jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Tak jsem asi dojezdil Oprava vstřiků 300kč a dělá to to samé,že prej byly v celku v pohodě.
Za studena ok a jak se ohřeje cca 2 min,tak viz video a nejsem si jist zda je to palivo nebo olej.
http://www.youtube.com/watch?v=8fS1TpXsHJE
Za studena ok a jak se ohřeje cca 2 min,tak viz video a nejsem si jist zda je to palivo nebo olej.
http://www.youtube.com/watch?v=8fS1TpXsHJE
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
To je olej dle mého názoru. Vždyť k tomu čuchni ne? Spálený olje od nafty poznáš si myslím
Každopádně to uvidíš na rysce po chvilce ježdění, protože kdyby motor takto kouřil díky oleji ve spalovacím prostoru, tak by olej mizel docela rychle troufám si tvrdit... Podle mě se odehrálo něco v hlavě u ventilů. Kdyby to bylo něco od spodku, tak by ty rány byly mnohem intenzivnější.

- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Jelikož jezdím na bio a dal jsem si tam na plnou nádrž 1l petroleje,tak to nepoznám,ale je to dost rychta.
Pokud by to byl problém hlavy,tak budu šťastnej.
Budu jezdit a kontrolovat olej a uvidím.
Auto jinak jede úplně normálně jen je problém na volnoběh.
Je možný,že se ukázalo něco co bylo načatý po vstřikování propan butanu.
Protože výkon byl jako když podruhé sepne turbo,ale zase by to neodešlo po 5ti použití po 6 vteřinách.
Pokud by to byl problém hlavy,tak budu šťastnej.
Budu jezdit a kontrolovat olej a uvidím.
Auto jinak jede úplně normálně jen je problém na volnoběh.
Je možný,že se ukázalo něco co bylo načatý po vstřikování propan butanu.
Protože výkon byl jako když podruhé sepne turbo,ale zase by to neodešlo po 5ti použití po 6 vteřinách.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
A nemohla by to dělat závada na čerpadle.Setkal se z tím někdy někdo.
Budu s tím jezdit a pokut se olej ztrácet nebude,tak to bude čerpadlem.
Pokut bude žrát,tak motorem.
Uvidím a ozvu se
Budu s tím jezdit a pokut se olej ztrácet nebude,tak to bude čerpadlem.
Pokut bude žrát,tak motorem.
Uvidím a ozvu se
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Tak jsem dnes ujel 100km a přestalo to dělat a olej ok.
Tak babo raď co to bylo,ale snad dobrý.
Propan butan jsem taky využíval a v pohodě.
Motor zase přede jako hodinky.Tak uvidím jestli se tato závada bude opakovat.
Třeba chvíli trvalo než se to na ty opravené vstřiky srovnalo,ale to se mi zdá divný.
Tak babo raď co to bylo,ale snad dobrý.
Propan butan jsem taky využíval a v pohodě.
Motor zase přede jako hodinky.Tak uvidím jestli se tato závada bude opakovat.
Třeba chvíli trvalo než se to na ty opravené vstřiky srovnalo,ale to se mi zdá divný.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
chlapi už si nevím rady když nastartuju studený motor s cucákem a pak ho zadělám tak chcípne,když sem to nastartoval po 2 a měl chvíli přidaný plyn tak to drželo volnoběch,ale motor se třásl tak sem rychle šel přydat nafty,ale zase ot vyletěli na 1200 a už to nešlo dole.Sou tam nové vstřiky z 2.5 Mercedes.Není tady někdo kdo by mě poradil co stím Zlínsko díky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 417
- Registrován: 25 črc 2007, 20:05
- Bydliště: Usti nad labem
- Kontaktovat uživatele:
pridej na dorazu volnobehuTom89 píše:chlapi už si nevím rady když nastartuju studený motor s cucákem a pak ho zadělám tak chcípne,když sem to nastartoval po 2 a měl chvíli přidaný plyn tak to drželo volnoběch,ale motor se třásl tak sem rychle šel přydat nafty,ale zase ot vyletěli na 1200 a už to nešlo dole.Sou tam nové vstřiky z 2.5 Mercedes.Není tady někdo kdo by mě poradil co stím Zlínsko díky
Rover 825 TD, 89kW @ 110kW
- Jan Rathouz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 08 kvě 2007, 18:34
- Bydliště: Kolín
Pokud čerpadlo nereaguje na přidání plynu,tak musíš přidat dávku nafty až ti bude reagovat hned na přidání plynu a pude to rychle do otáček.
Až toto uděláš,tak na volno běh tam je doraz na páce plynu a na dorazu to stáhni.
Až toto uděláš,tak na volno běh tam je doraz na páce plynu a na dorazu to stáhni.
Fábia 1.9TDI ATD 74kw
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW
aktuálně 150kW 430NM vstriky a turbo GT1749VB z 110kW + velký intercooler + přeobložená lamela.
---------
Golf IV variant ARL 148kW