane výfuk z tdsa co jsem dělal na velke turbo, celý z nerezu 70mm roura a koncák průchozí, dělal jsem ho děrovanou trubkou a mezi ni a vnějším obalem je vata, výkon by to ubýrat nemělo ale nebolí s toho hlava a zvuk to ma taky pěkný, dal dostane vstřiky z 535d velký intercooler, olejový chladič a chip na max co pustí turbo :-) a asi bude nutnost i spojka ale počítam je 3kou ten konečný výkon snad začínat bude a krouták 7mičkou :-)

Napsal: 05 led 2014, 20:15
od Bueno
Prosim vás, neválí se někomu doma vana na e36 2,5 tds? Dyžtak PM, díky

Napsal: 05 led 2014, 21:58
od dawe2706
mev1 píše:
Napuram píše:Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.
ale nefotrovatím, 330d dostane výfuk z tdsa co jsem dělal na velke turbo, celý z nerezu 70mm roura a koncák průchozí, dělal jsem ho děrovanou trubkou a mezi ni a vnějším obalem je vata, výkon by to ubýrat nemělo ale nebolí s toho hlava a zvuk to ma taky pěkný, dal dostane vstřiky z 535d velký intercooler, olejový chladič a chip na max co pustí turbo :-) a asi bude nutnost i spojka ale počítam je 3kou ten konečný výkon snad začínat bude a krouták 7mičkou :-)
Tak už teda i vstřiky 535? aaa jestli teda budeš chtít na krouťáku na začátku 7mičku,tak bude spojka nutnost (noteeth)

Napsal: 05 led 2014, 22:48
od mev1
dawe2706 píše:
mev1 píše:
Napuram píše:Pane TDS Adame nefotříkovať zase moc rychle, víš že trubka udělá xxkoníků (leč buchta to s klokotajícím volnoběhem u Tesca, čekající dle směrnic na teplotu oleje, vidí jinak). Že já jsem si to auto radší nepolepil asijskýma kerkama. Na Nový rok (interně 1,1promile) jsem rozprášíl už 4-tý nárazník, bo debil musí mít sporťák, který lízátkem nepřejede krtinec (110mm). Horší je, že nejnižší část nebylo lízátko, ale IC. Dej bože ať zítra najdu své auto na Soláni ve stavu, v jakém jsem ho tam zanechal.
ale nefotrovatím, 330d dostane výfuk z tdsa co jsem dělal na velke turbo, celý z nerezu 70mm roura a koncák průchozí, dělal jsem ho děrovanou trubkou a mezi ni a vnějším obalem je vata, výkon by to ubýrat nemělo ale nebolí s toho hlava a zvuk to ma taky pěkný, dal dostane vstřiky z 535d velký intercooler, olejový chladič a chip na max co pustí turbo :-) a asi bude nutnost i spojka ale počítam je 3kou ten konečný výkon snad začínat bude a krouták 7mičkou :-)
Tak už teda i vstřiky 535? aaa jestli teda budeš chtít na krouťáku na začátku 7mičku,tak bude spojka nutnost (noteeth)
no vstřiky budou asi 535kové ještě se ale uvidí až oldovi odpoví z te firmy za kolik maji kus jinak spojka asi nutnost bude s tim tak nejak počitam chci zkusit z f10 530d ta ma v serii 540Nm a chipujou to běžně na 620Nm takže tam určitě rezervy budou navic e46 je lehčí

Napsal: 06 led 2014, 11:58
od picimuri
Bueno píše:Napuram: Na origo čerpadle nevím, kolik k26 nafoukne.. Na mechanice + 12mm hlava 2,2baru bez problémů a ještě tam je rezerva.. Za pár tejdnů řeknu přesnou hodnotu, co se z toho dá dostat :D
Můžu se zeptat jakej typ K26 používáš? Označení je na štítku a má tenhle tvar : K26 - 2470 R 6.10
Ne že bych ho chtěl použít, mě se prostě zdá že je to turbo aspoň podle map, na foukání přes, dejme tomu 1,4 baru, malý.Ještě jsem neviděl mapu K26 která by měla nejákou rozumnou účinnost při fučení víc jak 1,6baru. Teda kromě K26 2670 GGA použitý na porsche 944 Turbo..

Napsal: 06 led 2014, 20:58
od Bueno
picimuri píše:
Bueno píše:Napuram: Na origo čerpadle nevím, kolik k26 nafoukne.. Na mechanice + 12mm hlava 2,2baru bez problémů a ještě tam je rezerva.. Za pár tejdnů řeknu přesnou hodnotu, co se z toho dá dostat :D
Můžu se zeptat jakej typ K26 používáš? Označení je na štítku a má tenhle tvar : K26 - 2470 R 6.10
Ne že bych ho chtěl použít, mě se prostě zdá že je to turbo aspoň podle map, na foukání přes, dejme tomu 1,4 baru, malý.Ještě jsem neviděl mapu K26 která by měla nejákou rozumnou účinnost při fučení víc jak 1,6baru. Teda kromě K26 2670 GGA použitý na porsche 944 Turbo..
K26-2962MNAAA 5.81 je moje hračka

Napsal: 06 led 2014, 22:22
od picimuri
:o V tom případě beru zpět, takhle velkou K26 Jsem ještě neviděl :D Jsetli jsi to turbo vybíral od oka bez jedinýho výpočtu tak seš hodně dobrej. K tomuhle turbu se nedá najít přesná mapa od výrobce takže se jeho velikost dá posuzovat jen skrz mapy turb s podobnejma rozměrama kompresoru a to není uplně přesný. Každopádě se dá říct že turba týhle velikosti se pohybujou v rozumnejch provozních parametrech zhruba tak do 2barů pak už se přetáčí na vyšší otáčky než je doporučeno výrobcem.. Ale ono něco vydrží když je nový.. Asi neplánuješ že to má mít životnost dalších 150 000km :D A v přibližně jakejch otáčkách se ti to nafouklo na ty 2,2bary?

Napsal: 06 led 2014, 22:27
od Bueno
picimuri píše::o V tom případě beru zpět, takhle velkou K26 Jsem ještě neviděl :D Jsetli jsi to turbo vybíral od oka bez jedinýho výpočtu tak seš hodně dobrej :) A v přibližně jakejch otáčkách se ti to nafouklo na ty 2,2bary?
tohle turbo doporučil olda.. fungovalo asi až moc dobře, na to jak dopadl první model :D při podlaze odhaduju 2,2b mezi 1500-1700ot